Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Noen tips om hvordan jeg skal... Glemme det hele litt? 5more days to ikm, og jada.. Negativ..jeg vet, det ER for tidlig å si, men det har da gått med noen, og da tenker jeg liksom at håp er ute..

 

Bortsett fra at jeg er sykt trøtt, så er det ikke mye å si..:( og mørke vorter da.. Men bortsett fra det, null. Alt null !!!

Null tips, for jeg tenker alt for mye på det sjøl! Du har ikm på onsdag? Det er fortsatt tidlig ja! Jeg har ikm på tirsdag, og har ikke mistet alt håp selv om jeg bare får negative tester. Vil vil vil! Men det murrer litt, og det kan være tegn på Tr.. Men.. Mister ikke håpet før Tr er her!

by the way... løs mage? Bra eller.. tr tegn? Hehe har ikke opplevd det som tr men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men miss flua, eller noen andre.. har dere noe erfaring med tappen?

 

som skrevet tidligere så startet jeg såbidt5 å kjenne. Gjort det hver dag til samme tid og for en uke eller mer siden, var den stor(lukket) myk på utsiden og hard inni. Når vi hadde sex traff det alvorlig.. au(!!) Men nå er den mindre, Kjempe hard, fortsatt lukket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis ikke du har noe å gjøre på dagtid, så skjønner jeg at tiden går ekstra treigt! Heldigvis ikke mange dagene igjen.. :)

Løs mage og tappetafsing har jeg ikke peiling på :P husker jeg prøvde litt på tappetafsing forrige gang jeg prøvde å bli gravid, men skjønte ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J vet bare at den j**** tappen som j ikke skjønner stort av er liten hard.. hehehe... alt må være positivt. Gubben går hele tiden og sier j er g... j svarer bare skjerp deg!! Ikke no positivt her i gården ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg løpet er kjørt her... Var akkurat på do, og det var lyserosa på papiret. Imorra tidlig er nok TR her for fullt. Faen asså! Trodde jeg skulle klare å skyve Tr mer enn 1 dag frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg løpet er kjørt her... Var akkurat på do, og det var lyserosa på papiret. Imorra tidlig er nok TR her for fullt. Faen asså! Trodde jeg skulle klare å skyve Tr mer enn 1 dag frem!

Når er ikm da? Har du menssmerter/symptomer? Noen kan ha svake blødninger i fbm ikm, men likevel være gravide. Krysser fingrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svidde av første test i kveld (RFSU). Viser en uuultrasvak strek. Kan jo være innbilning, skal prøve å vente enda 2 dager til neste.3-4 dager til ikm her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det vanlig å få kviser hvis man er gravid? Eller kan jeg anse det som et tegn på at mensen er på vei? Har en dårlig følelse nå. Sier det igjen - denne ventingen er pyton.. Negativ test idag, 6 dager før IKM. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da tror jeg løpet er kjørt her... Var akkurat på do, og det var lyserosa på papiret. Imorra tidlig er nok TR her for fullt. Faen asså! Trodde jeg skulle klare å skyve Tr mer enn 1 dag frem!

Når er ikm da? Har du menssmerter/symptomer? Noen kan ha svake blødninger i fbm ikm, men likevel være gravide. Krysser fingrene....

Mensen pleier å komme 10 dpo.. Og det var igår. Men hadde jeg hatt vanlig lutealfase, så skulle ikm vært på førstkommende tirsdag. Har murringer i korsryggen, og det er typisk Tr. Så det er nok det! Orker bare ikke stå opp fra senga enda for å sjekke :P får satse på en junibaby isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille å lese miss flua men hvordan er det nå da?? Jeg prøvde en test nå til morgen idag. Hadde ikke tisset hele natta så var meget spent.( ca 4dager til ikm..) men bei, helt negativ. Nå gir jeg f i mere testing..

får skikkelige mens kramper og stikking etter jeg tisser (om det har gått lang tid)

 

hater denne ventinga.. dere er heldig dere som får så mye som en skyggestrek. Jeg selv vil gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde av første test i kveld (RFSU). Viser en uuultrasvak strek. Kan jo være innbilning, skal prøve å vente enda 2 dager til neste.3-4 dager til ikm her....

