Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og der fikk jeg et lite blodspor....:-( Da kommer nok mensen for fullt i morgen....... Jaja, var gøy så lenge det varte.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det noen som har fått positiv test?? Jeg har ikm ca torsdag til uka.. Så gidder ikke teste før da :-)

Samme som deg her, IKM torsdag. Bare negative tester, og nå føles det som helt vanlig pms her, så TR er nok rett rundt hjørnet, dessverre.. Lykke til til deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test idag, siden jeg aldri blødde mer på fredag. Kommer opp en svak svak svak strek! Da kom håpet plutselig susende tilbake.. :) kanskje det var en festeblødning på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy miss flua!!! Sier gratulerer til deg jeg !!! Tok en test nå for å se ,dum som jeg er... DUM DUM DUM!!! Så blendahvit som den kan få bli.. Ikm er caaaa onsdag,men jeg føler absolutt at noe ikke er som vanlig mens. Kjenner på murringer DAGEN LANG.. Og j har ikke menssmerter når j skal ha mensen... Idag blødde j nedenfor også. Et typisk tegn for meg.

 

Men kanskje best å gi opp.. Like greit. Blir megaglad på alle deres vegne! Kjempe artig å følge med på...

 

Jeg lurer kanskje på om jeg produserer hcg sent, er det mulig? For i de to andre fullgåtte svangerskapenr mine, har jeg testet en uke etter ikm.. Og da veldig sterk strek..

Finnes det mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test og mensen i dag =(  Hadde litt troen på at det kanskje hadde skjedd denne måneden, men nei... årh, så skuffet!!! Men det er litt godt å se at en ikke er alene da. En kan jo fort føle at alle andre blir gravid men vi er jo flere her som sitter skuffet denne måneden. Bedre lykke neste måned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy miss flua!!! Sier gratulerer til deg jeg !!! Tok en test nå for å se ,dum som jeg er... DUM DUM DUM!!! Så blendahvit som den kan få bli.. Ikm er caaaa onsdag,men jeg føler absolutt at noe ikke er som vanlig mens. Kjenner på murringer DAGEN LANG.. Og j har ikke menssmerter når j skal ha mensen... Idag blødde j nedenfor også. Et typisk tegn for meg.

 

Men kanskje best å gi opp.. Like greit. Blir megaglad på alle deres vegne! Kjempe artig å følge med på...

 

Jeg lurer kanskje på om jeg produserer hcg sent, er det mulig? For i de to andre fullgåtte svangerskapenr mine, har jeg testet en uke etter ikm.. Og da veldig sterk strek..

Finnes det mulighet?

Det finnes en mulighet nimmelim! Har hørt om flere som ikke tester pos før flere dager etter IKM! Krysser fingrene for deg, alle andre og meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åååå så gøy miss flua!!! Sier gratulerer til deg jeg !!! Tok en test nå for å se ,dum som jeg er... DUM DUM DUM!!! Så blendahvit som den kan få bli.. Ikm er caaaa onsdag,men jeg føler absolutt at noe ikke er som vanlig mens. Kjenner på murringer DAGEN LANG.. Og j har ikke menssmerter når j skal ha mensen... Idag blødde j nedenfor også. Et typisk tegn for meg.

Men kanskje best å gi opp.. Like greit. Blir megaglad på alle deres vegne! Kjempe artig å følge med på...

Jeg lurer kanskje på om jeg produserer hcg sent, er det mulig? For i de to andre fullgåtte svangerskapenr mine, har jeg testet en uke etter ikm.. Og da veldig sterk strek..

Finnes det mulighet?

Det finnes en mulighet nimmelim! Har hørt om flere som ikke tester pos før flere dager etter IKM! Krysser fingrene for deg, alle andre og meg selv:)

Så godt å høre det A_K!!

Jeg føler meg helt lost.. Testet pos. En gang før ikm men det gikk til helvete.. De andre gangene har det blitt neg. Fram til en uke over.. Jeg vet ikke hva j skal tro om alt jeg føler og opplever nå... Det virker virkelig som det er noe der.

Jeg vet ikke nøyaktig dato for når jeg hadde El, og pga jeg utsatte mensen i juli så vet jeg heller ikke helt sikkert når ikm er. Tok bare ca utifra 28 dager.. Så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan bli en spennende uke dere :)

 

Jeg startet dagen med å skjelle ut min bedre halvdel fordi jeg ikke kunne finne jakka mi, må jo skjønne at det er hans feil at jeg er et rotehode. Hormonene er der, men det pleier dem jo ofte å være ved disse tider. i morgen er ikm for min del, men jeg mistenker at det er normale TR symptomer jeg kjenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag og nå sier CB digital 2-3!! Den sa 1-2 for tre dager siden:) synes jammen noen flere av dere må følge med over til 1.tri! Gjerne hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått helt i dass i dag etter å ha fått mensen... dritt! Hvorfor får en bare EN sjanse i måneden?!?! ååårh. Drittdag og drittmensen. Vil bare legge meg under dynen og bli der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-) kommer litt seint inn jeg, men trenger noen å diskutere med den siste tiden.

