Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for deg ak!! Jeg vet liksom ikke heeelt når ikm er lenger pga forrige mpnef men ca 28 dager skulle tilsi igår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp da kom TR... :( helt utrolig! På dagen 25 dager siden sist. Det er vel igrunn en kort syklus. Har lengden på syklus noe å si for hvor lett / vanskelig det er å bli gravid? Noen som vet? Har de siste pp kun brukt el-kalkulator på nett + kjent litt etter når jeg tror jeg har el, neste mnd skal jeg helt klart ta tester:) lykke til til alle dere som fortsatt venter i spenning eller har blitt gravide! Noen av dere treffer jg kanskje igjen pp ny IKM- gruppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her ennå.... :/
Fordelen med kort syklus er jo at du har oftere EL da.. ;) men ellers tror jeg ikke det spiller så stor rolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det har noe å si a_k.. tror ikke det :) som regel har man el 14 dager før mens. Uansett lengde på syklus. Men det finnes de som har veldig kort tid mellom el og mens (feks 9-10 dager), det har jeg forstått kan være litt trasig mtp graviditet. Jeg har også sykluser på 25 dager. Alltid hatt det :) jeg får el allerede på dag 10-11, så da gjør det jo ingenting at syklusene er korte. Det er jo igrunn bare bra så lenge vi prøver! Får oftere el da, ergo flere forsøk i året ;)

 

Nå er jeg på dag 29. Ingen mens :) tar en test til helga hvis mensen ikke dukker opp innen da. Hadde en syklus på 30 dager i sommer (ganske rett etter MA), ellers har jeg kun sykluser på 25 dager. Håper ikke kroppen tuller med meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det har noe å si a_k.. tror ikke det :) som regel har man el 14 dager før mens. Uansett lengde på syklus. Men det finnes de som har veldig kort tid mellom el og mens (feks 9-10 dager), det har jeg forstått kan være litt trasig mtp graviditet. Jeg har også sykluser på 25 dager. Alltid hatt det :) jeg får el allerede på dag 10-11, så da gjør det jo ingenting at syklusene er korte. Det er jo igrunn bare bra så lenge vi prøver! Får oftere el da, ergo flere forsøk i året ;)

 

Nå er jeg på dag 29. Ingen mens :) tar en test til helga hvis mensen ikke dukker opp innen da. Hadde en syklus på 30 dager i sommer (ganske rett etter MA), ellers har jeg kun sykluser på 25 dager. Håper ikke kroppen tuller med meg!!

Lykke til,Bambi! Krysser fingre for deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom mensen her. Med skikkelige smerter. . Men den er (sorry detaljer) men tykk og urent...

Så kjedelig! Da "snakkes" vi nok videre! Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da kom mensen her. Med skikkelige smerter. . Men den er (sorry detaljer) men tykk og urent...

Så kjedelig! Da "snakkes" vi nok videre! Masse lykke til:)

det gjør vi nok.. uke 38 da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med mensen kommer i løpet av helga her ja, har fått de notoriske kvisene... Så tipper det blir uke 39 neste på meg og. Har vært litt skuffa i dag selv om jeg ikke har noen grunn til det. Har jo bare prøvd sånn halvveis og det er første pp. Hadde liksom begynt å tro det var noe på gang. Hadde det ikke vært for kvisene hadde jeg kanskje håpt på at jeg bare hadde testa for tidlig. Vel, denne mnd blir det humping annenhver dag fra jeg er ferdig med mensen og til el garantert har vært;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ her også i dag, et par dager før ikm. Er ikke optimistisk, så blir vel uke 40 her tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tok spottingen seg opp ikveld, så begynner nok for fullt imorgen tidlig. Blir vel sikkert uke 40 på meg og mine lange sykluser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med tips og ting jeg kan kjøpe idag for den neste pp min????

Jeg har lest diverse om rooiboste :-) den smaker godt og skal hjelpe til med å øke blodstrømningene til livmoren. To kopper om dagen skal hjelpe! ;-)

 

Ellers har jeg handlet inn Vitex som er et kosttilskudd, Google det og du finner masse god og positiv info. Ei venninne av meg ble gravid med den! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom med tips og ting jeg kan kjøpe idag for den neste pp min????

Jeg har lest diverse om rooiboste :-) den smaker godt og skal hjelpe til med å øke blodstrømningene til livmoren. To kopper om dagen skal hjelpe! ;-)

Ellers har jeg handlet inn Vitex som er et kosttilskudd, Google det og du finner masse god og positiv info. Ei venninne av meg ble gravid med den! ;-)

Takk! Skal lese litt om de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kom med tips og ting jeg kan kjøpe idag for den neste pp min????

Jeg har lest diverse om rooiboste :-) den smaker godt og skal hjelpe til med å øke blodstrømningene til livmoren. To kopper om dagen skal hjelpe! ;-)

Ellers har jeg handlet inn Vitex som er et kosttilskudd, Google det og du finner masse god og positiv info. Ei venninne av meg ble gravid med den! ;-)

Takk! Skal lese litt om de:)

Vitex fås kun kjøpt på nett forresten! ;-) se på www.helsekosten.dk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med tips og ting jeg kan kjøpe idag for den neste pp min????

Billamor har gode tips her, ellers lurte jeg på å kjøpe dong quai kapsler. Mange som sverger til dem og påstår de har blitt gravide med det. Litt samme virkning som de billamor nevner. Så dobbelt opp er kanskje ikke bra:)

Endret av A_K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering: ingen mens enda :) kanskje jeg tar en test ila helgen. Skal prøve noen vitaminer jeg også hvis det blir ny pp :) tar kun folat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering: ingen mens enda :) kanskje jeg tar en test ila helgen. Skal prøve noen vitaminer jeg også hvis det blir ny pp :) tar kun folat nå..

Tar kun folat her også! ;-) så tenkte jeg skulle prøve noe nytt ;-) er egentlig litt negativ til sånt, men.... Så trodde jeg jo også at det skulle bli en smal sak å bli gravid! Jaja. Noen ganger må jeg ta feil også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg å spotte.. 3 dager på overtid. Hater når det skjer!! Neste pp blir det ikke noe av, siden samboer er bortreist.

 

Tar en pause fra forumet nå på noen uker! Kanskje vi "sees" igjen i en ikm uke eller 1.tri senere en gang! Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg å spotte.. 3 dager på overtid. Hater når det skjer!! Neste pp blir det ikke noe av, siden samboer er bortreist.

 

Tar en pause fra forumet nå på noen uker! Kanskje vi "sees" igjen i en ikm uke eller 1.tri senere en gang! Lykke til alle sammen!! :)

Æsj! Forstår godt forumpausen!

 

Nyt pause og lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...