Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

får håpe det går! ! Jeg håper jeg produserer hcg sent og det er derfor.. men.. then again, aner ikke. Lov å håpe iallfall

 

Holder meg til håpet fram til tr dukker opp! Hehe. Men håper også at jeg produserer hcg seint! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

får håpe det går! ! Jeg håper jeg produserer hcg sent og det er derfor.. men.. then again, aner ikke. Lov å håpe iallfall

 

Holder meg til håpet fram til tr dukker opp! Hehe. Men håper også at jeg produserer hcg seint! ;-)

 

godt vi er flere med den troen. . Dagene går så sakte og jeg klarer ikke finne på nok å gjøre for å glemme!! For lite venner her også. Gjesp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg ser at mange forventer positive tester flere dager før IKM, men det er jo faktisk slik at de fleste tester ikke slår ut før et par dager etter IKM, så for også å overbevise meg selv- det er fortsatt håp:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! Jeg ser at mange forventer positive tester flere dager før IKM, men det er jo faktisk slik at de fleste tester ikke slår ut før et par dager etter IKM, så for også å overbevise meg selv- det er fortsatt håp:)))

ikke rart man forventer, når man hører 90 prosent tester tidligere enn ikm.. de symptomene jeg har er helt utrolig og noe j aldri har ved mens men.. allikevel ingen pos tester. Samtidig prøver jeg å holde motet oppe ved å si at jeg aner jo egentlig ikke når j hadde el eller når ikm ee helt nøyaktig. . Hehe.. klamrer meg hardt fast nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle! Jeg ser at mange forventer positive tester flere dager før IKM, men det er jo faktisk slik at de fleste tester ikke slår ut før et par dager etter IKM, så for også å overbevise meg selv- det er fortsatt håp:)))

ikke rart man forventer, når man hører 90 prosent tester tidligere enn ikm.. de symptomene jeg har er helt utrolig og noe j aldri har ved mens men.. allikevel ingen pos tester. Samtidig prøver jeg å holde motet oppe ved å si at jeg aner jo egentlig ikke når j hadde el eller når ikm ee helt nøyaktig. . Hehe.. klamrer meg hardt fast nå

Hehe, jeg vet, prøver bare å trøste litt og overbevise meg selv om at ikke alt håp er ute:) MEN idag MÅTTE jeg kjøpe en japp, og smugspiser mens kjæresten er på trening:) er vel ingen tvil om at TR er på vei. Har ikke hørt om noen som blir godtesyke mens de er i ferd med å bli gravide...heller kvalm og uvel... Blæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg: Hadde svaake streker fredag og lørdag. I dag tok jeg en ny og streken er tydelig!! Ikm i morra.. meen, klarer ikke helt å juble siden det gikk galt de to forrige gangene tidlig i forløpet Puh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering fra meg: Hadde svaake streker fredag og lørdag. I dag tok jeg en ny og streken er tydelig!! Ikm i morra.. meen, klarer ikke helt å juble siden det gikk galt de to forrige gangene tidlig i forløpet Puh!!

Gratulerer sp mye!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei alle! Jeg ser at mange forventer positive tester flere dager før IKM, men det er jo faktisk slik at de fleste tester ikke slår ut før et par dager etter IKM, så for også å overbevise meg selv- det er fortsatt håp:)))

ikke rart man forventer, når man hører 90 prosent tester tidligere enn ikm.. de symptomene jeg har er helt utrolig og noe j aldri har ved mens men.. allikevel ingen pos tester. Samtidig prøver jeg å holde motet oppe ved å si at jeg aner jo egentlig ikke når j hadde el eller når ikm ee helt nøyaktig. . Hehe.. klamrer meg hardt fast nå
Hehe, jeg vet, prøver bare å trøste litt og overbevise meg selv om at ikke alt håp er ute:) MEN idag MÅTTE jeg kjøpe en japp, og smugspiser mens kjæresten er på trening:) er vel ingen tvil om at TR er på vei. Har ikke hørt om noen som blir godtesyke mens de er i ferd med å bli gravide...heller kvalm og uvel... Blæ...

vel.. jeg blir alltid fysen på visse tyoe godteri osv tidlig.. feks nå er d frukt godteri og sitron i cola.. men.. hva vet vel jeg..

når jeg ligger.. så kjenner jeg d er noe.. vanskelig å forklare. Et hardt område. Føler meg bare. Ikke tom. Gud så dum forklaring. Burde gjemme meg i senga frem til evr mensen kommer. Beklager skrivefeil. Dumme tlf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg: Hadde svaake streker fredag og lørdag. I dag tok jeg en ny og streken er tydelig!! Ikm i morra.. meen, klarer ikke helt å juble siden det gikk galt de to forrige gangene tidlig i forløpet Puh!!

