Gå til innhold

Novemberjentene:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

 

Chloe30: det er ikke bare bare å skjønne seg på alt. Du får bare stole på at de vet hva de gjør. Blir dette det siste forsøket ditt? Det blir svært spennende. Dere har jo andre utfordringer enn de fleste av oss. Skal krysse fingre og tær for at det nå er din tur:-)

Ja,blir siste forsøk, har ikke råd til mer. Blir 4. runde...

Krysser virkelig fingrene for deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg inn her. : ) Skal forhåpentligvis fått satt inn et embryo i morgen. Første fryseforsøket. Er veldig spent på å ringe i morgen for å høre hvordan opptiningen har gått. Blir spennende. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

Ang doser med Puregon/Gonal F:

I 2006 gikk jeg på 150 IE i 10-11 dager. I 2009 prøvde de med samme dose, men ingen follikler ved første ul. Økte så til 300 IE. Tilsammen ble det 16-17 dager på sprøyter! I 2012 stod jeg på 300 IE i ca 14 dager. Så på mine forsøk har de måtte øke dosene, og det kommer nok av at jeg har blitt eldre (har litt forhøyet FSH og litt lav AMH: altså kvalitet og kvantitet når det gjelder egg).

Vi får satse på at den økte dosen gjør susen så du får tatt ut noen fine egg etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg inn her. : ) Skal forhåpentligvis fått satt inn et embryo i morgen. Første fryseforsøket. Er veldig spent på å ringe i morgen for å høre hvordan opptiningen har gått. Blir spennende. : )

Masse lykke til!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

jeg skal i morgentidlig! Går på 225 ie menopur! Sammr som sist! Blir spennende å se i morgen! Har ringt et apotek og fått lagt av noen doser til i tilfelle jeg trenger:-) har bare 150 ie igjen, så vist jeg må ta i morgen også, som jeg sikker mp då må jeg kjøpe en til! Håper bare jeg har 8-10 store fine egg!! Når skal du på ny ul da? Er så spennende når vi ligger så likt! Godt og ha noen og "ta følge" med! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg! Blir så stressa og irritert når klinikken i utlandet ikke ringer som avtalt  :angry:  Tok blodprøver idag og da skal de ringe meg og fortelle meg om jeg kan starte med menopur likevel. Ikke hørt noe enda, og jeg tror faktisk ikke de ringer...såpass sent.

 

De kommer vel til å si at de har forsøkt å ringe, men min telefon har IKKE ringt ikveld.  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

Ang doser med Puregon/Gonal F:

I 2006 gikk jeg på 150 IE i 10-11 dager. I 2009 prøvde de med samme dose, men ingen follikler ved første ul. Økte så til 300 IE. Tilsammen ble det 16-17 dager på sprøyter! I 2012 stod jeg på 300 IE i ca 14 dager. Så på mine forsøk har de måtte øke dosene, og det kommer nok av at jeg har blitt eldre (har litt forhøyet FSH og litt lav AMH: altså kvalitet og kvantitet når det gjelder egg).

Vi får satse på at den økte dosen gjør susen så du får tatt ut noen fine egg etterhvert!

Ja satser på det blir noen fine egg over helgen at jeg ikke må gå enda lenger. De prøver vel med lave doser først for å se hva vi reagere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

jeg skal i morgentidlig! Går på 225 ie menopur! Sammr som sist! Blir spennende å se i morgen! Har ringt et apotek og fått lagt av noen doser til i tilfelle jeg trenger:-) har bare 150 ie igjen, så vist jeg må ta i morgen også, som jeg sikker mp då må jeg kjøpe en til! Håper bare jeg har 8-10 store fine egg!! Når skal du på ny ul da? Er så spennende når vi ligger så likt! Godt og ha noen og "ta følge" med! ;-)

Ja blir spennnende å høre hvordan det går i morgen for deg:) håper de finner noen goe egg:) jeg må på ul mandag igjen og da skal de se om jeg kan få uttak onsdag eller i verstefall fredagen. Men ta en dag av gangen:) greit å noen å "ha følge" me ja, blir spennde se hvordan det går med oss:)lykke til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! Blir så stressa og irritert når klinikken i utlandet ikke ringer som avtalt :angry: Tok blodprøver idag og da skal de ringe meg og fortelle meg om jeg kan starte med menopur likevel. Ikke hørt noe enda, og jeg tror faktisk ikke de ringer...såpass sent.

 

De kommer vel til å si at de har forsøkt å ringe, men min telefon har IKKE ringt ikveld. :(

Så utrolig frustrerende Chloe, ring dem idag(det har du kanskje gjort alt?) . Håper du får starte opp nå m sprøytene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

jeg skal i morgentidlig! Går på 225 ie menopur! Sammr som sist! Blir spennende å se i morgen! Har ringt et apotek og fått lagt av noen doser til i tilfelle jeg trenger:-) har bare 150 ie igjen, så vist jeg må ta i morgen også, som jeg sikker mp då må jeg kjøpe en til! Håper bare jeg har 8-10 store fine egg!! Når skal du på ny ul da? Er så spennende når vi ligger så likt! Godt og ha noen og "ta følge" med! ;-)

Ja blir spennnende å høre hvordan det går i morgen for deg:) håper de finner noen goe egg:) jeg må på ul mandag igjen og da skal de se om jeg kan få uttak onsdag eller i verstefall fredagen. Men ta en dag av gangen:) greit å noen å "ha følge" me ja, blir spennde se hvordan det går med oss:)lykke til i morgen:)
takk for det:-) her blir det uttak på mandag! Hadde to store fine på høyre side, og 4 på venstre! Pluss noen mindre i begge! Så da blir det siste dose menupure i dag, og eggløsnungssprøyta i morgen:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Arg! Blir så stressa og irritert når klinikken i utlandet ikke ringer som avtalt :angry: Tok blodprøver idag og da skal de ringe meg og fortelle meg om jeg kan starte med menopur likevel. Ikke hørt noe enda, og jeg tror faktisk ikke de ringer...såpass sent.

