Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff kjære,kjære deg Bonusmamma! Ikkje kjekt! Veldig fint at du har fått time i morgon. No må du gå å legga deg. Tenk berre på deg sjølv no. Snart er morgon dagen her. Tenker på deg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Dere er så veldig snille! Jeg er bare så utrolig lei meg akkurat nå, samboer kommer ikke hjem før seint, og jeg har ikke fortalt at jeg er gravid til noen, så jeg har ingen å dele dette med. Det er helt og fult mitt valg, fordi jeg ikke vil at noen skal vite det. Det kjennes bare litt tungt å være alene med hele tyngden akkurat nå. Har så innmari mye å gjøre ift jobb og studier, fulle dager fram til jul, ikke noe pusterom. Håper det letter litt imorgen og jeg kan starte å fokusere litt og ikke gå rundt å være konstant lei meg på insiden. Alt kommer jo ut når jeg er hjemme, og det er ikke så moro for samboer og se meg slik heller.

Sukk, ja ja. Det var kanskje ikke nødvendig å skrive dette her, men. Setter så stor pris på alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler slik med deg! Og det er ditt valg,men er kanskje sikker på at det er mange som ønsker å støtta deg viss du slepp dei til. Ei mor eller god venninne? Menn kan vera god støtte, men dei er annleis enn oss,kan vera godt å ha damer også. Me er uansett her for deg. Når kjem samboer? Koss går. Det med blødningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer hjem i ellevetiden i kveld. :)
Det renner ikke, det bare kommer på papiret nå. Magesmertene er helt borte, så nå ligger jeg bare ut på sofaen og håper det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Bonusmamma!

 

Er glad jeg ringte genetikkavdelingen på Riksen i dag, de hadde mottatt henvisningen først i dag, 2 uker etter at den var sendt. Fordi jeg hadde duotest for 1,5 år siden slipper jeg samtalen og kan ta blodprøve denne uken. Så kan resultatet av den være klar til ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen bonusmamma.  Dette er jo som å lese det som hendte meg forrige uke og det gikk bra.  Masse friskt blod, ingen klumper.  Hadde ingen smerter heller.  Prøv å ikke ta sorgene på forskudd, det kan være noe så ufarlig som et hematom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg Bonusmamma.. Skal tenke på deg i morgen, krysser fingrene og tær for at alt går bra!!

 

Selv var jeg til jordmor i dag. Veldig surrealistisk, men fikk pratet mye og fikk ut litt engstelse. Gru/gleder meg til fredag, skal på tidlig ul.. Livredd for at det ikke er hjerterytme, men håper så inderlig at det er liv!! Er 8 uker i morgen!! Men føles som en evighet siden jeg fant det ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ul i går, 11+3, etter henvisning fra lege. Var helt fantastisk:-) den lille babyen dansa rundt og såg alle kroppsdeler (ikke kjønn), hjertet slo, alt var helt topp! Lengden stemmer med mens term. ennå hehe. Hadde mamma med denne gang, min kjære måtte jobbe. Men litt av en opplevelse for den kommende mormor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah , tusen takk jenter!! :-) nå setter jeg  meg i bilen og drar til sykehuset. (Sambo er selvfølgelig med!)
Menssmertene tar ikke slutt i dag og jeg blør fortsatt! Ikke like kraftig som i går, så håper det er som du sier, Antoine :)

 

Så godt å høre Kalia78!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag etter tidlighenvisning fra lege. Hjertet slo og alt så veldig bra ut er 8+2 i dag. Fikk beskjed at vi ikke trengte noen ny UL rundt uke 19 synes det er så veldig lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med litt spotting? Ikke mye, men bittelitt rosa eller brunt i utfloden? Jeg har ikke hatt det før.. men hadde det på mandag etter sex... og igjen i dag... veldig lite, men det er sånn at jeg kan se det på papiret. blir så bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med litt spotting? Ikke mye, men bittelitt rosa eller brunt i utfloden? Jeg har ikke hatt det før.. men hadde det på mandag etter sex... og igjen i dag... veldig lite, men det er sånn at jeg kan se det på papiret. blir så bekymret.

Jeg tror det er veldig vanlig etter sex? Har blødd litt selv en gang, men så lenge det er veldig lite tenker jeg at det bare er en liten rift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Da er jeg hjemme fra sykehuset, og nyhetene var som jeg har følt på lenge. Dårlige. Det var verken noe liv eller noe foster å se. Det har oppstått en BO - blighted ovum, tom fostersekk uten fosteranlegg inni. De sa derfor at det har vært et "luresvangerskap".

Jeg fikk aborttabletten i dag, og har fått med meg de andre tablettene jeg skal ta på lørdag for å støte ut det som er igjen der inne. En veldig tung nyhet, og ufattelig trist når vi trodde vi hadde gått inn i uke 11. :(
de mente derfor at blødningen i går var starten på avstøtningen fra kroppen. Nå gruer jeg meg bare til de intense smertene som kommer med dette. :(

Jeg melder meg ut av denne gruppen, og hele forumet generelt da jeg ikke har lyst eller orker å prøve å bli gravid igjen på en veldig god stund. Ønsker alle dere her inne lykke til med deres svangerskap, måtte det gå bedre med dere enn det gjorde med meg. Dere har vært kjempegode støttespillere og jeg setter utrolig stor pris på alle støttende ord jeg har fått av dere.

Klem fra Bonusmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære Bonusmamma! Dette var veldig trist. Meld deg ut om du treng det,men vit at her inne er me mange som har opplevd lignende. Følelsane vil svinga, og kanskje vil du trenga å prata med nokon som veit kva det går i. Eg er her om du vil senda ein pm eller noko. Ikkje ber dette aleine. Trur det er lurt av deg å fortelja det til nokon.

 

Då eg hadde min ma i 2011 sørgde eg så tungt,blei rett og slett deprimert.

 

Ta vare på deg sjølv. Kjem til Å tenka på deg. Lukke til med eksamen og lukke til med aborten du skal igjennom no.

 

Store klemma og varme tankar frå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...