Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ikm i morgen.. Tatt ny test i dag, den er fremdeles negativ.. Har ingen symptomer (tror jeg) som ikke også kan være forvarsel på tr.. Men håper enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dpo nå.. Og TR har bare med å holde seg langt unna! :P

Jeg tok en test nå i ettermiddag, og den var negativ.. Men er det mulig det fremdeles er for tidlig å se? Tålmodighet? Hva er det? Hehe

Hvor mange dpo var dere som er gravide eller ha barn fra før før dere tok en test og testet positivt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo nå.. Og TR har bare med å holde seg langt unna! :P

Jeg tok en test nå i ettermiddag, og den var negativ.. Men er det mulig det fremdeles er for tidlig å se? Tålmodighet? Hva er det? Hehe

Hvor mange dpo var dere som er gravide eller ha barn fra før før dere tok en test og testet positivt? :)

Mener du kanskje tre dager etter ikm og ikke dpo? :P har forøvrig ikke vært gravid på 8 år, så husker ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mårra skal egentlig mensen komme, så jeg holder meg her inntil videre. Har hatt symptomer i dagesvis så skulle tro den er der når jeg våkner ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 dpo nå.. Og TR har bare med å holde seg langt unna! :P

Jeg tok en test nå i ettermiddag, og den var negativ.. Men er det mulig det fremdeles er for tidlig å se? Tålmodighet? Hva er det? Hehe

Hvor mange dpo var dere som er gravide eller ha barn fra før før dere tok en test og testet positivt? :)

Mener du kanskje tre dager etter ikm og ikke dpo? :P har forøvrig ikke vært gravid på 8 år, så husker ikke ;)
Ja! Hehe var det jeg mente:) takk;) ikke helt på de forkoertelsene ennå:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 2 og 6 dager etter IKM, og fortsatt neg test. Trege gamle kroppen min til å produsere HCG. :angry:  Har mange andre tegn, bortsett fra den positive testen da... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom i dag. 4 dager etter ikm. Samboer skal reise bort noen dager rundt el denne pp, men håper vi rekker det likevel :) har lyst å prøve dong quai denne mnd. Noen som har erfaring??

Spørs om jeg ikke greier å holde meg unna forumet likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle gravide! :) Her kom tr i dag, så da blir det Dong Quai på meg neste pp. Mange som har veldig god erfaring med det, visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent, men melder meg "ut" av tråden. Mensen kom i går, etter en syklus på 40 dager... Så jeg vet i grunnen ikke når neste IKM er. Tar nok frem igjen el-testene denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...