Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Chloe30 - Skjønner at det er skikkelig nedtur å ikke se en antydning til strek på testene. Men ikke gi opp troen, det er fremdeles håp. Ikke alle som tester positivt gjør dette med hjemmetester på rugedag 11.

 

Cilie - Gratulerer med to gullegg! Krysser fingrene for deg :-)

 

I går hadde jeg skikkelig troen på at dette skulle gå veien, men da jeg våknet i dag fikk jeg en dårlig følelse. Huff, skikkelig følelsesmessig berg-og-dalbane dette her....

Ja det er det søren meg, er helt på negativ tur i huet mitt jeg også nå , ser for meg at alt går i dass og hvordan det blir. håper det blir en positiv dag imrg for oss da :) og så må vi forsøke å tenke "dagen i dag" ikke leve så mye i fremtiden og ihvrf ikke i negativ fremtid. Er jo ingen nytte, bare sorger på forskudd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfly, det er rugedag 7! Ikke rart det ikke er noe utslag da! Hadde vært rart om det hadde vært utslag så tidlig så bare glem den testen der :) den har ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil ingen av dere tro............

 

 

                JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fantastisk Fighter`n. Nå krysser jeg alt jeg har for lille-Fighter`n og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ivrig med dere jenter, mye spennende som skjer. Mye lykke til alle som venter på egg- uttak og innsett, ruger og tester.

 

Har målt min Hcg i dag og er kjempefornøyd ; Over 400 på rd 14. Ikke sikker på eksakt tall men 446 eller 456 der omkring. Håper bare det blir fin stigning. Jeg er glad og lettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow Fighter'n, gratulerer!

Og for en historie! Håper virkelig at det går bra selv om du har den blodansamlingen der inne. krysser fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra klinikken. Det blir innsett på mandag! :))) Skikkelig spent på om eggene tåler opptininga, kribler i hele kroppen :)

Så spennende. Skal du få to inn siden du skriver eggene? Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk tlf fra klinikken. Det blir innsett på mandag! :))) Skikkelig spent på om eggene tåler opptininga, kribler i hele kroppen :)

Så spennende. Skal du få to inn siden du skriver eggene? Masse lykke til.

Takk! :) Aner ikke. Mente å skrivet egget :D Har to egg på frys, så håper et av de overlever. Hadde jeg fått begge to så hadde jeg ikke sagt nei takk. Hehe. Men de vil vel helst bare sette inn ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanskelig dag å konsentrere seg på med slik venting, bøodprøven kan likevel vise positivt, dag 12 er også tidlig og ikke alle som får positivt på cb da heller. Håper cb viste feil igår !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg er nervøs foran testing med tanke på alt jeg leser. har bestemt meg for at jeg SKAL vente til testdagen, for jeg tør ikke ha noe usikkerhet. man kan jo bli lettere nervøs i denne rugetiden.

 

kjører samme motto som flere: er gravid til det motsatte er bevist :)

 

lykke til, til alle testere :) håper de nagative testene blir motbevist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vanskelig dag å konsentråere seg på med slik venting, bøodprøven kan likevel vise positivt, dag 12 er også tidlig og ikke alle som får positivt på cb da heller. Håper cb viste feil igår !

Begynte å blø bittelitt for halvtime siden....løpet er vel kjørt. Jaja, blir det ny og siste omgang. Har ikke råd til mer PGD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Chloe30. Blødning trenger ikke å bety at du ikke har blitt gravid. 

 

Selv tok jeg en graviditetstest før jeg la meg i går og har tatt to så langt i dag... Selvfølgelig kritthvite og negative alle sammen :( Vet det er veldig tidlig med rugedag 7 og 8, men følelsen i kroppen sier meg at dette ikke har gått veien og jeg trenger å forberede meg på nedturen slik at fallet ikke blir så stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det negativt. Får forberede meg på neste og siste runde, og håpe at det blir innsetting da også. Lykke til videre dere andre rugere ;) Krysser fingra for at det blir positivt for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det negativt. Får forberede meg på neste og siste runde, og håpe at det blir innsetting da også. Lykke til videre dere andre rugere ;) Krysser fingra for at det blir positivt for dere :)

Trist å høre Chloe30 :-( Men fint at du ser fremover, det er jo bare tidssspørsmål før den sitter i boksen. Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Chloe 30: Dette var triste nyheter. Hva i all verden er det som har skjedd med september-schnuppene :huh:

 

Har selv vært så positiv denne gangen i forhold til forrige gang, men med alle disse negative testene føler jeg at dette er vanskelig å opprettholde.

 

Sender deg en stor, trøstende klem. Dette må være helt forferdelig. Håper på det aller beste for deg og dine på neste forsøk :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff :( det ble veldig mange negative tester her for tiden :( men håper det går riktig vei på neste runde :) er bare den forvirrede storken som har rotet seg bort, men han er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chole30 føler med deg, det er no dritt, neste runde sitter den sikkert, er jo litt som å kaste krone og mynt det her og den positive testen vil til slutt komme altså!

Jeg tror storken ikke kommer til meg heller denne runden, er på rugedag 5, og ingen symptomer i det hele tatt. vet det er supertidlig, men innbiller meg jeg skulle kjent noe, litt stikninger eller et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet for oss i ivf, all tiden vi har mens vi ruger. De som får det naturlig hopper over dette stadige, mens vi må gå gjennom ventingen, håpingen, symptom-jakten osv. Ikke rart man er skrullete i rugetiden :) vi analyserer alt som skjer og ikke skjer. Men på en måte kan det være litt positivt å, fordi vi er med hvert steg gjennom prosessen å få barn :)

 

Men det var den der ventingen...og symptom-jakten...og analyseringen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg satt opp til telefon-konsultasjon neste uke med gynekologen i Brussel. Håper jeg kan starte med kort protokoll neste gang også, da er jeg igang med hormonene igjen om ca en måneds tid ;) Da håper jeg at jeg IKKE ser noen av dere rugerne i november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ble jeg satt opp til telefon-konsultasjon neste uke med gynekologen i Brussel. Håper jeg kan starte med kort protokoll neste gang også, da er jeg igang med hormonene igjen om ca en måneds tid ;) Da håper jeg at jeg IKKE ser noen av dere rugerne i november ;)

Så trist det ikke gikk:-( Æsj så vanskelig dette IVF skal være. Hvis du skal ha kort regime så følger vi hverandre neste forsøk også da:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...