Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Pga for tidlig mens i juni blir forsøket mitt forskjøvet med en hel syklus. Får derfor trolig uttak rundt 9. september. Eller kanskje ting klaffer naturlig i "virile" sommermåneder....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at vi følger hverandre,vi to :) Ser at du er fra Drammen, du også ;) Slitsomt å kjøre inn til oslo for blodprøver og UL :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi følger hverandre,vi to :) Ser at du er fra Drammen, du også ;) Slitsomt å kjøre inn til oslo for blodprøver og UL :(

Hvor har du behandling? Jeg har på Aleris. DU fikk en like pyton juni som meg, gjorde du ikke. Uten innsett altså?

 

Alle klager over rugetiden, men fy søren så kjipt å bli snytt for innsett etter alle de medisinene mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir uttak rundt uke 36/37 her.. på aleris.. kanskje vi ses i gangene sunfly ? :)

 

gleder meg til å starte igjen! Har så god følelse for dette forsøket!

 

blir langt regime på meg... hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt regime på meg. Oppstart spray ca.13 august tenker jeg. Kontroll satt opp 28.august. Kanskje vi sees ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser ut til at vi følger hverandre,vi to :) Ser at du er fra Drammen, du også ;) Slitsomt å kjøre inn til oslo for blodprøver og UL :(

Hvor har du behandling? Jeg har på Aleris. DU fikk en like pyton juni som meg, gjorde du ikke. Uten innsett altså?

 

Alle klager over rugetiden, men fy søren så kjipt å bli snytt for innsett etter alle de medisinene mm.

 

Har behandling sånn egentlig i utlandet, men tar alle blodprøver og UL på riksen. Jepp, ingen innsett hverken i mars eller i juni. Altfor dårlige egg mener legen i utlandet. Så neste runde skal jeg ha kortregime, han sa at det kunne hende egga mine misliker den lange sprayingen, så ingen spray neste gang. Glad for det, for jeg ble skikkelig zombi av den, hukommelse som en gullfisk, og migrene, pluss dårlig mage. Men, må ta Orgalutran injeksjon i tillegg :( Men overlever det :)  Mulig jeg får uttak helt på slutten av august, men det spørs på når mensen kommer....

 

Har sett at du vurderer karrierebytte? Anbefaler sykepleieryrket hvis du syns det er greit å jobbe i turnus og helger ;) Jobber selv på nyfødt intensiv og har jobbet på barneavdelingen også. Har også tatt videreutdanning som helsesøster :D

Endret av Chloe30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg inn her jeg og :) Ser dere andre skal ha ferskforsøk. Etter et negativt ferskforsøk nå i juni skal jeg ha fryseforsøk i naturlig syklus etter at mensen dukker opp rundt 20.august, så satser på det blir innsett i første uka i september :)

Men først blir det sommerferie på hytta og deretter sydenuke i Bulgaria sammen med min kjære i august :)

 

Ha en flott sommer alle september-snupper og kos dere masse med sol, god mat og drikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Hubro og helt enig. Skal bli deilig med en hormonfri sommer.

 

Chloe30: Har ikke noe imot helg og kveldsjobb og er virkelig på jakt etter en jobb jeg ønsker å gå til. Er supermisunnelig på deg som jobber på nyfødt intensiv delv om det sikkert er tøft. Kanskje spesielt nå som du ønsker en liten en selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Hubro og helt enig. Skal bli deilig med en hormonfri sommer.

 

Chloe30: Har ikke noe imot helg og kveldsjobb og er virkelig på jakt etter en jobb jeg ønsker å gå til. Er supermisunnelig på deg som jobber på nyfødt intensiv delv om det sikkert er tøft. Kanskje spesielt nå som du ønsker en liten en selv...

Trives veldig på jobben min :) Har allerede 2 barn, men ønsker et barn til. Og siden eldstemann trenger benmargstransplantasjon for å bli helt frisk, ville vi ha et barn som kunne gi henne dette, når vi likevel ønsker et barn til ;) Yngste ble laget naturlig, men han kunne ikke være benmargsdonor.... 

 

Kanskje jeg ser deg om noen år på nyfødt intensiv i Drammen...som sykepleier/sykepleierstudent  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg og. Haugesund klarer jo å rote det til for meg... Lover oppstart i august, også blir det i september istedet. Kjempefint!!!!!!!! Får prøve å nyte sommeren så lenge... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her eg og! :) Avbrutt fryseforsøk nå i juni, så prøver igjen etter sommerferien.. B) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Dreamer84 :)

 

Hvor langt er du i løypa? (Hvor mange forsøk har du hatt?)

Offentlig eller privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! ;) Her er det offentlig.Laparaskopi, og fikk påvist endometriose. Hatt ett IVF med lang regime, negativt, men 2 egg i frys. Og som sagt ett avbrutt fryseforsøk no, pga en folikkel eller syste. Så prøve med fryseforsøk igjen etter at klinikken har hatt ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her jeg og!

Etter at jeg nå hadde en SA i juni så blir det fryseforsøk etter sommeren. Ikke fått endelig tid i Haugesund enda, håper august men fare for sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Vet ikke om denne tråden er rett, men starter vel spray i slutten av august, men blir forhåpentlig uttak 30 sept. Om allt klaffer selvf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Kalia78. SÅ mange kjente nick her som plutselig kom nå da :(

 

Jeg har bestemt meg for at det skal klaffe naturlig på hjemmebane denne måneden -_- og slik skal jeg hoppe over hele IVF-karusellen i september :P (lov å håpe). Slik som Lovise83 gjorde denne måneden.

 

Har gått til drastiske tiltak....bestilt meg full clean-over på hudpleie. Til og med dristet meg til å bestille brasilliansk voksing neste torsdag. Har lest at dersom den mannlige part blir veldig tent kan dette ha positiv innvirkning på produksjon av svømmere (griper etter halmstrå her).....

 

Noen som pleier eller har tatt brasilliansk før?? (GRUER MEG) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stå på! :-) aner ikke hva vi gjorde annerledes! Eneste jeg kommer på er at jeg begynte med d- vitaminer! Leste det skulle gjøre godt, men om det hadde noe virkning det aner jeg ikke! :-)

 

Brasiliansk voksing ja...! Au, d hørtes ikke veldig behagelig ut! :-D men vert et forsøk, så.... U GO GIRL!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at september blir måneden for meg også. Ihvertfall hvis det blir oppstart med medisiner i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt D-vit og skal begynne på det i dag :)

Hvor får man kjøpt bare D-vit? Antar at det ikke er D-dråpene som spedbarna får, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...