Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Stjernemagnolia. Helt enig i at lutinus og crinone er noe klin. Men helt klart verdt det hvis det virker. 

 

Nå er det 2 dager siden innsett her, og jeg kjenner ikke en skjit rett og slett. Føles litt teit at  gravidsympomer forsvinner, for sprøytene/sprayen ga meg såre pupper, men nå er de sakte men sikkert blitt normale igjen. Argh. Rart å ønske å være uggen/hate salt og kjenne illing i puppene... men, men. Idag blir en fin dag med full fart, så da får jeg tankene over på andre ting litt. 

 

Cilie: vilt mye eggfollikler. Lover godt det. 

Jeg er en kjiping med mannen min når det gjelder alkohol før uttaket. Han får ikke lov til å svelge et par uker før uttak rett og slett. Så hvis han absolutt må nye alkohol, så får han værsegod spytte ut. Kjenner at det er lite å be om når en selv må være avholdene i ni måneder hvis det går bra. Jeg skulle gjerne tvunget han til å leve sunt i tre måneder før uttak siden Stjernemagnolia sier sædceller tar tre måneder å uttvikle seg, men da ville det nok blitt opprør her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar :) nei, gav han liksom i dag og that's it, ikke noe i morgen.

så lenge det ikke har noe å si for inntak og uttak så har det ikke noe å si for meg. tenkte det kanskje var sånn at om man var syk så gjorde de det ikke. så det var litt "puh" å høre :) mannen min som selvfølgelig klarte å bli syk nå midt oppi dette, og oddsen er egentlig stor for at det er min tur etterpå :P sitter å spiser appelsin og har sitron i alt jeg drikker nå ;) hehe

Sitter selv og er superforkjølet etter at mannen min ble skikkelig forkjøla før innsett. Ble syk selv fra tirsdag. Hodepine,halsvondt og tett/innsausa. Hadde feber da jeg var nygravert med sønnen min. Visste ikke at j var gravid :P Så tror selv at det ikke er farlig når en ruger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp: Gratulerer så mye med dagen. Bursdagsgaven får du i form av positiv test om to uker.

 

Takk for god bedring ønsker fra dere alle sammen. Dere er jo så søte.

Ligger på sofaen og tar det med ro. Har ikke vondt lenger og håper at cystene bestemmer seg for å krympe i stedet for å vokse og spinne rundt og bare lage bråk....

 

Jeg skal egentlig til Frankrike med min søster (som er lege) og barna mine (3 stk) og hennes 2 (stk) førstkommende fredag. Hva tenker dere om det?

 

Dersom jeg ikke blir dårlig igjen videre nå.....ville dere dratt? Har så innmari lyst og barna gleder seg villt...

 

Skal ha ny kontroll på sykehuset på tirsdag for å sjekke status!

Hvis alt er ok til uka,eller rettere sagt,du ikke har smerter og formen er bra så er det vel bare å reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes du også skal reise om smertene har gitt seg sunfly!

 

Nå har jeg selv blitt ruger av et perfekt egg sa de, de andre eggene hadde delt seg fint, men litt for mye fragmenter til at de ville tåle frys. Det var litt kjipt, men da får jeg satse på at det vil funke denne gangen! Har liksom ikke helt troen, men det er heldigvis ikke tankene mine som bestemmer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk jenter :) er veldig greit å få svar fra de som har vært i det her litt lengre enn meg. her er alt nytt, og man lurer på alt, og er nervøs og spent.

 

gleder meg til å få lov til å gå inn i rugetiden med resten av dere :)

 

men er enig i at nå må resten av rugerne få positive tester - det har jo vært en "dårlig" mnd med alt for mange negative tester. unner alle og en hver å få et gullegg som sitter i 9 mnd!! håper at det ordner seg snart for alle de som fikk negativ test også.

 

hvordan går det i dag Sunfly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes du også skal reise om smertene har gitt seg sunfly!

 

Nå har jeg selv blitt ruger av et perfekt egg sa de, de andre eggene hadde delt seg fint, men litt for mye fragmenter til at de ville tåle frys. Det var litt kjipt, men da får jeg satse på at det vil funke denne gangen! Har liksom ikke helt troen, men det er heldigvis ikke tankene mine som bestemmer det ;)

Masse lykke til Opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastiske nyheter - gratulerer Vicci2000!! Nå håper jeg den negative trenden er snudd for denne gruppen og at vi bare får positive nyheter fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastiske nyheter - gratulerer Vicci2000!! Nå håper jeg den negative trenden er snudd for denne gruppen og at vi bare får positive nyheter fremover :-)

Skriver under på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rd 10 og har testet POSITIVT. HELT UBESKRIVELIG FØLELESE. Sto nettopp opp fra nattevakt og tok en cb digital og den lyste GRAVID......

hurra! :D godt med litt ppositivt i denne tråden nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Vicci2000: Gratulerer så innmari masse♡♡♡♡♡♥

 

Jeg bestilte også en slik positiv test men den skal etter planen ikke komme før om ca en og en halv uke...

