Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ille å høre dere to... jeg kastet opp to ganger nå nettopp pga matlaging. Kvalm ja.. meeen tester fortsatt neg. Ikm minimun imorgen og utover... følger dere snart inn i neste uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ille å høre dere to... jeg kastet opp to ganger nå nettopp pga matlaging. Kvalm ja.. meeen tester fortsatt neg. Ikm minimun imorgen og utover... følger dere snart inn i neste uke. :)

Oj har du begynt å kaste opp!? Det må jo være et "godt" tegn!!:) spennende! God bedring da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ille å høre dere to... jeg kastet opp to ganger nå nettopp pga matlaging. Kvalm ja.. meeen tester fortsatt neg. Ikm minimun imorgen og utover... følger dere snart inn i neste uke. :)

Oj har du begynt å kaste opp!? Det må jo være et "godt" tegn!!:) spennende! God bedring da!

heh, ja stekte no kjøtt og det vrengte seg. Virkelig!! Men kvalmen avtok raskt men orket ikke mat. Gubben mener brystene min er litt mørkere. Han er bombesikker. Jeg derimot har mistet troen fullstendig. Jef hae jo bare negative tester. . Som sagt har j testet pos. 1 uke over m begge ungene.. men er jo også noe usikker på ikm, så jeg venter nå da. Hadde oss litt istad og jeg påsto hele tiden at mensen kommer!! Noe den ikke gjorde. Hehe.. men jeg fikk sjokk(!!!) Han støtet ikke borti livmortappen!!! La mef bare si, hele tiden treffer han borti slik at det så og si gjør vondt. . Nå er den borte...(og ja, stillingene var de normale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å blø litt idag og blir spennende å se om det er TR eller festeblødning. Hadde første mens 5. Sept og tror jeg har cyklus på 26-28 dager. Men det var første mens etter MA og utskrapning så kroppen er kanskje litt i ulage. Hadde festeblødning med første mann, men ikke når jeg mistet i MA. Har ellers ingen symptom på hverken mensen/ pms eller graviditet. Har veldig lyst på spire nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent!! Torsdag er ikm. I dag har jeg vært litt småkvalm og trøtt, men kan jo likegjerne være at jeg begynner å bli syk... Får bare vente å se....... Tørr ikke teste enda, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg veldig spent. Kjennes skikkelig ut som om mensen er på vei, men den skal ikke komme før lørdag. Har vanligvis veldig regelmessig syklus, men har skjedd et par ganger i sommer at mensen har kommet noen dager før tida.. Har tissa veldig ofte i dag... Hadde egentlig tenkt å vente med å teste til lørdag, men det spørs vel om jeg ikke kjøper en test i mårra hvis ikke mensen kommer i løpet av natta. Da jeg ble gravid med sønnen min testa jeg positivt 11 dpo, men da gikk jeg hele tiden og hadde noia for at mensen skulle komme som normalt og at jeg hadde vært dum som testa så tidlig. Har mista tidlig to ganger så jeg er litt hysterisk av meg der... Husker liksom ikke helt hvordan det var så tidlig forrige gang, bortsett fra at jeg hadde stikkinger. Synes jeg har hatt litt av det nå og, men samtidig kan det bare ha vært luft eller noe.. Har også et par kviser på gang, det får jeg alltid rett før mensen. Så konklusjonen er vel at dette kan slå begge veier ;) Forresten, grattis til dere som har testa positivt, og blæææh til dere som har fått tanta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å blø litt idag og blir spennende å se om det er TR eller festeblødning. Hadde første mens 5. Sept og tror jeg har cyklus på 26-28 dager. Men det var første mens etter MA og utskrapning så kroppen er kanskje litt i ulage. Hadde festeblødning med første mann, men ikke når jeg mistet i MA. Har ellers ingen symptom på hverken mensen/ pms eller graviditet. Har veldig lyst på spire nå!

 

Da er vi to! Med første overståtte mens etter MA, usikkerhet ang syklus og ingen symptomer på noe. Haha. 

