Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Samme her, nimmelim! Sover dårlig, og drømmer veldig mye rart!

Testen idag var selvfølgelig negativ.. :P har veldig mensen følelse, og mistenker at mensen kommer imorra. Jeg pleier å få mensen 10dpo. Men har prøvd wild yam denne syklusen, så håper syklusen blir litt lenger om jeg ikke blir gravid :)

 

krysser fingrene for at du ikke får mensen...

 

men dere, helt åpent og ærlig ( er ikke akkurat mange jeg lufter dette for) men hvordan er det med dere og utflod?? D har vært helt tørke her, men plutselig igår rant det nesten... trodde d var mensen, men nei.. litt of litt tykk hvit utflod.. nornalt eller ei??

Samme type utflod har jeg fått! Aner ikke om det kan være et godt tegn eller hva.. Kan ikke huske om jeg hatt det tidligere på dette tidspunktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei folkens. Dere som har vært gravide før - hva er det tidligste dere har testet positivt før IKM?



Anonymous poster hash: 688f5...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei folkens. Dere som har vært gravide før - hva er det tidligste dere har testet positivt før IKM?

 

Anonymous poster hash: 688f5...ce9

4 dager før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Samme her, nimmelim! Sover dårlig, og drømmer veldig mye rart!

Testen idag var selvfølgelig negativ.. :P har veldig mensen følelse, og mistenker at mensen kommer imorra. Jeg pleier å få mensen 10dpo. Men har prøvd wild yam denne syklusen, så håper syklusen blir litt lenger om jeg ikke blir gravid :)

krysser fingrene for at du ikke får mensen...

 

men dere, helt åpent og ærlig ( er ikke akkurat mange jeg lufter dette for) men hvordan er det med dere og utflod?? D har vært helt tørke her, men plutselig igår rant det nesten... trodde d var mensen, men nei.. litt of litt tykk hvit utflod.. nornalt eller ei??

Samme type utflod har jeg fått! Aner ikke om det kan være et godt tegn eller hva.. Kan ikke huske om jeg hatt det tidligere på dette tidspunktet!

husker jeg hadde det iallfall med første. Men det kommer og går litt. Jeg er ikke den som har kjent mest på livmortappen,men den siste..tja uka har jeg kjent daglig, samme tid og alt. Den var stor (lukket) myk på utsiden og hard under.. nå er den mye mindre og kjempe hard..

good... bad?

 

Jeg blir skadet av dette. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventa også¨flere tester i posten i dag, men like greit om det kommer i morgen, så slipper jeg å teste før i morgen ettermiddag/ kveld :-D

kjekt å vite at det er flere som venter spent på postmannen imorgen. Desverre kommer han rundt kl3.. åå så sent!! Samtidig som jeg tenker.. jaja så kom testene, men det er fortsatt bare en sur enslig kontroll strek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei folkens. Dere som har vært gravide før - hva er det tidligste dere har testet positivt før IKM?

 

Anonymous poster hash: 688f5...ce9

 

 Testa positivt 4 dager før IKM sist, og det er da i dag, men ikke noe positiv test her foreløpig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jenter! hvordan går det med dere? 7 dager til IKM... har lyst å bare ta en test, men det er jo ingen vits, er jo alt for tidlig, det vet jeg jo :) dessuten har jeg på følelsen at TR er på vei...har litt pms-følelsen...litt øm murring i underlivet, kviser som dukker opp osv... men dette kan jo være graviditets tegn også. I går kveld var jeg skikkelig kvalm, og var overlykkelig over det. Er jo helt latterlig dette her :) hvor tidlig tester dere. Synes en uke til er en evighet..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av oss kan vel innrømme å ha testet allerede. Dumme psyke... 5 dager igjen og idag kommer vel de testene jwg er så spent på.. lykke til jenter. .. j har bare litt murring etter tissing osv. Jeg vet ike om det er pos...

gubben er skråsikker på at jeg er gravid. J sier jeg får mensen(psyker meg ned) har han rett får han 1000 kr. Har j rett, får jeg. .

La meg si, jeg har veldig lyst å gi han tusen kroner.. selv om vi bare tuller.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test idag også :P Tr pleier å ha kommet når jeg står opp, men har enda ikke kommet. Men det kan være pga wild yam'en også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test idag også :P Tr pleier å ha kommet når jeg står opp, men har enda ikke kommet. Men det kan være pga wild yam'en også :)

krysser alt for at den holder seg unna! Kan hende pos.test kommer om et par dager vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Holdt meg litt unna forumet de siste månedene, men nå klarte jeg ikke å holde meg vekk for idag lyser CB digital "Pregnant 1-2", testet 10 eller 11dpo! I min 8pp, men hadde SA i mai, så håper spiren klamrer seg fast denne gangen! såå glad!! 

 

Babystøv til alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såå mye babyboom.. Jeg suger til meg alt støvet du sender og håper det går for oss andre også!! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer babyboom!:) Så gøy!

 

Her er det like slunkent med kryss og streker fremdeles. Kjøpte den fra rfsu i dag, men den var like for**** negativ som de andre. Så nå tenker jeg at jeg tar noen dager testepause og venter til ikm. Blir litt dyrt dette her;) 

Er nok ekstra spent siden det er 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Holdt meg litt unna forumet de siste månedene, men nå klarte jeg ikke å holde meg vekk for idag lyser CB digital "Pregnant 1-2", testet 10 eller 11dpo! I min 8pp, men hadde SA i mai, så håper spiren klamrer seg fast denne gangen! såå glad!! 