 

De kommer vel til å si at de har forsøkt å ringe, men min telefon har IKKE ringt ikveld. :(

Så utrolig frustrerende Chloe, ring dem idag(det har du kanskje gjort alt?) . Håper du får starte opp nå m sprøytene!

 

Skrev en mail til dem idag tidlig, de svarte på den og de ringte litt utpå dagen. Legen hadde da sett på de nye prøvesvarene og de mener at det ikke var en cyste de punkterte, men faktisk en follikel utifra verdiene på progesteron, LH og FSH. De ville jeg skulle ta en ny blodprøve neste fredag, da mente de at verdiene skulle bli så fine slik at jeg kan starte neste fredag. Jeg spurte da om er det mulig da? Jeg går jo ikke på nesespray. (Og jeg hadde første mensdag fredag 25. okt) Svaret var at siden de punkterte en follikel vil syklusen min "nullstilles" på en måte...jaja,stoler på at de kan sakene sine, sålenge jeg får starte på stimulering snart  :D

 

Hvordan er du i forløpet da?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så da var det ikke noe østrogen cyste likevel? Utrolig kjipt m alt det styret for ingenting for deg da. Men så lenge du kan komme raskt igang, så er jo det bra, så får virkelig håpe du får starte nå! Jeg har begynt på nesesprayen igjen, skal begynne på sprøyter 22 nov, så sannsynligvis uttak 4-5 des. Håper virkelig vi klinker til m verdens beste julegave iår da :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var ovitrellen satt! Ferdi med sprøyter for denne gsng! :-) håper jeg aldri mer trenger sette sprøyter pp meg selv igjen!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Da har jeg vert på ul i dag, de var dessverre ikke helt fornøyde så må øke dosene på sprøytene og ny ul på mandag. Forhåpentligvis uttak i slutten av neste uke:)

Hvor høye doser går dere på? Tenker på puregon. Er det forskjell på første forsøk eller andre? Har selv gått på 150 ie og må øke til 250 ie nå. Håper det ordner seg...:)

jeg skal i morgentidlig! Går på 225 ie menopur! Sammr som sist! Blir spennende å se i morgen! Har ringt et apotek og fått lagt av noen doser til i tilfelle jeg trenger:-) har bare 150 ie igjen, så vist jeg må ta i morgen også, som jeg sikker mp då må jeg kjøpe en til! Håper bare jeg har 8-10 store fine egg!! Når skal du på ny ul da? Er så spennende når vi ligger så likt! Godt og ha noen og "ta følge" med! ;-)

Ja blir spennnende å høre hvordan det går i morgen for deg:) håper de finner noen goe egg:) jeg må på ul mandag igjen og da skal de se om jeg kan få uttak onsdag eller i verstefall fredagen. Men ta en dag av gangen:) greit å noen å "ha følge" me ja, blir spennde se hvordan det går med oss:)lykke til i morgen:)
takk for det:-) her blir det uttak på mandag! Hadde to store fine på høyre side, og 4 på venstre! Pluss noen mindre i begge! Så da blir det siste dose menupure i dag, og eggløsnungssprøyta i morgen:-)

Så bra da at det var noen fine egg hos deg:) håper det går greit på mandag. Jeg skal på ny ul mandag morgen så er spent håper de finner noen goe egg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag (4 dager "for tidlig"), så i morgen er jeg igang m hormoner.:-) Elonva i første omgang.

 

(Er litt frustrert over at mensen kom så tidlig da jeg skal reise bort neste helg, men det spørs om jeg må avlyse da jeg nok må på ul neste søndag. (Hvis ikke det går ann å utsette til mandag...)

 

Men jeg er uansett glad for å snart være i gang!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag (4 dager "for tidlig"), så i morgen er jeg igang m hormoner.:-) Elonva i første omgang.

(Er litt frustrert over at mensen kom så tidlig da jeg skal reise bort neste helg, men det spørs om jeg må avlyse da jeg nok må på ul neste søndag. (Hvis ikke det går ann å utsette til mandag...)

Men jeg er uansett glad for å snart være i gang!:-)

Så spennende:):). Masse lykke til!!! Jeg får 150mcg elonva forresten;). Hold oss oppdatert da;). Her har det murret siden torsdag, men den lar vente på seg. Imorgen kommerden sikkert plutseli, så er jeg også i gang:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg novemberjente? Begynner på sprøyter til uka ! Ul 8 dager etter det og uttak i løpet av 2 uker!

Ja visst er du novemberjente:):). Lykke til:). Hvor skal du ha beh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jeg novemberjente? Begynner på sprøyter til uka ! Ul 8 dager etter det og uttak i løpet av 2 uker!

Ja visst er du novemberjente:):). Lykke til:). Hvor skal du ha beh?

:)

Så rart og høre til i en gruppe:))

Jeg hører til i porsgrunn :) venter mens i dag eller i morgen og begynner på menopur og noen andre greier på dag 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå spennende tider her inne !!! Mange kjente nick dessverre... men jeg heier på dere!! Håper dere slipper unna med dette forsøket, så dere kan få oppleve gleden av å være gravide alle sammen!  :rolleyes:

 

Ville bare ønske dere masse lykke til! :D  :P  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off vert på ul i dag men de var vist ikke fornøyde enda så må opp i dose og 4 nye dager me sprøyter, ny ul på fredag. Håper egga er klar da. Blir lenge venting dette....

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...