Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

Digg å kunne få startet opp igjen allerede v neste mens da :) det var bra, og deilig m kort regime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

 

Skal prøve på det vet du:-) så får vi satse på julibarn isteden for. Tenkte jeg skulle gå for tvillinger  denne gangen:-) Og jeg som hadde lovet meg selv for mange år siden å ikke få barn i ferien.Er junibarn selv:-) Ja, ja da blir det juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

Digg å kunne få startet opp igjen allerede v neste mens da :) det var bra, og deilig m kort regime.

 

Grattis med dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

 

Skal prøve på det vet du:-) så får vi satse på julibarn isteden for. Tenkte jeg skulle gå for tvillinger  denne gangen:-) Og jeg som hadde lovet meg selv for mange år siden å ikke få barn i ferien.Er junibarn selv:-) Ja, ja da blir det juli.

 

haha fikk mensen nå :P satser på julibarn! det klarer vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

 

Skal prøve på det vet du:-) så får vi satse på julibarn isteden for. Tenkte jeg skulle gå for tvillinger  denne gangen:-) Og jeg som hadde lovet meg selv for mange år siden å ikke få barn i ferien.Er junibarn selv:-) Ja, ja da blir det juli.

 

haha fikk mensen nå :P satser på julibarn! det klarer vi :D

 

Da ligger vi ganske likt:-) Jeg begynte med blødning i går kveld. Julibarn skal det bli. Nå har vi brukt opp kvota over negative forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy og Tante_Esel, jeg joiner dere med en eller to julibaby(er) :D .

Fått mensen i dag også...så skal kontakte Hausken neste uke for nytt forsøk (får kort regime).

Kan ikke huske at en så tidlig sa/kjemisk har gjort så vondt før  :mellow:  ser utenpå magen min at livmorområdet trekker seg sammen. Håper smertene ikke varer så mange dager iallefall!

 

GRAAAAAAAAAAAAAAAATTIS med dagen, Opp :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter´n: håper smertene går over fort. heier på planen deres om julibabyer. Deilig måned å få beibis det!

 

sunfly: jeg ville definitivt spurt etter sykemelding. God bedring. Høres ikke bra ut, skriv hvordan det går please. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

 

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

 

Kjempeflott at du fikk komme så raskt i gang med neste forsøk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere det gikk skeis for denne mnd er gang med planlegging av nytt forsøk. Jeg tok en test på morgenurin i dag. CB- kritthvit, gikk kanskje litt kjapt i søppelet. Seinere på dagen tittet jeg på den og det var kommet en svak loddrett strek. Mannen i huset var enig; det var en stek. Vet at testen ikke skal leses av etter så lang tid men noen som har erfaring med sånne troll- i- eske- streker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere det gikk skeis for denne mnd er gang med planlegging av nytt forsøk. Jeg tok en test på morgenurin i dag. CB- kritthvit, gikk kanskje litt kjapt i søppelet. Seinere på dagen tittet jeg på den og det var kommet en svak loddrett strek. Mannen i huset var enig; det var en stek. Vet at testen ikke skal leses av etter så lang tid men noen som har erfaring med sånne troll- i- eske- streker?

Åhh spennende Vicci! Det kan jo absolutt være noe! Krysser fingre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp: Gratulerer så mye med dagen. Bursdagsgaven får du i form av positiv test om to uker.

 

Takk for god bedring ønsker fra dere alle sammen. Dere er jo så søte.

Ligger på sofaen og tar det med ro. Har ikke vondt lenger og håper at cystene bestemmer seg for å krympe i stedet for å vokse og spinne rundt og bare lage bråk....

 

Jeg skal egentlig til Frankrike med min søster (som er lege) og barna mine (3 stk) og hennes 2 (stk) førstkommende fredag. Hva tenker dere om det?

 

Dersom jeg ikke blir dårlig igjen videre nå.....ville dere dratt? Har så innmari lyst og barna gleder seg villt...

 

Skal ha ny kontroll på sykehuset på tirsdag for å sjekke status!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp - gratulerer med dagen  :) og lykke til med innsett i morgen  :) 5 befruktet egg er jo kjempe bra!!

 

Sunfly - fikk vondt av å lese det der, håper virkelig det går bra!! men du skal se litt hvile hjelper på, og sykmelding kan være lurt

 

Optatium - trist å høre at det var negativt  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens gladmelding her - var til UL kontroll av eggstokkene i dag, og det var massssssssse fine eggposer som skal taes ut på mandag  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  fant 17 perfekte eggposer, så da er vi spent på hvor mange vi kan ta ut  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må bare spørre om noe med det samme til noen som kanskje vet..... :unsure:

 

1. alkohol inntak til mannen før sæduttak?? skal ta ut på mandag, så kan han drikke i kveld?