 

Babystøv til alle!!!

Gratulerer så mye!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Babyboom! :D

 

Milde himmel så mye dere tester, jenter! ;) Selv med de ultrasensitive testene er det så å si umulig å få positiv før 10 dpo, har hørt 9 dpo i sjeldne tilfeller.

 

Her er jeg vel 6-7 dpo, og håper å klare å vente med testing til onsdag iallfall. Det som er litt kult er at jeg ikke har noen murringer som jeg pleier. Hadde ikke det når jeg var gravid med barna mine heller, men har ikke store håpet. Stresser alt for mye med jobb og barn, og sover alt for lite. Skulle fantes en 'prøveåbligravidpermisjon', hehe :P

 

Ha en super helg, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fri flere formiddager denne uka (turnus), og det er nok ikke bra for meg for tida. Så "prøver å bli gravid permisjon" bør jeg nok ikke ha. Jeg går altfor mye og kjenner etter, og lysten til å ta en test er altfor stor, selv om jeg vet det er for tidlig. Jeg er et sted mellom 7 og 10 dpo, men har nå bestemt meg for å teste neste lørdag om ikke mensen kommer før da. Med de lengste syklusene mine skal IKM være på torsdag. Da har jeg nattevakt, så jeg "sparer" testing til jeg skal våkne hjemme lørdagsmorgen. Da får kjæresten være med å lese av med meg. 

 

Det er likevel mulig jeg må be han gjemme testene frem til da. Fristelsen kan bli for stor. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!

 

Jeg er også i "prøve permisjon" - har nettopp flyttet til et annet land pga kjærestens jobb, men jeg er foreløpig arbeidsledig og skal til å søke jobber.. Merker jeg er litt nervøs for å begynne i helt ny jobb som gravid og problematikken om man skal si noe til arbeidsgiver.. Hmm!!

 

Lykke til alle sammen, ikke gi opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ. .. :(:( selv med de ultrasensitive. Jada.. d er 5 dager til ikm. Men føler jeg gir opp:( datt ned.. mens murringer (nå bare av og til og litt på natta). Og brystvorter mye mye mørkere.. men nå mistet jeg desverre alt håp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel endelig har min el-test vist positivt. Har tydeligvis fått en veldig lang syklus etter MA:/ så jeg får hoppe over til IKM uke 36. Må selvfølgelig inn å følge med på hvordan det går med dere fremover:) lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips om hvordan jeg skal... Glemme det hele litt? 5more days to ikm, og jada.. Negativ..jeg vet, det ER for tidlig å si, men det har da gått med noen, og da tenker jeg liksom at håp er ute..

 

Bortsett fra at jeg er sykt trøtt, så er det ikke mye å si..:( og mørke vorter da.. Men bortsett fra det, null. Alt null !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips om hvordan jeg skal... Glemme det hele litt? 5more days to ikm, og jada.. Negativ..jeg vet, det ER for tidlig å si, men det har da gått med noen, og da tenker jeg liksom at håp er ute..

 

Bortsett fra at jeg er sykt trøtt, så er det ikke mye å si..:( og mørke vorter da.. Men bortsett fra det, null. Alt null !!!

Null tips, for jeg tenker alt for mye på det sjøl! Du har ikm på onsdag? Det er fortsatt tidlig ja! Jeg har ikm på tirsdag, og har ikke mistet alt håp selv om jeg bare får negative tester. Vil vil vil! Men det murrer litt, og det kan være tegn på Tr.. Men.. Mister ikke håpet før Tr er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!

 

Jeg er også i "prøve permisjon" - har nettopp flyttet til et annet land pga kjærestens jobb, men jeg er foreløpig arbeidsledig og skal til å søke jobber.. Merker jeg er litt nervøs for å begynne i helt ny jobb som gravid og problematikken om man skal si noe til arbeidsgiver.. Hmm!!

 

Lykke til alle sammen, ikke gi opp:)

Gratulerer!! :)

Jeg fikk faktisk tilbud om ny jobb idag! Men blir jeg gravid nå så får jeg bare ta det som det kommer..:) kjipt å si tidlig i arbeidsforholdet at man er gravid..men det ordner seg, tenker jeg! :) lykke til på jobbjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min murring er der bare på natta nå nesten, og etter tissing. Mister litt håp av d også jeg!! Puppene er ganske så forandret da. Blir nesten mørkere for hver dag.

 

ja, på onsdag, så jeg vet veldig godt jeg oppfører meg tåpelig.. hehe.. men følte alle symptomer of alt forsvant. Teller det litt at jeg sovner hver ettermiddag og legger meg kl 9 på kvelden? Hehe.. kan ikke gjøre annet enn å vente uansett. Gubben er skråsikker, da han kjente ifjen oppførsel og pupper. Men Hallo, han er mann.. hehe.

 

jeg vil jeg vil!! Akkurar nå har jeg ikke no å gjøre på dagtid så blir gående mest alene. det.. åh det gjør at tiden stopper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...