 

Har ikm i morgen, og testet negativt fram til og med i dag. I en uke nå så har jeg slitt med mye kveldskvalme, murringer og stikninger i livmorsområdet, stikninger og ilinger i ryggen, halsbrann. Så håpet var jo stort, men håper på at testen snur om snart! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-) kommer litt seint inn jeg, men trenger noen å diskutere med den siste tiden.

Har ikm i morgen, og testet negativt fram til og med i dag. I en uke nå så har jeg slitt med mye kveldskvalme, murringer og stikninger i livmorsområdet, stikninger og ilinger i ryggen, halsbrann. Så håpet var jo stort, men håper på at testen snur om snart! ;-)

Velkommen:) bedre sent enn aldri! Har selv neg. Tester... Og mye av det samme som deg... Kommer mens nå så får j faktisk litt sjokk. Og ikke minst detter ned i kjelleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter her og. Har heldigvis mye på programmet i dag og i morgen, så jeg slipper å tenke så mye på det.

Fortsatt ingen mens, heller ikke tegn til at den kommer i morgen.

Dag 31, så jeg er optimist, selv om jeg innbiller meg at jeg kjente mer før jeg mistet i juni. Men spørsmålet er bare når jeg begynte å kjenne etter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også.. Har prøvd å ikke tenke så mye på dette her. Men nå føler jeg at jeg har alle symptomene i boka og måtte brenne av en test i dag. Den er neg. Har ikm senest lørdag ( har litt uregelmessig syklus og vet ikke når jeg hadde el.) har vært gravid 2 ganger tidligere, mistet begge. En exu i desember og en SA i starten på juli.. Håper det kan være min tur snart også.. Ble gravid 1.pp begge gangene, men syns liksom ikke det taler så positivt, siden jeg mistet begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du har mistet spirene dine lillepia :( Håper den sitter neste gang! :)

 

Her går jeg bare å venter på at tanta skal komme. Ingen tro på at det klaffet denne mnd heller. (neg test i går)

Ikm i morgen, alle tegn på at tanta kommer, bortsett fra selve tanta såklart :P

 

Liten trøst i at jeg ble fort gravid sist når det ikke ser ut til å gjenta seg... Aaaargh! Hvorfor må det være så jæ*&+% vanskelig?? 2 venninner av meg skal ha nå i oktober (omtrent samtidig som jeg skulle hatt). Rett etter jeg mista tenkte jeg ikke så mye på det, jeg hadde jo håpa at jeg var gravid igjen innen da.. Men det ser ikke slik ut nå.. Så merker jeg trekker meg litt unna :(  Sånn.. det var dagens utblåsning. Nå skal resten av finværsdagen nytes :)

 

Lykke til alle sammen! Blir en spennende uke dette! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte jeg å blø for fullt istad, så gleden var kortvarig :P men det er helt greit, jeg var innstilt på at det ikke gikk. Får håpe det blir junibaby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter :-) kommer litt seint inn jeg, men trenger noen å diskutere med den siste tiden.

Har ikm i morgen, og testet negativt fram til og med i dag. I en uke nå så har jeg slitt med mye kveldskvalme, murringer og stikninger i livmorsområdet, stikninger og ilinger i ryggen, halsbrann. Så håpet var jo stort, men håper på at testen snur om snart! ;-)

Velkommen:) bedre sent enn aldri! Har selv neg. Tester... Og mye av det samme som deg... Kommer mens nå så får j faktisk litt sjokk. Og ikke minst detter ned i kjelleren

Litt sånn tenker jeg å! Prøver å ikke gjøre det, men det er vanskelig. Er i vår 4. pp nå. Så begynner å bli litt utålmodig kan man si! Hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei jenter :-) kommer litt seint inn jeg, men trenger noen å diskutere med den siste tiden.

Har ikm i morgen, og testet negativt fram til og med i dag. I en uke nå så har jeg slitt med mye kveldskvalme, murringer og stikninger i livmorsområdet, stikninger og ilinger i ryggen, halsbrann. Så håpet var jo stort, men håper på at testen snur om snart! ;-)

Velkommen:) bedre sent enn aldri! Har selv neg. Tester... Og mye av det samme som deg... Kommer mens nå så får j faktisk litt sjokk. Og ikke minst detter ned i kjelleren
Litt sånn tenker jeg å! Prøver å ikke gjøre det, men det er vanskelig. Er i vår 4. pp nå. Så begynner å bli litt utålmodig kan man si! Hehe ;-)

får håpe det går! ! Jeg håper jeg produserer hcg sent og det er derfor.. men.. then again, aner ikke. Lov å håpe iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...