Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Heldig du da som fikk en sprøyte som varer i 7 dager:) jeg har tatt hver dag siden dag 2 pluss at fra i dag så må jeg stikke morgen og kveld ! Blæ:(

 

Tenker sånn jeg også . Har gitt opp å få positiv test! Har tatt sikkert 200 negative så det å få en positiv anser jeg som umulig !

Men men blir ihverfall ikke så skuffa om det ikke går :) er liksom så innstilt på det:)

Blir spennende og se i morgen uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du da som fikk en sprøyte som varer i 7 dager:) jeg har tatt hver dag siden dag 2 pluss at fra i dag så må jeg stikke morgen og kveld ! Blæ:(

Tenker sånn jeg også . Har gitt opp å få positiv test! Har tatt sikkert 200 negative så det å få en positiv anser jeg som umulig !

Men men blir ihverfall ikke så skuffa om det ikke går :) er liksom så innstilt på det:)

Blir spennende og se i morgen uansett:)

Tja, hadde den sprøyta funka på meg så hadde jeg vel vært heldig ;) Nå skulle jeg gjerne stukket mer jeg, og heller fått flere egg.

 

Ja, du må si ifra hvordan det går på din UL. Du er også i Porsgrunn, er du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var visst 12-14 tilsammen! Helt sprøtt! Men de skal jo takes ut, befruktes og dele seg også, så tar ingen glede på forskudd.

 

Følger med deg på onsdag, Elibjo! Dette må bare gå bra:-)))

Endret av Nurse77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var visst så mange på hver side. Helt sprøtt! Men de skal jo takes ut, befruktes og dele seg også, så tar ingen glede på forskudd.

Følger med deg på onsdag, Elibjo! Dette må bare gå bra:-)))

Jepp, vi får krysse fingrene for hverandre :)

 

Oppdatering kommer i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heldig du da som fikk en sprøyte som varer i 7 dager:) jeg har tatt hver dag siden dag 2 pluss at fra i dag så må jeg stikke morgen og kveld ! Blæ:(

Tenker sånn jeg også . Har gitt opp å få positiv test! Har tatt sikkert 200 negative så det å få en positiv anser jeg som umulig !

Men men blir ihverfall ikke så skuffa om det ikke går :) er liksom så innstilt på det:)

Blir spennende og se i morgen uansett:)

Tja, hadde den sprøyta funka på meg så hadde jeg vel vært heldig ;) Nå skulle jeg gjerne stukket mer jeg, og heller fått flere egg.

 

Ja, du må si ifra hvordan det går på din UL. Du er også i Porsgrunn, er du ikke?

Ja sant det😳

Får håpe all denne stikkingen har ført til noe :)

Jeg hører til porsgrunn ja:) du også ?

Jeg oppdaterer i morgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Heldig du da som fikk en sprøyte som varer i 7 dager:) jeg har tatt hver dag siden dag 2 pluss at fra i dag så må jeg stikke morgen og kveld ! Blæ:(

Tenker sånn jeg også . Har gitt opp å få positiv test! Har tatt sikkert 200 negative så det å få en positiv anser jeg som umulig !

Men men blir ihverfall ikke så skuffa om det ikke går :) er liksom så innstilt på det:)

Blir spennende og se i morgen uansett:)

Tja, hadde den sprøyta funka på meg så hadde jeg vel vært heldig ;) Nå skulle jeg gjerne stukket mer jeg, og heller fått flere egg.

Ja, du må si ifra hvordan det går på din UL. Du er også i Porsgrunn, er du ikke?

Ja sant det

Får håpe all denne stikkingen har ført til noe :)

Jeg hører til porsgrunn ja:) du også ?

Jeg oppdaterer i morgen :))

  

 

jeg er i Porsgrunn, ja.

Venter spent på oppdatering i morgen! Lykke til!

 

Krysser fingrene for dere her også! ;-)

Takk i like måte, Lovise83 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg vert tatt ut i dag var ikke så behagelig var veldig vondt på ene siden. Har enda vondt men håper det snart går over. Men fikk ut 8 egg så de var fornøyde:) nå var maen sine svømmere bedre enn sist så de ville gå for ivf ikke icsi. Så håper de finner veien nå:) blir innsett på torsdag så satser på det går greit:) hørte fra de om noe ikke gikk så det skulle.

Blir en spennende tid dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg vert tatt ut i dag var ikke så behagelig var veldig vondt på ene siden. Har enda vondt men håper det snart går over. Men fikk ut 8 egg så de var fornøyde:) nå var maen sine svømmere bedre enn sist så de ville gå for ivf ikke icsi. Så håper de finner veien nå:) blir innsett på torsdag så satser på det går greit:) hørte fra de om noe ikke gikk så det skulle.

