nimmelim Skrevet 24. august 2013 #126 Skrevet 24. august 2013 2-3 dager til ikm, svidd av enda en test... svak strek fortsatt, og den kom ikke før etter 30 min ca. så stoler ikke helt på den nei. Bah, visste jeg ikke burde begynt med dette før ikm :/ husk, fortsatt mye håp :) du har sett en strek. Mer enn vi har lykke til. Jeg er flink til å be andre holde moter oppe.. alle andre enn meg selv
nimmelim Skrevet 24. august 2013 #127 Skrevet 24. august 2013 Men dere.. hele mnd jeg har hatt sex så har gubben støta alvorlig oppi livmortappen( end of the road).. den har rett og slett vært veldig langt nede!! Men nå , etter å ha hatt pause noen dager pga j ikke orket,hadde han ikke sjans for å treffe den! Akkurat som den har stigi langt oppi det fjerne...
Snømusa2013 Skrevet 25. august 2013 #128 Skrevet 25. august 2013 Negativ CB Digital i dag......:-( Synes det er helt rart med tanke på alle symptomer jeg har..... Men, etter å ha lest endel på nett, så ser jeg jo at mange ikke får positiv test før etter IKM, som er mandag eller tirsdag for meg.... Men, håpet er egentlig ute føler jeg.... Mye opp og ned følelser den siste uka......:-/
bambi-88 Skrevet 25. august 2013 #129 Skrevet 25. august 2013 Greide ikke la vær denne gangen, så svidde av en cb i dag. Kunne ikke vært mer negativ! synes også det er rart ift alt jeg går å kjenner på. Men da er det sikkert bare pms.. synes det isåfall er slitsomt at tanta skal plage meg 2 av 4 uker i mnd... jaja, mista håpet helt nå, men er nok klar for ny pp om noen dager
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #130 Skrevet 25. august 2013 Ikke gi opp a dere!! Dere er eneste håpet for at jeg ikke gir opp! Hehe... har ikm på onsdag. . Ikke testet idag men neg. Igår! Ømme pupper, mørke brystvorter,myyye menssmerter. . Men selv om gubben insisterer på at jeg er, så tviler jeg litt istedenfor. . Hold motet oppe jenter!! Kanskje el eller egget festet seg senere, og derfor vi ikke tester pos enda??
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #131 Skrevet 25. august 2013 Nå er mitt håp også nede.. Syns den tappen har åpnet seg. Går m tunge ømme pupper og murringer og stikkinger,men dette er møøøørkt
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #133 Skrevet 25. august 2013 Fått mens snømusa?? tunge tider dette.æsj
A_K Skrevet 25. august 2013 #134 Skrevet 25. august 2013 10 dpo i dag. 4 dager til IKM... Idag kunne jeg vel egentlig tatt en test, eller? !! Men tror jeg venter til i morgen tidlig. Hvordan klarer dere å vente?
Snømusa2013 Skrevet 25. august 2013 #136 Skrevet 25. august 2013 Nei, ikke noe mensen, men generelt litt kjedelig stemning her i dag :-/ Håper på en positiv dag i morgen, uten mens!
A_K Skrevet 25. august 2013 #137 Skrevet 25. august 2013 Jeg klarte ikke vente heller. Negativ test. Har mistet håpet helt...
Krumelur Skrevet 25. august 2013 #138 Skrevet 25. august 2013 Hei får jeg bli med her? Vi prøver på nr to nå, har en gutt på snart 20 mnd. Dette er vår første pp og jeg skal ha mensen på lørdag. Skulle altså hatt eggløsning forrige lørdag, vanligvis kjenner jeg det veldig godt når den kommer. Syntes jeg kjente den berømmelige stikkingen tidligere den uka, så klinte til et par ganger for å være på den sikre siden. Når helga kom hadde jeg verken tid eller overskudd pga jobbing, så det ble ikke noe. Ikke hadde jeg tegn til el heller. Derimot på tirsdag syns jeg at jeg hadde dette slimet, så da ble det en runde. Så altså, hvis eggløsningen var når den skulle ha vært, er det lite sannsynlig at det har klaffet denne mnd. Men det er jo mulig at den kom til et annet tidspunkt også. Jeg er veldig spent! Ideelt sett vil jeg ha junibaby, pga at jeg da er ferdig med eksamen, men syns det var greit å begynne å prøve nå i fall det ikke klaffet med en gang. Jeg har også mistet tidlig et par ganger før vi fikk førstemann.Men nå som vi er i gang kan jeg nesten ikke vente!Forrige kom på første forsøk, men man kan jo ikke regne med det. Går og kjenner etter, syns jeg må tisse veldig ofte osv, men det er jo altfor tidlig til å merke noe. Forrige gang jeg ble gravid kjente jeg at det stakk en god del en ukes tid etter befruktning. Så... spennende! Lykke til alle som fortsatt håper her
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #139 Skrevet 25. august 2013 Velkommen krumelur!! Dårlig stemning her for flere idag men koselig å snakke med folket her
nenavs Skrevet 25. august 2013 #140 Skrevet 25. august 2013 Dere må være tålmodige.... Hehe. Jeg skulle ønske det var en fasit med en gang etter el. Jeg tør ikke teste før onsdag. Alle testene mine før jeg mistet i juni var svake. Jeg har ikke lyst på svake streker denne gangen. Da blir jeg nok bare bekymret. Dag 30 i syklus og ingen antydning til mens (pleier å begynne med litt rosa på papiret dagen før). Ikke særlig symptomer ellers på noe, men kan sikkert "kjenne på meg" noen symptomer på graviditet. Så jeg tror litt mer enn 50% at vi har lyktes denne gangen. Får holde på forskjellig for å få tida til å gå til onsdag.
