Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh kanskje jeg skulle bestilt legetime også? Har ikke yenkt tanken hehe.

Jeg også ser ut som 4 mnd på vei. Litt frustrerende for jeg kjenner det igjen. Starter som kjempe oppblåst og går rett over til baby mage. I uke 11 ca. Standard. . Heldigvis ikke kvalme her enda men uggen om jeg ikke spiser.. spiser ofte nå!! Vil spise.. tja hele tiden haha.

Legger meg kl 9 på kvelden hver dag.. allerede da har jeg sovnet flere ganger men fy søren så mye drømmer og tull på natta. Gleder meg til ul... bortsett fra bekkenet har jeg ikke noe plager... nesten så man ønsker kvalme bare for bevis

Annonse

Annonse

Henger på her jeg også. Har vært tilbakeholden med å skrive noe i tilfelle det ikke var sant, men er vel bare å innse at man er gravid.

Termin 7 juni ser det ut som.

Føler også jeg har lite symptomer i forhold til forrige gang. Men jeg hadde kanskje bare bedre tid til å kjenne etter.

Føler jeg sitter inne med verdens største hemmelighet :)

Hiver meg med her. Termin 9 juni. Fra før har vi to jenter på snart tre og fem år. Litt blødning tidligere, men graviditetstesten jeg tok i dag var mye mer positiv enn i går ettermiddag så da håper jeg det går bra!

Dag to, og jeg tror fortsatt ikke jeg skjønner det helt!

Men er uvant svimmel, er det et vanlig tegn da? Lite lyst til å svime av på jobben liksom, får kanskje et lite forklaringsproblem da...Vel katta er vel snart ute av sekken uansett, da vi skal på en jobbtur til utlandet neste helg og når de da ser jeg ikke drikker...hehe:) Tror ikke det er noen vits å dra en penicilinkur-løgn engang:)

En skulle tro jeg huska mye fra forrige runde for litt over to år siden, men dengang ei! Når bestille legetime, hva var det jeg ikke kunne spise igjen...osv:)

Så gøy med så mange junispirer, koselig! Tror det kan bli en veldig fin tid å få småttis på igjen:)

Ser den, AK, husker det var sånn sist. Søkte du på Ullevål eller? Når har du termin igjen? Huff fikk skikkelig magebesvær i dag, gjorde så vondt at jeg holdt på å svime av. Skikkelig mageknip bare nederst i magen. Et øyeblikk tenkte jeg at jeg holdt på å miste, var liksom nedi der det var vondt, og skikkelig og. Men det ga seg når jeg fikk vært skikkelig på do, så var vel bare pga treg mage... ble litt redd da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...