Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har IKM uke 35. Bli med her. Alltid gøy å følge hverandre i disse spennende dagene! Noen som har hatt eggløsning allerede?

 

Anonymous poster hash: 6d7fd...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har el om et par dager tror jeg :) har høy på fertilitetsmonitoren nå! Tungvind uke ift turnus, men skal nok få slengt inn noen aksjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har el om et par dager tror jeg :) har høy på fertilitetsmonitoren nå! Tungvind uke ift turnus, men skal nok få slengt inn noen aksjer ;)

Er ikke alltid bare bare når man møtes i døra. Jobber selv turnus:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har el om et par dager tror jeg :) har høy på fertilitetsmonitoren nå! Tungvind uke ift turnus, men skal nok få slengt inn noen aksjer ;)

Er ikke alltid bare bare når man møtes i døra. Jobber selv turnus:p

Veldig tungvindt! Og det gjør at jeg stresser mer, for jeg sitter å planlegger de dagene vi må ha oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El om 2-3 dager her også, tror jeg. Fikk til en runde i høyet i forgårs, men spørs i dag siden mannen plutselig måtte en tur på jobben igjen... Ikke noe turnus her, men fullt kaos etter ferien på jobb og to store barn som inntil videre sovner SENT :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joiner dere her. :) Har IKM i starten av uken (tror jeg). Er første syklus etter fødsel, så usikker på lengden. Lillesnuppa er snart 10mnd, så jeg var heldig og var lenge uten TR.

Etter boken har jeg da hatt EL igår, med aksjer både lørdag og igår.. fortsetter nok noen dager til med aksjer tilfelle sen EL. Spennende dette her igjen. Gikk på første forsøk med lillesnuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max på fertilitetsmonitoren idag! Da får vi hoppe i høyet ikveld, og deretter krysse fingrene :)

tror jeg også må gå til innkjøp av noe mer avansert enn billigstrimler. Du har jo full kontroll! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Max på fertilitetsmonitoren idag! Da får vi hoppe i høyet ikveld, og deretter krysse fingrene :)

tror jeg også må gå til innkjøp av noe mer avansert enn billigstrimler. Du har jo full kontroll! :)

Startet faktisk å bruke den som prevensjon (selv om den ikke anbefales til det). ;) men nå for å bli gravid! Jeg syns den er genial :) kjøpte den brukt på finn, og kjøper testene på ebay. Blir billigere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på dag 9 i dag... Tar en el test i kveld tenker jeg, selv om det er tidlig:) pleier å ha el mellom dag 12-14 .... Ikm lørdag i uke 35!!! Leeenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Blir med her jeg :) ikm tirsdag 27.08. El var her i går, så da er jeg vel 1 dpo i dag. Hehe ;)

Heldig du er. Da er det bare å vente. Tester stadig negativt. Dag 11 i dag. Satser på de kommende dagene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hopper inn her og, ser både Cayenne og bambi-88  også er her, koselig! Har IKM tirsdag 27.aug. Og EL var på mandag er jeg ganske sikker på. Spennende å si om det blir noe denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Blir med her jeg :) ikm tirsdag 27.08. El var her i går, så da er jeg vel 1 dpo i dag. Hehe ;)

Hei igjen fra tidligere pp :) Har og ikm 27. men EL var nok her mandag. Fikk slimet på søndag, ømme bryster og smerter i tappen mandag og alt dette var borte på tirsdagen. Så håper jeg traff denne mnd :) Sorry details, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heihei! Blir med her jeg :) ikm tirsdag 27.08. El var her i går, så da er jeg vel 1 dpo i dag. Hehe ;)

Heldig du er. Da er det bare å vente. Tester stadig negativt. Dag 11 i dag. Satser på de kommende dagene.

Satser på at el kommer snart ja :) bare å legge inn aksjer imens ;) tror vi traff godt på el denne gangen. Rakk også en runde en dag etter el bare for åvære sikker liksom! Krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff også godt på el :) skulle gjerne hatt en runde i etterkant også, men rakk ikke det gitt. Uansett, forrige gang jeg ble gravid så hadde vi oss to dager før el. Denne gangen hadde vi både før el, samt på eldagen. Da er det bare å vente på ikm.. Og jeg haaater den ventetida!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heihei! Blir med her jeg :) ikm tirsdag 27.08. El var her i går, så da er jeg vel 1 dpo i dag. Hehe ;)

Hei igjen fra tidligere pp :) Har og ikm 27. men EL var nok her mandag. Fikk slimet på søndag, ømme bryster og smerter i tappen mandag og alt dette var borte på tirsdagen. Så håper jeg traff denne mnd :) Sorry details, hehe :)

Hyggelig å se deg her Nordine! Men jeg håper vi kan slå av en prat inne på 1. tri snart! ;) gøy at vi har ikm samme dag! Håper det klaffer for oss begge. Tror vi traff el ganske godt vi også. Blir spennende å se :) hvor mange pp er du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff også godt på el :) skulle gjerne hatt en runde i etterkant også, men rakk ikke det gitt. Uansett, forrige gang jeg ble gravid så hadde vi oss to dager før el. Denne gangen hadde vi både før el, samt på eldagen. Da er det bare å vente på ikm.. Og jeg haaater den ventetida!! :P

Hehe, ja ventetida er laaang! Men dagene går unna likevel :) sist jeg ble gravid hadde vi sex 3 dager før el og 2 dager etter. Likevel klaffet det :) da gikk det på 2 pp, men vi mistet i uke 12. Nå er vi på pp 4, og håper det blir snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi traff også godt på el :) skulle gjerne hatt en runde i etterkant også, men rakk ikke det gitt. Uansett, forrige gang jeg ble gravid så hadde vi oss to dager før el. Denne gangen hadde vi både før el, samt på eldagen. Da er det bare å vente på ikm.. Og jeg haaater den ventetida!! :P

Hehe, ja ventetida er laaang! Men dagene går unna likevel :) sist jeg ble gravid hadde vi sex 3 dager før el og 2 dager etter. Likevel klaffet det :) da gikk det på 2 pp, men vi mistet i uke 12. Nå er vi på pp 4, og håper det blir snart igjen :)

Trist at dere mista :( har gjort det samme selv tidligere. Håper vi slipper å gå gjennom det en gang til.

 

Vi får krysse fingrene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at vi også treffer/har truffet el, med aksjer lørdag, tirsdag og torsdag. Har hatt så lite symptomer på el denne gang, bare småsympromer innimellom, og ikke langvarig 'smerte' på ene siden som jeg ofte har. Er på cd 16 i dag, men har hatt el så sent som cd 19, så vi fortsetter garantert i helga! :D

 

Ønsker alle sammen en god babylagingshelg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm torsdag i uke 35... Er faktisk skikkelig usikker når det kommer til eggløsning å slik... Har ikke tatt el tester eller målt temp eller lignende... Men vet el er rundt 15.aug... Og vi hadde sex to dager før og dagen etter... Så vi får se.. Er jo ikke sikkert 15 var el dagen.. Stresser ikke, så tar det som det kommer :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...