Gå til innhold

--- IKM UKE 35 ---


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir smågær'n av ventinga......*kokoliksom* Synes selv jeg har flust av symptomer et øyeblikk og neste øyeblikk er jeg ordentlig negativ og kjenner ingenting utenom det vanlige.......Bestilte meg enda flere tester i dag, er nok i posten i morgen. Har bare 1 igjen.,...:-/ Er så steike trøtt og ser ut som en zombie i dag.....:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe da er vi ganske så like snømusa! Jeg drømmer om at jeg tester pos. Hver natt i de siste 2.3 dagene.. j bestilte også flere tester idag, men av en type jeg aldri har hørt om før. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og mulignes kjenner jeg litt stikninger, (som jeg pleier å få ved graviditet) Er litt testegærn jeg og, pleier å starte testinga rundt 10 dpo. Men nå skal jeg vente, i allefall til helgen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ordnet slik at jeg fikk student som skulle være med meg på jobb. Tenkte dagene på jobb ville gå litt fortere. Men da studenten kom med kul på magen ble det ikke noe av at dagene gikk fortere eller at jeg ikke tenker noe særlig på det:p he he. 11 dager til IKM... Ååååå spå lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som er testegæærn :P jeg klarer herved ikke mer, og har bestilt flere tester! Og dermed skal jeg teste med en av de jeg har imorra tidlig :P jeg forventer negativt svar, men klaaaarer bare ikke la være! 9 dpo imorra forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg tør ikke teste før ikm jeg! Liker heller ikke teste rett før jeg skal på jobb, så hvis tr ikke kommer når den skal greier jeg faktisk å vente noen dager før jeg tester. Så kommer ikke tr neste uke, så blir det nok ikke testet før lørdag ;) lykke til med testingen til dere som skal sette igang snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkedyret: Jeg hadde ingen symptomer før pos test i mine graviditeter, men kjente heller ikke etter siden det ikke slo meg at jeg kom til å bli gravid i første pp, som jeg ble begge gangene. Nå derimot, har jeg masse symptomer hver mnd, hehe :P Er noen år siden sist, så kroppen har vel forandret seg også.

 

Her kom el en eller annen gang i helga, så er maks 5 dpo. blir lenge å vente, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr TR?

 

Godt å lese at det er mange som er mye mer utålmodig enn meg... Jeg har faktisk vært ganske rolig bortsett fra første måneden. Denne måneden er jeg litt spent da, skal teste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr TR?

 

Godt å lese at det er mange som er mye mer utålmodig enn meg... Jeg har faktisk vært ganske rolig bortsett fra første måneden. Denne måneden er jeg litt spent da, skal teste i morgen.

Etter hva jeg har forstått er det en versjon av mensen :) Tante Rød kanskje? hehehe...  *blush*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg meget spent og HÅPER de testene kommer idag i  posten, de som man kan teste tidligere med!! Herreguuuuud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se at det er mange minst like utålmodige som meg. Jeg har IKM 27 og har testet flere ganger, men skuffet hver gang. Man lærer seg kanksje å vente etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har aller mest lyst å løpe inn på badet og ta en test nå... ( selv om jeg ikke har fått de ultrasensitive testene jeg venter på i posten)  Regner jo selv med at den blir negativ.. men klarer liksom ikke la vær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med symptomene deres da? Jeg går og kjenner etter alt hele tiden, og har testet 4 ganger siden el, selv om jeg ikke har ikm før 28. Blir gal av å vente! Har veldig lyst til å kjøpe en test fra rfsu, siden man kan få svar tidligere der. 

 

Mine symtomer hittil er stikninger og murringer i korsrygg og livmor, har hatt det mer eller mindre siden el. Noe uggen form, kvalm på kveldstid og tisser en del mer enn normalt. Men det merkeligste er at jeg plutselig ikke liker smaken av Cola, noe som forsåvidt er veldig fint. Likte ikke Cola tidligere, men ble helt avhengig da jeg var gravid med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med symptomene deres da? Jeg går og kjenner etter alt hele tiden, og har testet 4 ganger siden el, selv om jeg ikke har ikm før 28. Blir gal av å vente! Har veldig lyst til å kjøpe en test fra rfsu, siden man kan få svar tidligere der. 

 

Mine symtomer hittil er stikninger og murringer i korsrygg og livmor, har hatt det mer eller mindre siden el. Noe uggen form, kvalm på kveldstid og tisser en del mer enn normalt. Men det merkeligste er at jeg plutselig ikke liker smaken av Cola, noe som forsåvidt er veldig fint. Likte ikke Cola tidligere, men ble helt avhengig da jeg var gravid med førstemann.

Vi har ikm samme tid, evt at jeg har den 27.. Hmm.. Jeg har også testet (kremt..3 ganger),men desverre blendahvit..  Jeg går og kjenner på symptomer jeg også,er bare så redd for å bli max skuffa! Alt stemmer med tidligere graviditeter så...  Jeg har bestilt tester som viser svaret tidligere enn andre, og jeg HÅPER HÅPER OG HÅPER den kommer i posten idag... jeg bare MÅÅÅ..hehe.. men colaen, den er fortsatt min trofaste venn, forskjellen er at jeg vil ha sitron i. Jeg vil helst fylle glasset med sitron og helle innpå :P :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Hiver med inn her :D Vi er på første pp og jeg tror Ikm er mandag 26, har allerede testet 3 ganger, men alle hvite ennå.. Er godt å lese at jeg ikke er den eneste som er testegal! Føler jeg har symptomer, mye hodepine, litt kvalm, svimler hele tiden, metallsmak når jeg drikker vann. I dag trente jeg og ble svimmel og kvalm hele tiden, det har jeg aldri vært under trening før, og jeg trener vanligvis mye.. Krysser fingrene på at det er en liten spire som har skylda.. :P . Selv om det er veeeldig mye som skal klaffe for at jeg har blitt gravid i første pp...