Blir en spennende tid dette her:)

Åååå så deilig det må være å være ferdig med uttak :) gruer meg skikkelig til det! Hvordan vondt var det? Mensvondt? Stikk? Huff 😱

 

Men så bra resultat👍😀😀krysser for at de oppfører seg som de skal til innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heldig du da som fikk en sprøyte som varer i 7 dager:) jeg har tatt hver dag siden dag 2 pluss at fra i dag så må jeg stikke morgen og kveld ! Blæ:(

Tenker sånn jeg også . Har gitt opp å få positiv test! Har tatt sikkert 200 negative så det å få en positiv anser jeg som umulig !

Men men blir ihverfall ikke så skuffa om det ikke går :) er liksom så innstilt på det:)

Blir spennende og se i morgen uansett:)

Tja, hadde den sprøyta funka på meg så hadde jeg vel vært heldig ;) Nå skulle jeg gjerne stukket mer jeg, og heller fått flere egg.

Ja, du må si ifra hvordan det går på din UL. Du er også i Porsgrunn, er du ikke?

Ja sant det

Får håpe all denne stikkingen har ført til noe :)

Jeg hører til porsgrunn ja:) du også ?

Jeg oppdaterer i morgen :))

 

jeg er i Porsgrunn, ja.

Venter spent på oppdatering i morgen! Lykke til!

 

Krysser fingrene for dere her også! ;-)

Takk i like måte, Lovise83 :)

Tusen takk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet med Menopur  :smilorange:  Går på dette frem til lørdag, da skal jeg ta Orgalutran i tillegg, så blodprøver og UL mandag  :jepp:  Endelig startet  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffa...

 

Legen så kun to fine eggposer, og de må tas på onsdag, for livmorslimhinnen var bra.

Så han sa at på onsdag vil vi kunne få ut to, ett eller null egg...

 

Så får jeg nå bare håpe at gullegget ligger der nå, da.

 

Jeg spurte hvordan det ville bli med medisinering på et evt neste forsøk, og da sa han at han ville nok ha meg på langt regime. Han hørtes nesten ut som om han helst ville ha hatt meg på det denne gangen også, men det var jo en annen lege jeg var inne hos første gangen.

 

Er så redd dette har vært bortkastet. Tells det som et fullt forsøk hvis man ikke får ut noen egg?

 

I det offentlige teller det som ett forsøk når man får satt inn et embryo, så hvis det ikke er egg eller de ikke blir befruktet, så teller det ikke som et forsøk! Håper gullegget ligger og venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til til dere som er i gang med uttak og dere som ruger:-)

Her tripper jeg som bare det... Mensen skulle vært her nå, men den er selvsagt sen når man går sånn og venter. Innsett av fryseegg om 3 ukers tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til til dere som er i gang med uttak og dere som ruger:-)

Her tripper jeg som bare det... Mensen skulle vært her nå, men den er selvsagt sen når man går sånn og venter. Innsett av fryseegg om 3 ukers tid:-)

Åh ja kjenner til det, min er alltid et par dager forsinket når jeg venter på å starte opp, bare for å irritere, og gi litt håp, om at man kanskje har greidd det selv, men då har vi jo ikke det.. Kanskje dere har??! Hvis ikke kommer vi vel til å ruge likt, skal ha insett første uken i des :)! Holder på m nesespray på 2 uka, skal ta den 1,5 uke til. Føles som en evighet..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet med Menopur :smilorange: Går på dette frem til lørdag, da skal jeg ta Orgalutran i tillegg, så blodprøver og UL mandag :jepp: Endelig startet :cool:

Så bra chloe :D . Så mye ekstra venting på deg denne runden! Jeg sprayer og sprayer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp, det kan absolutt være gullegget :) en her inne fikk bare ut et egg, og gravid ble hun!

Jada :) jeg må jo gjennomføre det forsøket her ihverfall . Men har overhodet ikke tro på det:) dessverre :(

Vet ikke hvorfor jeg er så negativ ....men man mister vel troen etter 3 år med bare negative tester. Lav amh gjør det jo ikke bedre :( nei skikkelig pessimistisk i dag merker jeg ! Godt jeg kan spy ut litt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Masse lykke til til dere som er i gang med uttak og dere som ruger:-)

Her tripper jeg som bare det... Mensen skulle vært her nå, men den er selvsagt sen når man går sånn og venter. Innsett av fryseegg om 3 ukers tid:-)

Åh ja kjenner til det, min er alltid et par dager forsinket når jeg venter på å starte opp, bare for å irritere, og gi litt håp, om at man kanskje har greidd det selv, men då har vi jo ikke det.. Kanskje dere har??! Hvis ikke kommer vi vel til å ruge likt, skal ha insett første uken i des :)! Holder på m nesespray på 2 uka, skal ta den 1,5 uke til. Føles som en evighet..

 

Ja, det er veldig typisk at kroppen skal tulle sånn når man går og tenker på det! Kjenner at den er på vei, og har ingen forhåpninger om at vi har klart det på egenhånd.. Selv om det hadde vært supert! Koselig at vi skal ruge sammen da:-) Jeg får antagelig innsett helt på slutten av siste uka i november eller i starten av første uka i desember. Tenk om vi kunne fått tidenes julegave da?! Håper innspurten med nesespray og sprøyter går fort for deg og at du får ut mange fine egg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke gi opp, det kan absolutt være gullegget :) en her inne fikk bare ut et egg, og gravid ble hun!

