Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Hei hei, melder meg inn her:-) Skal ha frys i september, er i syden første uken, så timer jeg mensen til jeg er kommet hjem, og forhåpentligvis innsett i begynnelsen av uke 39:) Eller om jeg overlever noen mensdager i starten av ferien og har innsett rett etter hjemkomst, må tenke litt:) Har ikke naturlig syklus så styrer det selv:)



Anonymous poster hash: 7eb6b...7e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi Haugesund har ikke ledigt før uke 40 for oss..

æsj så kjedelig! så lenge på "morderspray" :P men får håpe det kommer noe godt ut av det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trykket visst på anonym knappen...men over her!

 

Anonymous poster hash: 7eb6b...7e3

 

Du er annie i begge innlegga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt. 15. August er første spraydag.....nedtelling har begynt. Mår starter dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 25 dager starter jeg på kortregime! Håper denne gangen at det i det minste blir innsett....Har ikke råd til flere ganger tror vi, når per gang koster over 70 000,-  og dette blir den tredje :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja herregud som pengene flyr. Ble ikke innsett på oss forrige gang heller. Vi har bestemt at vi tar de forsøk vi rekker i 2013 men så er det slutt. Forhåpentligvis holder det med ett.....men til nød to. Så da må spiren sitte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 25 dager starter jeg på kortregime! Håper denne gangen at det i det minste blir innsett....Har ikke råd til flere ganger tror vi, når per gang koster over 70 000,-  og dette blir den tredje :(

 

vet dere hva problemet er hos dere? får dere ut egg og befrukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt. 15. August er første spraydag.....nedtelling har begynt. Mår starter dere andre?

JUHU! 6 august er start på spray her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, melder meg inn her, spraystart 17 aug :). 3 negative aih og 1 ivf som endte i MA i uke 12 i april iår bak meg, det var veldig tøft. Fikk ingen egg på frys. Krysser fingrene for at dette forsøket skal gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter sprayingen 9 august. Godt det nærmer seg ,ventetiden har vært veldig drøy. Sto om et par dager om det ble uttak i august men pga ferien på sykehuset og min litt for kjappe mens :angry:  blir det i september. Melder meg inn i denne eksklusive  klubben her jeg. Skal bli kjekt å slå følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag så da starter jeg på kort regime om ca 28 dager:-) Denne gangen skal det går bra. :-) Blir spennende da jeg skal bytte fra puregon til menopur og gå på litt kraftigere doser. Reiser nok til Danmark i uke 36 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

 

 

Trykket visst på anonym knappen...men over her!

 

Anonymous poster hash: 7eb6b...7e3

 

Du er annie i begge innlegga :P

 

Hehe oppdaget det nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

A nei å nei!!

Så ufattelig trist Lovise83!!!

(Har hatt lang ferie og ikke vært her inne og "spionert" på dere på lenge..) Vi fulgte jo hverandre tett, og leste plutselig her at du hadde klart det på egenhånd, og så abortert!! Så utrolig trist!! Hvor mye skal man tåle liksom???? Dette er så urettferdig at jeg blir sinna!!!

Håper du klarer å hente nytt mot Lovise-mor....Gode tanker til deg!

 

Leste også at dere har kastet dere på D-vitaminen, og det er har jeg troa på! Tok store doser(3-4tabletter om dagen) av D3-vit måneden før spira satt på naturlig måte og IVF-forsøk var påbegynt. Vi har prøvd i 3 år, og er nå 12+3 og har fortsatt problemer med å tro på dette...

Jeg ønsker dere alt godt jenter, og krysser fingrene for at denne nydelige sommeren gjør at mange spirer klamrer seg fast hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt at mensen kommer som jeg trur til uka (etter SA i juli) så er jeg nå oppsatt på start på Progynova (3. fryseforsøk) i slutten av september med innsett i uke 41 (oktober). Blir kanskje oktober-klubben det... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker Evigoptimisten! :-) var på ul i dag for å se om alt var ute, og det var det! :-) så nå er jeg bare fornøyd med at kroppen faktisk ordnet opp selv denne gangen! Nå jeg er superklar til å prøve på egenhånd mens jeg venter på forsøk! :-)

Gratulerer så mye med å ha kommet over i 2. tremester! Kjempebra! Du er så heldig! Håper jeg også får oppleve det en gang! Helst i nær fremtid! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utålmodig om dagen. Synes dagene i sommer har gått kjempefort men nå snegler tiden seg av gårde igjen. 17 dager igjen til spraystart omtrent. Fikk beskjed om å være sikker på at jeg hadde hatt eggløsning (med tester) og starte på spray to dgr etter dette. Reiser gudskjelov til syden i 14 dager nå til lørdag....kanskje tiden går fortere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tanker Evigoptimisten! :-) var på ul i dag for å se om alt var ute, og det var det! :-) så nå er jeg bare fornøyd med at kroppen faktisk ordnet opp selv denne gangen! Nå jeg er superklar til å prøve på egenhånd mens jeg venter på forsøk! :-)

Gratulerer så mye med å ha kommet over i 2. tremester! Kjempebra! Du er så heldig! Håper jeg også får oppleve det en gang! Helst i nær fremtid! :-)

Wow! Jeg er imponert over optimismen og pågangsmotet ditt Lovise83 :) Krysser alt jeg har for at det snart er din tur!!! Det kommer til å gå, nå har du blitt gravid 2 ganger, så det viser at kroppen din kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, to ganger på den naturlige måten, + en kjemisk etter 2. ICSI! Jeg er veldig sta, så gir meg ikke så lett! :-D Mange som har holdt på med dette mye lenger enn jeg har, så er vell bare og kjøre på! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om ca 25 dager starter jeg på kortregime! Håper denne gangen at det i det minste blir innsett....Har ikke råd til flere ganger tror vi, når per gang koster over 70 000,-  og dette blir den tredje :(

 

vet dere hva problemet er hos dere? får dere ut egg og befrukter?

 

Vi har ei jente med en kronisk alvorlig sykdom der hvor eneste helbredende behandling er benmargstransplantasjon fra søsken. Har en lillebror "lagd" naturlig, men han matcher ikke. Har lyst på minst et barn til, så vi vil at dette barnet matcher storesøster så hun kan bli helt frisk :) Vi holder på med PGD i utlandet (ivf og analyse av embryo for å finne match). Vi er blitt fortalt at egga mine har for dårlig kvalitet. Fikk ut mange sist, 24, der 16 ble befruktet, 7 ble analysert, en match, men den slutta å vokse. Ser på epikrise fra sykehuset at de fleste embryo hadde klasse C (dårligst kvalitet), noen få klasse B og ingen klasse A. De tror kanskje at egga mine ikke liker den lange sprayingen, så denne runden skal jeg skippe det og ta Orgalutran istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Om ca 25 dager starter jeg på kortregime! Håper denne gangen at det i det minste blir innsett....Har ikke råd til flere ganger tror vi, når per gang koster over 70 000,-  og dette blir den tredje :(

 

vet dere hva problemet er hos dere? får dere ut egg og befrukter?

 

Vi har ei jente med en kronisk alvorlig sykdom der hvor eneste helbredende behandling er benmargstransplantasjon fra søsken. Har en lillebror "lagd" naturlig, men han matcher ikke. Har lyst på minst et barn til, så vi vil at dette barnet matcher storesøster så hun kan bli helt frisk :) Vi holder på med PGD i utlandet (ivf og analyse av embryo for å finne match). Vi er blitt fortalt at egga mine har for dårlig kvalitet. Fikk ut mange sist, 24, der 16 ble befruktet, 7 ble analysert, en match, men den slutta å vokse. Ser på epikrise fra sykehuset at de fleste embryo hadde klasse C (dårligst kvalitet), noen få klasse B og ingen klasse A. De tror kanskje at egga mine ikke liker den lange sprayingen, så denne runden skal jeg skippe det og ta Orgalutran istedet.

 

oi da :/ høres ikke ut som noen koselig situasjon :(

blir spennende å se om det blir bedring med orgalutran da :) jeg har hatt like gode egg, både med orgalutran og spray :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye spray skal dere ha? Jeg skal spraye x 3 :wacko:  frem til sprøytestart da er det x 2. Har alltid sprayet x 3 tidligere. En uke til spraystart heldigvis går tiden. Både gleder og kvier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-)

Da melder jeg meg inn her.

Skal igang med selvvalgt langt regime, og begynner på spray 11 august. Jeg har bare hatt kort regime tidligere, 2 ganger, så gruer meg litt til sprayen. Håper jeg slipper slitsomme bivirkninger av den. Etterpå skal jeg på store doser gonal-f, 375 om dagen. Får håpe dette gir meg mange og flotte egg, for denne gangen vil jeg lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang og avkoblende ferie er jeg klar igjen. Spraystart på søndag, og uttak trolig første uken i september. Har klart å slappe godt av i ferien, men begynner å bli ivrig nå:-)

Dette er vårt andre ferskforsøk, gikk ikke sist gang.

Prøver å ikke håpe for mye, ble skuffet sist..

Ser det dessverre det er noen nick jeg kjenner, håper vi alle lykkes denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...