Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Men mannen kom hjem med en bukett med 20 roser nå, så da var plutselig alt glemt <3

Herlig :) <3 så søt han er. Igår ble jeg plutselig veldig opprørt på mannen min over en ting som ikke var noen ting ;) ikke så lett for dem heller å blir utsatt for de humørsvingningene nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Sunfly :) krysser fingrene :)

 

Opp - er litt på den holdningen jeg å med å slippe gleden helt ut når man har barnet i armene.

 

Men dette skal vi klare jenter :) storken kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sunfly :wub:  Nå er du iallefall gravid til det motsatte er bevist!!!!!

 

Jeg var til ul i går kveld. Lille olivenskatten min på 1 cm levde, men det var blitt litt mer kritisk :huh:  Blodpølen hadde vokst seg like stor som fostersekken, og lå klistret inntil fosterhinnen :(  Ny ul om 2 uker - hvis jeg ikke får mer smerter eller begynner å blø.

Er også blitt beordret til å slappe av og ligge strak ut så mye som overhodet mulig. Sydemeldt ut 1.trimester...hvis det overlever dette da :wub:  Og det MÅ det.....ellers blir jeg sur :P

 

Det er forresten en jente,hihihiii :D  Som sagt; jeg er klarsynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladmelding! Testet i dag på rugedag 9 og jammen meg dukket det opp en svaaaaak strek. Jeg som nesten hadde gitt opp og unnet meg et glass vin i går kveld. Har hatt mensmurringer et par dager og trodde tante var på vei. Kan ikke skjønne det, her helt i sjokk her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Figher. åh, jeg ville elsket å få en jente. Håper det blir jenter på oss begge to. Så fantastisk bra at den lille fighter videre. Og at du får ultralyd igjen om to uker. At du blir fulgt tett opp. 

 

charnelle: hurra!!! Så fantastisk. 

 

Jeg tok en test bare på tull idag, rugedag åtte, og den var blendavit. Men er selvsagt ikke stresset over det enda for det er jo for tidlig. Men testdagene er over meg her, det er helt klart, blir å teste hver dag framover tror jeg, helt til to streker kommer, så det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en fighter i deg fightern! Krysser masse fingre for at den lille klarer brasene!

Grattis charnelle, det er jo helt herlig!! sunfly og charnelle, nå føler jeg trenden negatice tester har snudd :) håper, håper håper jeg er m på den trenden. Rugedag 7 her. Merker ingenting bortsett fra øm i eggstokkene, og av og til magen. Vært det siden uttak, så vet det ikke har noe med gravid å gjøre. Jeg tror jeg venter til blodprøvesvaret m å teste. Blir bare enda mer lei meg av å se negative tester og så ha et lite, lite håp om at det kanskje kan ha funket likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Da ble jeg satt opp til telefon-konsultasjon neste uke med gynekologen i Brussel. Håper jeg kan starte med kort protokoll neste gang også, da er jeg igang med hormonene igjen om ca en måneds tid ;) Da håper jeg at jeg IKKE ser noen av dere rugerne i november ;)

Så trist det ikke gikk:-( Æsj så vanskelig dette IVF skal være. Hvis du skal ha kort regime så følger vi hverandre neste forsøk også da:-)
Vi følger hverandre sikkert ;) Du starter vel litt før meg. Skal snakke med gynekologen tirsdag, men ganske sikker på at jeg får kort regime neste gang også. Når starter du opp igjen på neste runde, ca?
Venter mensen mellom 16 - 18 oktober og starter på sprøyter 2 mensdag.

Da starter jeg antagelig en uke etter deg,ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle dere med positive tester! Godt trenden ble snudd. Sa jo jeg hadde sendt en bestilling til storken til resten av september-schnuppene ;) ser ut til at han fant frem etter at han bomma hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette gikk ikke riktige veien :`(

Begynte å blø skikkelig i dag... Så nå er det ingen tvil, jeg er ikke gravid lengre. Stusset egentlig over at testen var så svak når jeg testet 14 dager etter innsett... Må ha vært en kjemisk... :( Og vi har jo bare satt inn ett egg, så vet med hundre prosent sikkerhet at det ikke er noe igjen inni magen min :(( Skikkelig deprimerende altså, kjenner at håpet om et søsken til jenta vår bare forsvinner mer og mer etter hvert som tiden går... Men skal prøve å ikke gi opp.

 

Lykke til så mye til dere som ruger og til dere med positive tester! Håper dere alle får nydelige babyer i armene deres om 9 mnd :)

Og lykke til til dere som skal i gang med ny runde! :) Håper det går riktige veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette gikk ikke riktige veien :`(

Begynte å blø skikkelig i dag... Så nå er det ingen tvil, jeg er ikke gravid lengre. Stusset egentlig over at testen var så svak når jeg testet 14 dager etter innsett... Må ha vært en kjemisk... :( Og vi har jo bare satt inn ett egg, så vet med hundre prosent sikkerhet at det ikke er noe igjen inni magen min :(( Skikkelig deprimerende altså, kjenner at håpet om et søsken til jenta vår bare forsvinner mer og mer etter hvert som tiden går... Men skal prøve å ikke gi opp.

 

Lykke til så mye til dere som ruger og til dere med positive tester! Håper dere alle får nydelige babyer i armene deres om 9 mnd :)

Og lykke til til dere som skal i gang med ny runde! :) Håper det går riktige veien :)

Veldig triste nyheter Lucky-Baby :(

Sender deg en god varm klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sterkere teststreker i dag. Rd 11 i dag. Nå håper jeg dette går veien. Hadde ikke så sterke tester når det var kjemisk....

 

å så fantastisk:-) gratulerer så mye!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt baby - tenker på deg, det er så sårt å skulle få positiv test og deretter negativ. Og med de to vonde abortene i tillegg, blir det jo ekstra tøft. Ta vare på hverandre og ta dagen idag og prøv å være her og nå. En dag sitter dere m en grinete unge i armene deres :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky baby: så trist. Alt for mange triste hendelser her. Er på en måte bedre med en kjemisk enn at en seigpines og går lenge før det går bra, men uansett er det trist. Alltid trist når det ikke går. Klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sunfly, så gode nyheter! Gratulerer :-)

Hvordan går dermed deg tidenerinne?

Takk som spør :-) Det går greit, men føler meg veldig sliten om dagen. Jeg er nå 5+2 i en graviditet som jeg det ikke blir noe av :-( hcg-verdiene har langt fra doblet seg, men klinikken fastholder at dette fortsatt kan gå bra. Jeg har opplevd dette før, så føler meg helt sikker på at det ikke blir noe barn av dette. Billigtestene er fortsatt veldig svake. Og i morgen skal jeg ta ny hcg for å se hva den sier. Håper egentlig jeg skal begynne å blø snart så jeg får det overstått og kan komme meg videre.

 

Hva med deg, Opp? Snart testedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...