Spennende!! :D krysser fingrene for at streken bare blir sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit billig strimmeltest i dag....:-/ I går kveld oppdaget jeg at puppene var blitt megatunge, ikke hatt det sånn før. Er 12 dpo i dag, så er jo håp enda, men siden jeg testa posititvt 10 dpo med første, så er jeg litt negativ nå.... Synes bare jeg har masse symptomer, men kan jo like godt være mensen som kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det vanlig å få kviser hvis man er gravid? Eller kan jeg anse det som et tegn på at mensen er på vei? Har en dårlig følelse nå. Sier det igjen - denne ventingen er pyton.. Negativ test idag, 6 dager før IKM. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test engang...

For meg var kviser første tegnet på graviditet med førstemann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blendahvit billig strimmeltest i dag....:-/ I går kveld oppdaget jeg at puppene var blitt megatunge, ikke hatt det sånn før. Er 12 dpo i dag, så er jo håp enda, men siden jeg testa posititvt 10 dpo med første, så er jeg litt negativ nå.... Synes bare jeg har masse symptomer, men kan jo like godt være mensen som kommer.....

Mine pupper er også veldig tunge nå, nesten litt hengete...men håpet mitt.. Næ det svinner hen..

 

Selv om gubben sa nesa mi er rundere (noe den alltid blir med en gang jeg er gravid)... Men nå gidder j ikke teste eller noe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Er det vanlig å få kviser hvis man er gravid? Eller kan jeg anse det som et tegn på at mensen er på vei? Har en dårlig følelse nå. Sier det igjen - denne ventingen er pyton.. Negativ test idag, 6 dager før IKM. Skjønner ikke hvorfor jeg tok en test engang...

For meg var kviser første tegnet på graviditet med førstemann ;)

Ok, da håper jeg litt til;) har vært småkvalm noen dager nå, av og på. Og puppene begynner å bli ømme, litt mensmurring også... 5 dager til IKM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIkkk!! Regner med at jeg ikke er den eneste som studerer testene lenge etter at tiden er gått ut her...... På billigstrimmelen fra i går, så er den blendahvit utenom kontrollstreken, men dagens test har fått en lyslyslys rosa skyggestrek noen timer etter jeg tok den!! Vet at man ikke skal tolke resultatene lengere enn 5 min etter testen er tatt, men nå fikk jeg hvertfall litt med håp om ikke annet! Og puppene blir bare mer og mer ømme, og bekkenet har ikke vært godt i dag..... Ouuæææhh, håper på positiv test i morgen!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy snømusa!!! Vent til imorgen du! Misunnelig hihi.. har kikket flere ganger på testene i gåp om endring. Glem det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag eller tirsdag Nimmelim :-) Fikk positiv EL test søndag 11. august på kvelden, men det betyr jo bare at EL skjer 24-48 timer etter positiv test. Får mensen 2 uker etter EL jeg. Spent nå ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! J aner ikke helt dato for el, men hatt sex hver eneste dag hele mnd(sykt lei haha) så har iallfall ikke bommet på el!!! Har ikm ca den 28 tror jeg.. men ikke no her enda.. så deppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "argumentert" med meg selv.... Hehe. Så jeg tester onsdag om ikke mensen har dukket opp til da. Siste halve året har jo syklusen vært max 31 dager, selv om jeg tidligere har hatt opp mot 35 dager. Ellers tror jeg at jeg blir gal å ha i hus. Er på dag 29 nå. Litt ømme pupper om kvelden, men det er kanskje bare ønsketenkning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en dag med utrolig ømme pupper og magevondt måtte jeg å ta en RFSU test i dag morres. Men hvit som bare det! så det er vel bare TR som er på vei her å. Jeg lagt veldig merke til di siste dagene at jeg plutselig blir veldig plaget av forskjellige lukter. 

 

meeen så er vel det noe man ikke tenker så nøye gjennom når man ikke leter etter symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager til ikm, svidd av enda en test... svak strek fortsatt, og den kom ikke før etter 30 min ca. så stoler ikke helt på den nei. Bah, visste jeg ikke burde begynt med dette før ikm :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...