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 25. august 2013 #141 Skrevet 25. august 2013 Her var det blendahvitt 12dpo, 13dpo kom en svak strek etter 3timer, 14 dpo kom en svak svak strek etter en time.. 17dpo vist CB dig Gravid 2-3 :-) Ikke gi opp håpet jenter!
Nordine Skrevet 25. august 2013 #142 Skrevet 25. august 2013 Jøss da er det håp altså! Gratulerer til deg Swopie Har mista håpet jeg, de vage symptomene jeg hadde er bortevekk og jeg føler tanta er på vei.. blæææ dårlig stemning her og, skikkelig grinete og nebbete er jeg
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #143 Skrevet 25. august 2013 Har fortsatt symptomer. Ikm på onsdag, testene hittil har vært blendahvite.. er det virkelig mulig at den plutselig kan bli positiv? Føler liksom håp er ute. Men ingen mens.. rett og slett helt tørt her.. bokstavelig talt
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #144 Skrevet 25. august 2013 Og ps.. idag har jeg fått halsbrann.. men..vrir d over til no negativt hele tiden. Hatt masse murringer og småkramper idag...
Snømusa2013 Skrevet 25. august 2013 #145 Skrevet 25. august 2013 Ja, håper på sent positiv test da.... Har ALDRI hatt ømme tunge bryst før mensen før, og ei heller så mye krampe og trykk over livmora, men det er klart jeg har ok aldri vært så manisk opptatt av det før......;-D
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #146 Skrevet 25. august 2013 Ja, håper på sent positiv test da.... Har ALDRI hatt ømme tunge bryst før mensen før, og ei heller så mye krampe og trykk over livmora, men det er klart jeg har ok aldri vært så manisk opptatt av det før......;-D samme som meg snømusa... her er ting unormalt i forhold til en mens. Fikk halsbrann nå idag. Det har jeg aldri opplevd å ha utenom graviditet. . Jeg blir gal!! Jeg skal holde meg fra å teste før forhåpentligvis til fredag. Da er j over ikm.. krysser alt for oss
*Miss Flua* Skrevet 25. august 2013 #147 Skrevet 25. august 2013 Spennende å se hvordan det går for alle til uka her begynte jeg aldri å blø skikkelig. Var såvidt litt igår, og ingenting idag. Men for alt jeg vet så kan det komme for fullt imorra. Tar en ny test imorra hvis det ikke kommer noe mer, men har ikke trua.
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #148 Skrevet 25. august 2013 Jeg skal på alle måter klare å holde meg fra å teste ut uka... om ikke ikm kommer... møkk hehe
A_K Skrevet 25. august 2013 #149 Skrevet 25. august 2013 Nimmelim, skal du ikke ta en test på onsdag engang, når du har IKM? Jeg har IKM torsdag. Tar en test da hvis TR ikke har kommet, men jeg har igrunn mistet alt håp..
nimmelim Skrevet 25. august 2013 #150 Skrevet 25. august 2013 Jeg hadde tenkt til det.. men siden jeg testet blendahvit igår sp.. tør jeg liksom ikke. Jeg prøver å dra tankene til noe negativt. De to fullførte svangerskapene mine testet jeg en uke på overtid.. så jeg vet ikke hvor bra kroppen min lager hcg.. men ingen mens er bra! Idag fikk jeg halsbrann. . Noe j bare har opplevd som gravid. Det stikker skikkelig oppi der her og nå. Og mensmurrer hele tiden. Jeg tør ikke håpe. Jeg tør ikke tro.. jeg får se pp onsdag. Om jeg tør eller ikke. Hvis den er negativ på onsdag, gi opp håpet? Jeg vet ikke helt om når ikm min er engang, ca beregning sier det. Hadde nemlig utsatt mensen i juli, med primolut.. så jeg.. antar ca 28 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå