Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Sender en liten hilsen fra vakre rhodos. Her er det total avslapning samtidig som det testes iherdig etter EL. Har med spray og skal begynne på spray tre dager etter positiv test. Forventer vel egentlig oppstart onsdag-fredag nedte uke. Skal selvfølgelig prøve selv rundt el også men....hvilken dag størdt sjanse? Mann med lite svømmere. Fått beskjed om å spare på de som er.....når ville dere prøvd. Dag for positiv test eller dagen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så deilig at det nærmer seg september. Jeg gleder meg som bare det til å sette inn eskimoer, og denne gangen skal minst ett egg feste seg og bli der i 9 mnd:) Jeg har 3 egg igjen på frysen så krysser fingre og tær for at litt sol på kroppen og litt ferie, og noen kilo av har gjort susen slik at kroppen er mottagelig. Nå skal jeg jobbe 3 uker så blir det en uke i syden før forsøk. HVor kjøper man D3 vitamin? Jeg har att dobbel dose fra apoteket? Kanskje hive meg på og begynne på dette jeg og.

 

Begynner på primolut i slutten av mnd, mens ca en uke ut i september, og innsett forhåpentligvis mellom 20-25 september.

 

Krysser fingrene for at september/oktober blir full av positive tester og at vi alle kan diskutere inne på 1.trimester etter det:)



Anonymous poster hash: 7eb6b...7e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUhuuuu jeg er i gang :P her sprayes det 4 ganger om dagen!! er ille trøtt, og litt vondt i hodet, men det går foreløpig greit :) noen flere som er i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter opp på saøndag med spray. Gleder meg til å komme igang med forsøk, men gruer litt for sprayen. Har bare hatt kort regime før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fort å tiden for medisinering nærmer seg. Jeg skal på kort regime og venter mensen om ca 2 uker, har bestilt ultralyd tirsdag om 1,5 uke som må tas før jeg begynner på sprøyter. Er mest spent hvordan uttaket blir når den tid kommer. Noen som vet om det er anderledes i Danmark enn i Norge?? Har fått et skjema som skal fylles inn rett før uttaket. Det står noe om at fasting. Noen som vet om man må møte til uttaket på tom mage?? Vet jeg blir mer nervøs hvis jeg ikke kan spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg starter opp på saøndag med spray. Gleder meg til å komme igang med forsøk, men gruer litt for sprayen. Har bare hatt kort regime før...

 

er heldigvis ikke alle som plages av spray .:) så da er du kanskje heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fort å tiden for medisinering nærmer seg. Jeg skal på kort regime og venter mensen om ca 2 uker, har bestilt ultralyd tirsdag om 1,5 uke som må tas før jeg begynner på sprøyter. Er mest spent hvordan uttaket blir når den tid kommer. Noen som vet om det er anderledes i Danmark enn i Norge?? Har fått et skjema som skal fylles inn rett før uttaket. Det står noe om at fasting. Noen som vet om man må møte til uttaket på tom mage?? Vet jeg blir mer nervøs hvis jeg ikke kan spise.

jeg har alltid fått beskjed om å spise god frokost den dagen uttaket er, så tviler på at det skjer på fastende mage i Danmark :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å vente til neste syklus å spraye. Istedenfor spraye fra 14 aug. så blir det fra 11 sept. Uttak blir uke 41 istedenfor 40^^ mao flere sprayfrie uker

Endret av Kalia78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Da hører vi til her vi. Skal begynne på spray i slutten av august, så da er vi straks igang. Hurra. Gomler like godt gravidvitaminer jeg. Det er vel d-vitamin i de? Hm. Kjenner meg jeg. Håper denne gangen er gangen. Den biologiske klokka mi tikker som en bombe så hver ventedag er no' herk.

 

Men vi har en ivf unge fra før av, så det kan jo gå.

 

Masse kjente nick her. Hei igjen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg jo september med stormskritt :) Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus og hvis mensen kommer når den skal, skal jeg ha innsett rundt den tiende september. Virkelig spent her..
Hvordan er det med dere andre ? Noen flere som går rundt og allerede tenker på neste oppstart ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig med 3 dag på synarela. Har ikke merket noe særlig til bivirkninger ennå. Pleier de å komme med en gang, eller kan de også komme etter noen dager?

Det er iallefall ikke mulig å la være å tenke på at ivf er nært forestående når man sprayer 3 ganger daglig, tenker veldig mye på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja begynner å merker ting nærmer seg. Litt over en uke til sprøytestart:-)skal på kontroll på tirsdag da Maigaard vil jeg skal ha en UL før jeg setter i gang med sprøytene. Spennende tider fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det også ultralyd til uka :) så det bllir nok sprøytestart på meg da også :D Yes!!
Tidenerinne: du er heldig som slipper bivirkninger! Jeg har masse!! Men det gjør ikke noe, for denne gangen skal jeg bli mamma!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig utslag på eggløsningstest i går tidlig så da starter jeg på spray førstkommende søndag. El var sen og hadde planer om spraystart nå på mandag som var egentlig. Kontroll satt opp 28. August. Har jeg gått lenge nik på spray da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det også ultralyd til uka :) så det bllir nok sprøytestart på meg da også :D Yes!!

Tidenerinne: du er heldig som slipper bivirkninger! Jeg har masse!! Men det gjør ikke noe, for denne gangen skal jeg bli mamma!!

 

 

Kjedelig du har så mye bivirkninger!

Ja, nå bare gjør vi det, blir gravide hele gjengen B-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er i gang ja! Jeg venter på nytt program jeg, så får nok ikke følge dere jenter! Men nå er jeg så rolig til hele greia, at jeg kan godt vente litt før jeg setter i gang! :-) masse lykke til med spray og sprøyter! Stikker innom av og til og ser hvirdan det går med dere! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lenge man skal gå men vet at jeg må ha en blødning mens jeg går på spray....etter planen skal TR komme omtrent neste helg og kontroll er etter dette. (Forhåpentligvis kommer ikke TR i det hele tatt....hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å sjå at så mange er igang :) Var sjølv på UL i går, og går igang med progynova når mens kommer om ei lita veke :) Så kanskje innsett om allerede  tre veker? Spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg hadde ferskforsøk i Danmark i august.Satt inn 2 blastocyst-egg med stooooor tro om at iallefall ett av disse velutviklede eggene ville feste seg. Fikk dessverre mensen for 4 dager siden, så det gikk jo ræva :( .

 

Men er nå igang med frysforsøk, og blir innsett i september :) .

Hva menes med å ha ferskforsøk i naturlig syklus? Har jeg det? hehe!

 

Er livredd for at eggene ikke overlever opptiningen :blink:  Er jo 40% sjans for at de går til grunne...og med min flaks.... :wacko:  ikke akkurat evig optimist,nei :P

 

Noen som vet hvor lang tid det tar fra de tar eggene opp for tining, til de settes inn? Er jo kjipt å dra helt til Danmark for så å få beskjed om at de ikke overlevde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes endelig kom blødningen :) nå er det bare å gjøre seg klar for UL time til torsdag :) så forhåpentligvis sprøytestart på torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det flere som får søvnroblemer på spray? er suertrøtt hele dagen, men når kvelden kommer, blir jeg lysvåken... sover knskje 4 timer til sammen hver natt for tiden... aldri vært sånn før... jeg elsker nemmelig å sove!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...