Lykke til alle sammen, er gøy å høre på alles erfaringer og vite at man ikke er alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da, nimmelim!:) Vi får satse på å følge hverandre til termin i april da;) Mine tester har også vært helt kritthvite. Har bare èn test igjen, billigstrimmel, så vurderer sterkt å kjøpe rfsu sin. Vil vente med å bestille flere tester på nettet siden jeg sannsynligvis (håpe, håpe) er gravid nå;) Du får si fra hvordan det går da! Krysser fingra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig dårlig matlyst, og det skjer omtrent aldri. Så noe er annerledes, men om det er spenningen som påvirker meg vil tiden vise.

 

Kjenner så utrolig godt etter hele tiden, så tenker at mye jeg håper er symptomer, er nok desverre mer at jeg føler bedre etter enn jeg pleier. Så godt å vite at det ikke bare er meg som føler etter for harde livet. Krysser fingrene for alle sammen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da, nimmelim!:) Vi får satse på å følge hverandre til termin i april da;) Mine tester har også vært helt kritthvite. Har bare èn test igjen, billigstrimmel, så vurderer sterkt å kjøpe rfsu sin. Vil vente med å bestille flere tester på nettet siden jeg sannsynligvis (håpe, håpe) er gravid nå;) Du får si fra hvordan det går da! Krysser fingra for deg.

 

takk det samme!! Typisk kom ikke den pakken med *forhåpentligvis* vidundertestene.. så da m0 jeg holde ut til imorgen ettermiddag. Det blir lenge å vente.. nå har jeg ikke kjent eller følt noe annerledes på noen timer. Skal si tankene kommer fort at alt var bare tull! Men det er mest på kvelden og natta jeg har slike murringee osv nå.. og fy søren så dårlig jeg sover de siste 3 nettene.. klarer ikke sove,og når jeg først sovner drømmer jeg så mye rart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spennende da, nimmelim! :) Vi får satse på å følge hverandre til termin i april da;) Mine tester har også vært helt kritthvite. Har bare èn test igjen, billigstrimmel, så vurderer sterkt å kjøpe rfsu sin. Vil vente med å bestille flere tester på nettet siden jeg sannsynligvis (håpe, håpe) er gravid nå ;) Du får si fra hvordan det går da! Krysser fingra for deg.

 

takk det samme!! Typisk kom ikke den pakken med *forhåpentligvis* vidundertestene.. så da m0 jeg holde ut til imorgen ettermiddag. Det blir lenge å vente.. nå har jeg ikke kjent eller følt noe annerledes på noen timer. Skal si tankene kommer fort at alt var bare tull! Men det er mest på kvelden og natta jeg har slike murringee osv nå.. og fy søren så dårlig jeg sover de siste 3 nettene.. klarer ikke sove,og når jeg først sovner drømmer jeg så mye rart!!!

 

Ser at jeg skrev termin i april, men mente jo selvfølgelig mai. 

Ja, det er vel typisk at de ikke kommer når man helst vil! Men vi får da svar til slutt uansett;) 

Jeg sover ganske greit egentlig. Har ikke merket noen forskjell akkurat der hvertfall. Kanskje du sover bedre når du har fått et endelig resultat:) Man kan kjøre huet sitt ganske heftig med denne symptomjakten og alle forhåpningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, nimmelim! Sover dårlig, og drømmer veldig mye rart!

Testen idag var selvfølgelig negativ.. :P har veldig mensen følelse, og mistenker at mensen kommer imorra. Jeg pleier å få mensen 10dpo. Men har prøvd wild yam denne syklusen, så håper syklusen blir litt lenger om jeg ikke blir gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt (litt godt) å høre vi er flere.. ja, jeg mistenker at bekymring,tanker, spenning ødelegger hodet mitt totalt. D er jo 5-6 dager igjen til ikm så jeg kunne vel ikke forvente no pos. Test... selv om jeg hadde et "dumt" håp hver gang jeg tissa på den dumme pinnen.. dagen kan ikke gå fort nok til imorgen. Jeg håper det er mirakel test som viser det tidlig som den påstår.

 

ærlig talt, jeg har hoppa på mannen HVER DAG hele mnd...funker ikke det, så vet jeg ikke.. men hvorfor symptomene er (borte) nå, vet jeg ikke.. håper de kommer ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, nimmelim! Sover dårlig, og drømmer veldig mye rart!

Testen idag var selvfølgelig negativ.. :P har veldig mensen følelse, og mistenker at mensen kommer imorra. Jeg pleier å få mensen 10dpo. Men har prøvd wild yam denne syklusen, så håper syklusen blir litt lenger om jeg ikke blir gravid :)

 

 

krysser fingrene for at du ikke får mensen...

 

men dere, helt åpent og ærlig ( er ikke akkurat mange jeg lufter dette for) men hvordan er det med dere og utflod?? D har vært helt tørke her, men plutselig igår rant det nesten... trodde d var mensen, men nei.. litt of litt tykk hvit utflod.. nornalt eller ei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventa også¨flere tester i posten i dag, men like greit om det kommer i morgen, så slipper jeg å teste før i morgen ettermiddag/ kveld :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...