 

Selv har jeg ikke hatt noen mere vondter og satser på at alt trekker seg sammen som det skal. Vil veldig gjerne reise til Frankrike som planlagt førstkommende fredag for å korte ned skrulleperioden litt...

 

Noen som har gode forslag til fysemat som ikke er så usunn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfly: Blir helt sikkert supert i Frankrike, og deilig å ha noe annet å tenke på (distraksjon er bra), men pass på at du har forsikringer, norsk diagnose, etc med deg hvis vondtene plutselig blusser opp igjen. Og sjekk nødnr og sykehus/legevakt i nærheten av der dere skal bo. Kjekt å vite uansett hvis noe annet skal skje med barna og, tror leger er like kompetente der som i norge om ikke mer hvis noe skjer. Men ha alt på stell med papirer sånn at du ikke trenger å stresse med det hvis noe faktisk skjer. Åh, elsker Frankrike, kos dere masse. 

 

Frysemat vet jeg ikke så mye om :-) Men du kan jo lag en ekstra stor middag og fryse ned en porsjon so kan vames opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicci: grattis så mye!!  :)  :)  :) Det er jo fantastisk !  :)  :)  :)

 

Jeg fikk mens med full kraft i går  :(  :(  :( Enda en uke til blodprøve, men har tatt negativ urinprøve i dag, 15 dager etter egguthenting. Tenker det ikke har noe for seg å fortsette med lutinus. Kanskje jeg like gjerne skal spare den om vi evt må ty til private forsøk. Vi har enda ett offentlig forsøk igjen. Men akkurat nå er jeg ikke så positiv ift at vi skal få det til. Så kanskje lurt å vente en mnd før vi kjører på med siste forsøk, slik at jeg kan finne fram optimismen. Noen tips hvordan man reiser seg fra skuffelsen over negative forsøk og kjører på med nye forsøk full i optimisme? Imponert av mange av dere som virker til å klare det på slikt flott vis  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 å så leit :( min "rutine" ved negatvie forsøk er: deppe i 2 dager, være helt alene når jeg deppper... kanskje klage litt til mannen og andre utsatte ;) så begynner jeg å endre fokus: Når kn vi begynne med nye forsøk? hvem kn jeg være sammen med, som gjør meg glad? går turer i skogen og setter pris på de og det jeg har i livet mitt!!

så kommer optimismen sakte med sikkert...

 

ta vare på det selv, og godta at du er skuffa er vel knskje det beste rådet jeg har... har du lyst til å gråte, så gjør det, har du lyst til å kjefte, så gjør det, men ikke mot noen mennesker... ut i lufta!! følelsene og frustrasjonen må ut et sted! det er bedre enn å samle det opp <3

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vicci: grattis så mye!!  :)  :)  :) Det er jo fantastisk !  :)  :)  :)

 

Jeg fikk mens med full kraft i går  :(  :(  :( Enda en uke til blodprøve, men har tatt negativ urinprøve i dag, 15 dager etter egguthenting. Tenker det ikke har noe for seg å fortsette med lutinus. Kanskje jeg like gjerne skal spare den om vi evt må ty til private forsøk. Vi har enda ett offentlig forsøk igjen. Men akkurat nå er jeg ikke så positiv ift at vi skal få det til. Så kanskje lurt å vente en mnd før vi kjører på med siste forsøk, slik at jeg kan finne fram optimismen. Noen tips hvordan man reiser seg fra skuffelsen over negative forsøk og kjører på med nye forsøk full i optimisme? Imponert av mange av dere som virker til å klare det på slikt flott vis  :)

Så trist det ikke gikk den rette veien for deg heller. Veldig mange av oss i dene gruppen nå:-( Etter å ha vært gjennom dette 5 ganger er det som holder meg oppe er fokus på neste forsøk.Jeg tenker for hvert forsøk jeg er i gjennom er jeg et skritt nærmere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en leveranse fra storken, så håper han finner fram til uka :P

 

Har bestilt til dere andre også ;)

 

Syns han har hatt fri lenge nok, nå må han gjøre jobben sin,så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns storken har tatt en voldsom til lang sommerferie nå altså, på tide han er tilbake nå snart. Fant fram til Vicci2000 :) har selv bestilt en stork og håper han er utstyrt med gps ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordllys13: Nei, er ikke lett å holde optimismen oppe når det går galt. Men jeg prøver å tenke at det er jo ikke rart at det må en del forsøk til. Men kjenner jeg er mer pessimist denne gangen nå som det har gått dårlig noen ganger. Trist at det ikke gikk nordlys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlys så leit at det også ikke gikk får deg denne gangen. Min sorg/depping går i bølger uansett, veldig lei meg noen dager først, så dager så blir det bra, men så kan jeg ha tunge dager igjen innimellom. Er generelt litt lei meg hele tiden, føler meg ikke ordentlig glad, men det tror jeg kanskje er vanlig m oss slitere??.. Jeg er bare på rugedag 1 -hehe, men har ikke troen på at dette kommer til å funke denne gangen, vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi jeg ikke tør håpe..kan jeg være så heldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...