 

2. hvordan er det i forhold til uttak og innsett hvis man er syk?? type forkjølet/influensa... ol.

 

håper noen vet eller har noen kloke råd og meninger  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens gladmelding her - var til UL kontroll av eggstokkene i dag, og det var massssssssse fine eggposer som skal taes ut på mandag :):):):):):):) fant 17 perfekte eggposer, så da er vi spent på hvor mange vi kan ta ut :)

WOW fantastisk ! det lover jo veldig veldig bra!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må bare spørre om noe med det samme til noen som kanskje vet..... :unsure:

 

1. alkohol inntak til mannen før sæduttak?? skal ta ut på mandag, så kan han drikke i kveld?

 

2. hvordan er det i forhold til uttak og innsett hvis man er syk?? type forkjølet/influensa... ol.

 

håper noen vet eller har noen kloke råd og meninger :)

1. Vet ikke helt hvor lurt men mannen min drakk 3 flaskeøl på søndag og uttak var onsdag. Tror ikke det har så mye å si når det er med måte og noen dager før..

 

2. Tror det kommer an på hva man orker selv ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :) nei, gav han liksom i dag og that's it, ikke noe i morgen.

så lenge det ikke har noe å si for inntak og uttak så har det ikke noe å si for meg. tenkte det kanskje var sånn at om man var syk så gjorde de det ikke. så det var litt "puh" å høre  :) mannen min som selvfølgelig klarte å bli syk nå midt oppi dette, og oddsen er egentlig stor for at det er min tur etterpå  :P  sitter å spiser appelsin og har sitron i alt jeg drikker nå  ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere det gikk skeis for denne mnd er gang med planlegging av nytt forsøk. Jeg tok en test på morgenurin i dag. CB- kritthvit, gikk kanskje litt kjapt i søppelet. Seinere på dagen tittet jeg på den og det var kommet en svak loddrett strek. Mannen i huset var enig; det var en stek. Vet at testen ikke skal leses av etter så lang tid men noen som har erfaring med sånne troll- i- eske- streker?

Gratulerer Vicci2000!! En strek er en strek :-)

Gjorde akkurat det samme som deg da jeg ble gravid for 1,5 år siden, kastet testen i søpla og ble skikkelig deppa....inntil mannen min tittet på testen og kunne skimte en svak strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Optatium negativ test på deg også. Uff, ikke noe bra uttelling foreløpig på september tråden. I så fall må noen klinke til med positive tester. For noen må lykkes det forteller all statistikk!

 

Det var gode nyheter for deg på ultralyden Cilie. 17 eggfollikler er mye. Nå må de vokse seg jevnstore og modne så de er klare for rekorden av antall follikler denne måneden for oss i gruppen. Blir godt nå å bli ferdig med stimulering og få den delen av prosessen overstått. Vips så er det uttak til mandag og du kommer i rugegjengen snart.

 

Så flott å lese om Vizzy, Tante Esel og Fightern er straks klare for nye forsøk og muligheter. Har en gang hoppet rett fra et forsøk til et annet og ble da gravid (men hadde MA) så dette kan gå veien for dere. Og ja, kort regime er himmelriket i forhold til langt regime. I tillegg tar det mye kortere tid og føles bedre for kroppen. Masse lykkeønskninger til dere alle sammen som skal igang igjen.

 

Hvordan går det med deg Sunfly? Får nå håpe cystene trekker seg tilbake og forsvinner så dere kan reise på den etterlengtede ferien så du ikke trenger å skuffe barna som gleder seg til reisen. God bedring og prøv å slappe av litt. Sikkert ikke helt lett med tre barn rundt deg kan jeg tenke meg.

 

Med hensyn til mannen din Cilie prøver igjen ville jeg latt han styre alkoholinntak selv. Spermier tar tre måneder før de er utviklet og kommer ut i ejekulatet. Ville heller sørget for sunn kost og levesett deres rent generelt om det var noe jeg ville prøve å påvirke. Dere skal leve å kose dere selv i forsøk så dere står bedre rustet sammen i livet for forsøk kan være en prøvelse for par.

 

Her er jeg på rugedag 11 og begynner å kjenne det begynner å klø litt der nede. Kjenner jeg får litt panikk for jeg vil ikke ha underlivssopp en gang til etter progestrone tilskuddene. Æsj, jeg er ikke begeistret for hverken Crinone eller Lutinus. Synes det er noe ekkelt klin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...