Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Kommer hit jeg også! Har IKM 26.august, blir nesten litt smågæren av å gå å vente på å teste!  :wacko:  :blink: Første gangen jeg var gravid testet jeg positivt 10 dpo, så blir nok å begynne testinga rundt 8-9 dpo  :)  Noen som har noe symptomer da? Selv har jeg litt ømme bryst, litt knipefølelse over livmora og noe stikkinger, satser på at det er positive tegn! Ble plutselig veldig trett i dag også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig rart hvor sakte tiden går når man venter på testing! Synes dagene som småbarnsmor flyver avgårde ellers  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg sniker meg inn her. Usikker på EL denne runden. Varierende sykluser, og akkurat i gang etter SA i juni. IKM i slutten av uke 35 tenker jeg.

Kjempetrøtt i dag, men det kan like godt skyldes lite søvn. Da jeg mistet var jeg trøtt og med ømme pupper før det gikk galt.

Har veldig lyst på en liten maibaby. ;)

(har 2 x feb og en okt fra før, men det er leeeeenge siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kommer hit jeg også! Har IKM 26.august, blir nesten litt smågæren av å gå å vente på å teste! :wacko::blink: Første gangen jeg var gravid testet jeg positivt 10 dpo, så blir nok å begynne testinga rundt 8-9 dpo :) Noen som har noe symptomer da? Selv har jeg litt ømme bryst, litt knipefølelse over livmora og noe stikkinger, satser på at det er positive tegn! Ble plutselig veldig trett i dag også :-)

Litt stikkinger her også. Men prøver å ikke tenke alt for mye på det, har blitt lurt tidligere :P tenker å teste rundt 10-11dpo. Pleier å få TR 10dpo, så bare håpe den holder seg unna da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MA i jan, kjemisk i mars, og SA i mai. Hadde en liten pause etter det, og nå er vi som sagt startet opp igjen. Krysser fingrene for oss :)

 

 

Heihei! Blir med her jeg :) ikm tirsdag 27.08. El var her i går, så da er jeg vel 1 dpo i dag. Hehe ;)

Hei igjen fra tidligere pp :) Har og ikm 27. men EL var nok her mandag. Fikk slimet på søndag, ømme bryster og smerter i tappen mandag og alt dette var borte på tirsdagen. Så håper jeg traff denne mnd :) Sorry details, hehe :)

Hyggelig å se deg her Nordine! Men jeg håper vi kan slå av en prat inne på 1. tri snart! ;) gøy at vi har ikm samme dag! Håper det klaffer for oss begge. Tror vi traff el ganske godt vi også. Blir spennende å se :) hvor mange pp er du på nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på PP4....siste forsøk...skal ha bryllup neste sommer i utlandet og om det ikke klaffet denne gangen, får vi vente til etter bryllupet;) 
Lykke til alle sammen:))) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle prøvere:) har hatt EL torsdag 15de og gjort det beste ut av det, så nå er det bare å vente på IKM ca 29 aug, det er vel i uke 35. Er vel for tidlig å kjenne etter tegn og ta noen tester... Det er så slitsomt med denne ventingen:) lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kloke hoder?

Har litt uregelmessige sykluser (27-35 dager) og hadde en SA i juni, så det er ikke sikkert alt er helt i rute nå første pp etter SA. Tempøkning (ca, jeg vet jeg ikke gjør det etter boka, men det stemte meget bra da jeg ble gravid i mai) kom lørdag, men noe som ligner el-slim kom søndag. Skulle det ikke vært motsatt?? Har ikke tatt el-tester denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje dette er min ikm uke?

 

Ser at det er flere her som prøver igjen etter MA og SA. Håper vi snart kan hoppa over i 1 trimester med spire som sitter i 9 mnd!

 

Hadde en MA i sluttet av juni och første pp nå etter at mensen kom tilbake 5 aug. Litt usikker på cyklus, Fjernet hormonspiral i april og hadde ingen cyklus på den. Ble så gravid før mensen kom tilbake, men mistet i uke 11. Sist jag hadde normal cyklus var i 2009 då jeg ble gravid og fikk en datter. Hadde då cyklus på 26- 28 dager. Hadde litt vondt i magen på lørdagmorgen og tror det var el?? Har ikke tatt noen el tester. Tror jag ska ta grav test 1 eller 2 sept om tr ikke kommit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Er inni et års jubileum. Har prøvd å lage barn i et år nå. Vi venter på time til konsultasjon i oktober. Nå er vi lei av å vente på vår engel. Nå søker vi hjelp for å oppnå drømmen. Mannen har fått konstatert veldig få svømmere. Men det trengs jo bare 1 ;) så menst vi venter på hjelp, får vi bare holde motet oppe å håpe at den ene cellen finner egget <3 


Hadde positiv el lørdag17 og søndag 18. Er nå 2 dager dpo og "bare" 12 dager ventestid, sukk... Håper håper håper <3 Lykke til i ventetiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager dpo her, ingen symptomer.... vente vente.....

 

8 dpo her også, å kjenner masse symptomer om jeg bare kjenner etter hardt nok ;-) eheh.. stølhet nederst i magen, trøtt, samme type vondt i korsryggen som jeg hadde sist jeg var gravid. Men det som jeg la mest merke til i dag var at jeg klør veldig på brystvortene :-P det gjorde jeg HELE tiden da jeg var gravid sist!! Hmmm.. vente vente vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

8 dager dpo her, ingen symptomer.... vente vente.....