Jada :) jeg må jo gjennomføre det forsøket her ihverfall . Men har overhodet ikke tro på det:) dessverre :(

Vet ikke hvorfor jeg er så negativ ....men man mister vel troen etter 3 år med bare negative tester. Lav amh gjør det jo ikke bedre :( nei skikkelig pessimistisk i dag merker jeg ! Godt jeg kan spy ut litt her

 

 

Forstår at du er skuffet.. Man håper jo selvsagt på å få ut mange egg. Men, som Opp sier så er det like sannsynlig at ett av de kan være gullegget:-) Kan jeg spørre hva din amh ligger på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ikke gi opp, det kan absolutt være gullegget :) en her inne fikk bare ut et egg, og gravid ble hun!

Jada :) jeg må jo gjennomføre det forsøket her ihverfall . Men har overhodet ikke tro på det:) dessverre :(

Vet ikke hvorfor jeg er så negativ ....men man mister vel troen etter 3 år med bare negative tester. Lav amh gjør det jo ikke bedre :( nei skikkelig pessimistisk i dag merker jeg ! Godt jeg kan spy ut litt her

 

Forstår at du er skuffet.. Man håper jo selvsagt på å få ut mange egg. Men, som Opp sier så er det like sannsynlig at ett av de kan være gullegget:-) Kan jeg spørre hva din amh ligger på?

Jeg tror nesten ikke jeg har noen gullegg jeg ! Gyn sa til meg at det er vanlig at de med lav amh har dårlig kvalitet på eggene:(

Men men vi får se :)) takk for oppmuntring :)

Min amh er målt til under 1 3 ganger !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ikke gi opp, det kan absolutt være gullegget :) en her inne fikk bare ut et egg, og gravid ble hun!

Jada :) jeg må jo gjennomføre det forsøket her ihverfall . Men har overhodet ikke tro på det:) dessverre :(

Vet ikke hvorfor jeg er så negativ ....men man mister vel troen etter 3 år med bare negative tester. Lav amh gjør det jo ikke bedre :( nei skikkelig pessimistisk i dag merker jeg ! Godt jeg kan spy ut litt her

 

Forstår at du er skuffet.. Man håper jo selvsagt på å få ut mange egg. Men, som Opp sier så er det like sannsynlig at ett av de kan være gullegget:-) Kan jeg spørre hva din amh ligger på?

Jeg tror nesten ikke jeg har noen gullegg jeg ! Gyn sa til meg at det er vanlig at de med lav amh har dårlig kvalitet på eggene:(

Men men vi får se :)) takk for oppmuntring :)

Min amh er målt til under 1 3 ganger ! :)

 

Skjønner at det ikke er lett å skulle tenke positivt hele tiden. Det er mange opp- og nedturer i dette "gamet", så gledene og skuffelsene oppleves gjerne sterkt. Det finnes en del solskinnshistorier om prøvere med lav amh som har fått ut gullegget og lykkes, så bare stå på. Heier på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

 

Lykke til med uttak i morgen! Krysser fingrene for at de får ut noen fine egg som gjør deg til ruger om noen dager:-)

Endret av mammadrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skuffa og sur !

Ul visste kun 2 eggposer. En på hver side . Nå føler jeg alt har vært forgjeves . Så mye pes ( sprøytestikk) for ingenting !

Overbevist om at disse ikke kan brukes til noe. Har bare lyst å gi opp jeg . Min udugelige kropp:((

Da havna vi dessverre i samme båt, da :(

 

Vi får krysse fingrene for at de får tatt ut noen egg i det hele tatt. Når skal du p uttak?

Jeg skal jo i morgen, og kjenner at jeg er spent... Gruer meg ikke, vil bare bli ferdig, slik at jeg kan begynne på nytt ;)

Ja dessverre gjorde vi det:(

Jeg vet ikke når jeg skal ha uttak... Men jeg skal ha ny ul på fredag for eggposene var ikke så store enda . 1,3 og 1,7 mm tror jeg det var .

Legen sa at beregnet uttak er på mandag eller tirsdag neste uke !

Er så negativ at jeg ikke vet om jeg gidder og begynne på ny runde. Kjenner jeg blir så lei meg og sur, skuffet, oppgitt og sliten av dette at jeg ikke orker og styre med dette i desember . Ser for meg at det vil ødelegge hele jula :( og det passer dårlig i år da vi får julebesøk langveisfra som skal være her en uke. Blir vanskelig å skjule følelser da! I tillegg er det jo masse andre juleting i desember og jeg vet ikke om jeg orker alle disse følelsene og tankene når jeg har så mye annet i tillegg .

 

Får ta en ting av gangen . Nå får jeg bare gjøre unna alle disse stikkene jeg har igjen frem til fredag, ta ul og høre hva de sier da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...