IKM er i morgen for min del, spent på om det dukker opp noe. På en måte hadde det nesten vært greit om TR kom nå, for da har jeg iallefall litt oversikt over syklusen.. på den annen side  ;)

 

Mitt første innlegg forresten. Hei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått mensen iallfall. .. tror jeg kjøper en test og tar i mårra tidlig! Skal jo ikke ha den før lørdag men har murringer så det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til supermjau. Har ellers litt dårlig oversikt over alle.. Vet ikke om jeg har presentert meg selv ordentlig heller. Er 39 år, har to barn fra før, minste er 2011 barn:) ønsker så veldig en til før det blir for sent... IKM i morgen. Har plutselig mistet pms plagene, så litt håp har jeg til tross for negativ test senest i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammer her A_K! Hatt skikkelige pmsplager siste dagene, men i dag er de borte! Hadde skikkelige menssmerter i går (var heeelt sikker på at mensen kom) men det gjorde den ikke. Ikm var i går. Og nå har jeg ikke symptomer på hverken det ene eller det andre. Men negativ test på søndag. Må bare vente å se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Et lite spm, tok en strimmel-test i dag tidlig, den fikk en svak strek i den overgangen der den er litt tykkerere over makgrensen for oppsuging og der den er helt tynn og kontrollstreken er. Men skal den svake streken være der på den "tynne" delen rett under kontrollstreken? Har tatt en et par tester tidligere siste uka, men de har vært helt blendahvite på hele testen.. Noen som vet/erfaring med det??

Vil så gjerne ha en positiv test, så kan være jeg klamrer meg til et lite håp.. Regner med IKM er denne uka ei gang, sluttet på P- ring i slutten av juli, så aner ikke om syklusen er i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglen, det høres da positivt ut? To streker kan vel bare tolkes på en måte...? Hehe... Lykke til alle sammen. Bare litt murringer her... Ikm idag trooor jeg. Sier fortsatt at mens kommer, neg test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kunne lagt ut et bilde Fuglen89?

 

Her venter jeg fremdeles på TR. Ingen symptomer ene eller andre veien, og vil egentlig ikke lete heller. Usikker på når IKM er, så blir testing tidligst i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde ja, det skulle jeg tenkt på, men den er allerede i søpla med diverse matvarer, så tror den er ødelagt.. Tar en ny test i morra og ser hvordan den ser ut, krysser fingrene for at den er tydeligere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde ja, det skulle jeg tenkt på, men den er allerede i søpla med diverse matvarer, så tror den er ødelagt.. Tar en ny test i morra og ser hvordan den ser ut, krysser fingrene for at den er tydeligere!!

krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)) hiver meg på bølgen her også. Hadde tenkt å holde meg unna og har gått over til assistent befruktning forum. Vi er ikke kommet så langt at vi skal begynne med prøverørsbehandling, men det er godt mulig det kan bli aktuelt. Vi er i 12pp perioden nå og begynner å bli lei av å Være prøver. Har ikm 1 september, på søndag. Svir ikke av tester lengre. Har ikke noen symptomer, men har vært "gravid" mange måneder med innbilte symptomer. ;) Lykke til med testing de kommende dagene:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR her i dag.. Får prøve på junibaby da;) lykketil allesammen!

Synd Camilla. Blir nok junibaby her og- eller juli/august/sept.... Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm negativ test. Og jeg som nesten var sikker på at jeg var gravid! Er jo en viss mulighet for at jeg var for tidlig ute med å teste, men regner med at vi også får prøve på junibaby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens her heller. Igrunn ikke no tegn heller. Murringer kommer bare av og til. Det er svært lite symptomer annet enn meget oppblåst. Humørsvingninger, og følelsen av at... det er noe...

men jeg nekter å teste. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde småblødning tirsdag, men det har slutet. Kanske det er litt håp fremdeles. Trodde ikm var en gang mellom lørdag og mandag. Hmm lurer på når / hvis det er lurt å teste... Går å leter symptomer og tror jeg kan "få/ha" det meste om jeg kjenner mer etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ak, så lenge du ikke har fått mensen er da ikke håpet kjørt... Jeg er over ikm og neg test enda...

Nei er sant det. Spennende dette. Pleier å ha en veldig regelmessig syklus, på dagen 25 dager... Har vært slik siste 4 mnd, presis 25. Så hvis ingenting skjer i løpet av et par dager blir jeg ekstra spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...