Gratulerer:)) hyggelig at noen får positive tester her også! Har kjøpt eggløsningstester for neste pp nå:) føles som TR er her straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på p teste idag også, mem venter til imorgen. Jeg tror...sånn ca at ikm ee imorgen. . Har fortsatt de samme symptomene. Ikke særlig kvalm(vært det bare 3 kvelder, men fysen på no hele tiden.. men leter absolutt ikke etter symptomer lenger. Lykke til til de resterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet igjen i dag og den var ennå negativ når jeg gikk fra den. Men har ingen tegn på mensen egentlig. Pleier å ha menssmerter kvelden før, så vi får se ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra meg: Hadde svaake streker fredag og lørdag. I dag tok jeg en ny og streken er tydelig!! Ikm i morra.. meen, klarer ikke helt å juble siden det gikk galt de to forrige gangene tidlig i forløpet Puh!!

Gratulerer såå mye Nordine!! :) skjønner du litt redd, men jeg krysser fingre og tær for at spiren din sitter! Og blir der ei gooood stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag :) håper tr holder seg unna! (Et ørlite håp har man jo alltid ;) ) men jeg skal ikke teste før på lørdag/søndag evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag :) håper tr holder seg unna! (Et ørlite håp har man jo alltid ;) ) men jeg skal ikke teste før på lørdag/søndag evt :)

Flink du er! Testet siden lørdag jeg :-P Men føler jeg blir mindre skuffa om mensen kommer når testen er negativ enn når jeg ikke vet noen ting ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm i dag :) håper tr holder seg unna! (Et ørlite håp har man jo alltid ;) ) men jeg skal ikke teste før på lørdag/søndag evt :)

Flink du er! Testet siden lørdag jeg :-P Men føler jeg blir mindre skuffa om mensen kommer når testen er negativ enn når jeg ikke vet noen ting ;-)

 

 

Nååja, jeg svidde av en test på søndag (den ropte ganske høyt altså), men den var negativ. Men nå har jeg ikke flere liggende, så da blir det ikke testet på nytt før til helgen dersom det skulle være nødvendig :)

Blir bittelitt mindre skuffa jeg også når jeg har testa negativt. Har liksom forberedt meg siden søndag nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se vi er flere. Mye lettere å forholde seg til dette når vi har noen å snakke med og følge med på:)

 

let it be a miracle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se vi er flere. Mye lettere å forholde seg til dette når vi har noen å snakke med og følge med på:)

 

let it be a miracle

Sitter nå på første forelesning i dag og er kvalm og uggen! Nice! Men håper der er verdt det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt godt å se vi er flere. Mye lettere å forholde seg til dette når vi har noen å snakke med og følge med på:)

 

let it be a miracle

Sitter nå på første forelesning i dag og er kvalm og uggen! Nice! Men håper der er verdt det! :-)

jeg vil også være kvalm og uggen! Hehe.. var det bare i tre dager så forsvant det. Men har et slags nedpress blandet med Stikkinger og menssmerter. (Jeg har aldri menssmerter når j skal ha mensen da..) men magen er hard nederst.. og spesiell når jeg ligger... d er en følelse som... ja... hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Litt godt å se vi er flere. Mye lettere å forholde seg til dette når vi har noen å snakke med og følge med på:)

 

let it be a miracle

Sitter nå på første forelesning i dag og er kvalm og uggen! Nice! Men håper der er verdt det! :-)
jeg vil også være kvalm og uggen! Hehe.. var det bare i tre dager så forsvant det. Men har et slags nedpress blandet med Stikkinger og menssmerter. (Jeg har aldri menssmerter når j skal ha mensen da..) men magen er hard nederst.. og spesiell når jeg ligger... d er en følelse som... ja... hmm

Den siste der har jeg å! Men om det er en fysisk eller psykisk følelse av at det skjer noe i magen eller ikke vet jeg jo ikke! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Litt godt å se vi er flere. Mye lettere å forholde seg til dette når vi har noen å snakke med og følge med på:)

 

let it be a miracle

Sitter nå på første forelesning i dag og er kvalm og uggen! Nice! Men håper der er verdt det! :-)
jeg vil også være kvalm og uggen! Hehe.. var det bare i tre dager så forsvant det. Men har et slags nedpress blandet med Stikkinger og menssmerter. (Jeg har aldri menssmerter når j skal ha mensen da..) men magen er hard nederst.. og spesiell når jeg ligger... d er en følelse som... ja... hmm
Den siste der har jeg å! Men om det er en fysisk eller psykisk følelse av at det skjer noe i magen eller ikke vet jeg jo ikke! Hehe

jeg har vært flink til å ikke lete etter symptomer nå, og heller tenke, mensen kommer..den kommer osv.. så den følelsen er ikke mulig å finne opp altså! Det er akkurat slik j hadde med de to andre graviditetene.. og drømmene! Hver gang jef har vært gravid har jeg drømt såå mye rart. Gjør d nå også.. men men.. de negative testene fortsetter vel videre.

 

men skulle ønske jeg klarte å forklare bedre hvordan det føles når jeg ligger. Akkurat som det er et lite "press" der..? D er noe som støter liksom... "flau"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at mensen kommer allikevel. Kom litt blod på papiret i sta, så ville ikke overraske om det fortsatte......  <_< Menmen.... Da er det bare å fortsette med en mnd til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom tr her! Gratulerer og lykke til til alle som det klaffet for denne pp!:) Til resten, så ses vi kanskje i en tråd ved neste ikm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...