 

8 dpo her også, å kjenner masse symptomer om jeg bare kjenner etter hardt nok ;-) eheh.. stølhet nederst i magen, trøtt, samme type vondt i korsryggen som jeg hadde sist jeg var gravid. Men det som jeg la mest merke til i dag var at jeg klør veldig på brystvortene :-P det gjorde jeg HELE tiden da jeg var gravid sist!! Hmmm.. vente vente vente....

 

 

 

 

8 dager dpo her, ingen symptomer.... vente vente.....

 

8 dpo her også, å kjenner masse symptomer om jeg bare kjenner etter hardt nok ;-) eheh.. stølhet nederst i magen, trøtt, samme type vondt i korsryggen som jeg hadde sist jeg var gravid. Men det som jeg la mest merke til i dag var at jeg klør veldig på brystvortene :-P det gjorde jeg HELE tiden da jeg var gravid sist!! Hmmm.. vente vente vente....

 

Spennende! Blir noen lange dager dette!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt testegal jeg da, så har allerede svidd av endel tester, men de har selvsagt vært negative.....:-P Men i morgen er jeg 9 dpo, og sist testa jeg jo positivt på 10 dpo, så skal prøve å klare meg uten testing i morgen.....:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrasjonen på annet er litt "ikke eksisterende" for tida...

 

Har sagt at jeg ikke skal teste før neste helg, men får se om jeg klarer å vente. Jeg har blitt lurt av TR dagen etter hver gang jeg testet i vår, og det er så kjedelig. Ikke så enkelt når jeg er utålmodig og kroppen ikke er en klokke. Jeg kjenner ikke noe spesielt enda. Jeg hadde ømme pupper og var trøtt før jeg mistet i vår, men husker ikke når det kom i forhold til positiv test.

 

Jeg er så usikker på når evt EL var, og om vi "traff blikk" på datoer. En vandrende 9 åring som ikke får sove er litt forstyrrende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg.. Er førstegangsprøver og har IKM 26./27. Har ingen symptomer så tror egentlig ikke det har skjedd denne måneden, men har ikke gitt helt opp. Tenkte å teste nå på fredag før jeg reiser på hytten. Leser om så mange andre som har masse symptomer før IKM, men er det mange som også ikke har noe symptomer men som har fått positiv test?
Har allerede kjøpt inn eggløsningstester for neste måned, så da er det jo typisk at jeg er gravid allerede =P prøvde å lure skjebnen =P Får se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokkedyret:

Jeg tenkte ikke etter/kjente ikke etter med de 3 første barna mine. Ble ganske raskt gravid da, men det er 10 år siden sist...

Husker at jeg var trøtt med eldste, men det var nok etter noen uker.

Mange symptomer på graviditet er de samme som før mens, så det kan hende man leter, alt etter hva man ønsker. :P

 

Jeg kommer til å bli litt sprø av å vente kjenner jeg. hehe Føler at vi "bommet" litt med timingen, men jeg har en rar kropp, så hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når det har klaffet så kommer jeg til å føle det, men er jo ikke sikkert det.. etter ca en uke etter eggløsningen så kjenner jeg bare etter og bestemmer meg for om det klaffet denne måneden eller ikke... Håper jeg tar feil snart når jeg har tenkt at det ikke gikk.

Jeg tror vi traff veldig godt på eggløsningen denne måneden så spørsmålet er bare det har blitt befruktning og om egget har festet seg... Bor hjemme hos mine foreldre i to dager og det er like godt så kan jeg ikke teste før jeg er hjemme fredag morgen...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også. Dette er 1 pp og jeg har regnet meg til at jeg har ikm 28. august. Litt usikker på om vi traff på el, siden jeg sluttet på pillen søndag 28. juli og fikk mensen onsdag 31. og dermed ikke helt vet når el var. Men jeg kjenner kroppen min ganske godt og merker når jeg har eller skal få el. Kjøpte el-test 14. august og testet 14. og 15. med positivt resultat, og "prøvde" 15. og 16 august. Teststreken var noe svakere enn kontrollstreken, og ifølge pakningsvedlegget er dette negative tester. Men ifølge mine og andre kalkulatorers utregninger, hadde jeg el i løpet av de dagene, så vi satset for fulle mugger på at vi skulle rekke det. Husker ikke om vi "prøvde" dagene før. Var mye styr med overnattingsgjester og toårsdag her helgen før.

 

Men håper virkelig at vi fikk det til, selv om jeg så inderlig vet at det er mye å håpe på. Første gang, 2010, ble jeg gravid på pillen, og i fjor hadde jeg en SA i juni.

 

Det blir spennende å følge dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Hvordan får dere denne laaaange ventetiden til å gå? ;) jeg blir sannelig ikke klok på disse "symptomene" mine jeg altså.. det kjennes nesten ut som symptomer på el. Men el hadde jeg jo for 9 dager siden. Jeg tester ikke, men kjenner det på kroppen. Men hvis tr ikke dukker opp om 5-6 dager og g.test er negativ får jeg vel bare ta utgangspunkt i at el var i går/idag. Da klaffet det uansett ikke denne mnd siden sambo har vært bortreist siden onsdag for en uke siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at det bra symptomer du har, og at El gjorde sitt!! J har ikm ca 27, og jeg flyr på veggen!! Symptomer som gjør meg usikker, men ærlig talt! Jeg hadde sex hver dag(!!!) og nesten flere ganger om dagen HELE denne mnd. Hihi dritt lei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...