Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Takk tidenerinne og cilie enig, håper virkelig det klaffer neste gang for alle oss som fikk negativt denne omgang. Tidenerinne - virkelig nervepirrende dager og uker for deg. vil si et lite hurra til den stigningen! dette var veldig positivt, og det går absolutt riktig vei :) håper du får et positivt svar imrg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Når venter du mensen neste gang Tante Esel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Når venter du mensen neste gang Tante Esel?

 

mellom 20-25 oktober tenker jeg... :) hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Når venter du mensen neste gang Tante Esel?

 

mellom 20-25 oktober tenker jeg... :) hva med deg?

 

JEg venter mellom 16 - 18 oktober, men jeg lurer på om mensen blir litt forsinket. Mensen er vært veldig lang denne gangen. HAtt blødninger i 14 dager snart. VEt ikke om det forsyver litt neste mens. HAr du funnet ut hviklen type hormoner du skal bruke enda?? Jeg skal ha Menopur neste gang også. Skal øke dosen fra 150 til 225.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Når venter du mensen neste gang Tante Esel?

 

mellom 20-25 oktober tenker jeg... :) hva med deg?

 

JEg venter mellom 16 - 18 oktober, men jeg lurer på om mensen blir litt forsinket. Mensen er vært veldig lang denne gangen. HAtt blødninger i 14 dager snart. VEt ikke om det forsyver litt neste mens. HAr du funnet ut hviklen type hormoner du skal bruke enda?? Jeg skal ha Menopur neste gang også. Skal øke dosen fra 150 til 225.

 

syklussen min har vært på 5 uker i mange år, men plutselig siden sommeren og før insettet, så gikk den ned til 4 uker og 3 dager... så er håp for at den kommer før 20 oktober også :D

 

Har ikke funnet ut enda! skal til samtale på leris 14. oktober, da får jeg resepter og sånn.. men blir enten gonal eller puregon.. er vnskelig da, når jeg vet t kroppen min produseere en del fler egg med puregon, men hr ikke prøvd gonal f før...

 

hadde du mange egg på menopur?  kan jo hende mensen din ikke blir forsinket alikevel da :P tenk! vi er snrt i gang igjen!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

vi blir mange som kan følge hverandre igjen i oktober/november da :D

 

jeg skal jo stikke meg på dag 2 neste mens :D aldri vært så klr for å få mensen noen gang :P hehe... heldigvis flyr dagene av gårde, masse å gjøre på jobb!!

Når venter du mensen neste gang Tante Esel?

 

mellom 20-25 oktober tenker jeg... :) hva med deg?

 

JEg venter mellom 16 - 18 oktober, men jeg lurer på om mensen blir litt forsinket. Mensen er vært veldig lang denne gangen. HAtt blødninger i 14 dager snart. VEt ikke om det forsyver litt neste mens. HAr du funnet ut hviklen type hormoner du skal bruke enda?? Jeg skal ha Menopur neste gang også. Skal øke dosen fra 150 til 225.

 

syklussen min har vært på 5 uker i mange år, men plutselig siden sommeren og før insettet, så gikk den ned til 4 uker og 3 dager... så er håp for at den kommer før 20 oktober også :D

 

Har ikke funnet ut enda! skal til samtale på leris 14. oktober, da får jeg resepter og sånn.. men blir enten gonal eller puregon.. er vnskelig da, når jeg vet t kroppen min produseere en del fler egg med puregon, men hr ikke prøvd gonal f før...

 

hadde du mange egg på menopur?  kan jo hende mensen din ikke blir forsinket alikevel da :P tenk! vi er snrt i gang igjen!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

 

 

Jeg hadde 5 poser, men kun 2 det var egg i og det ene var ikke modent. Derfor de øker dosen betraktlig neste gang. Er som sagt veldig spent når neste mens kommer. Måler eggeløsning hver dag og den burde gitt utsalg så forinkelse blir det her. MEnsen er ikke gitt seg enda. Snakket med legen i dag og fikk beskjed at jeg får en kontroll neste uke hvis mensen ikke stopper snart. Han tror mulig jeg har hatt en tidlig abort. Blir bare kaos  dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da... kjedelig... ikke noe særlig å blø så lenge heller da... pass på at du får i deg nok jern!

 

satser på at høyere dose gir flere egg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er blodprøve tatt. Venter spent på resultatet. Skal være klart ca klokken tolv i dag.

 

Har hatt positive tester siden forrige søndag som var rd 11 så håper at hcg er høy.

 

Kanskje er det to huleboere der inne.

 

Andre som har testdato denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende Sunfly!! :) krysser fingrene for deg :)

 

Mine to gullegg skal testes i morgen, så en smule spent og nervøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var svaret kommet. Hch på 5500. Hadde innsett 18.09.2013.

Fått time til ultralyd 23. oktober for å se om det er en eller to som lurer inne i magen....

 

Åååhhhh.....JEG ER SÅ GLAD :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Normalen" for 21 dpo er mellom 300 og 4000 i hcg. Så over 5000 er litt høyt ja. og kaaan tyde på mer enn èn : :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette blir Sunfly :)

 

Hva er normalen på rd13 da? Skal teste i morgen og siden det er 2 egg der så greit å få en pekepinn på om det er 1 eller 2 :) hvis testen i morgen er positiv da, vel og merke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var svaret kommet. Hch på 5500. Hadde innsett 18.09.2013.

Fått time til ultralyd 23. oktober for å se om det er en eller to som lurer inne i magen....

 

Åååhhhh.....JEG ER SÅ GLAD :wub:

Gratulerer, så flott! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette blir Sunfly :)

 

Hva er normalen på rd13 da? Skal teste i morgen og siden det er 2 egg der så greit å få en pekepinn på om det er 1 eller 2 :) hvis testen i morgen er positiv da, vel og merke ;)

 Jeg fikk en gang til svar at alt over 100 er KJEMPEFINT men også under kan være helt ok så lenge det ikke er for lav da.  Jeg hadde vel 400 på rd 14. Fikk satt inn et egg. Masse lykke til med testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var man: GRAVID!!  :)  ;)  :P  :D  :lol:  B)  :wub: 

 

tok test kl.05.15 i dag, som viste gravid :) så da er det bare å håpe at den lille eller de små holder seg der til sommeren :) og så blir spenningen om det er 1 eller 2 der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var man: GRAVID!!  :)  ;)  :P  :D  :lol:  B)  :wub: 

 

tok test kl.05.15 i dag, som viste gravid :) så da er det bare å håpe at den lille eller de små holder seg der til sommeren :) og så blir spenningen om det er 1 eller 2 der inne :)

 

Gratulerer så masse og velkommen inn til juni 2014 terminklubb ^_^

Hva håper du på?

En eller to stk?

Hva var hcg verdien din på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :) vi har veldig lyst på 2 stk :) skal dra å ta hcg verdien etterpå nå, så spent hva den ligger på. vil dere ha 1 eller 2 nå da?

 

og hvem vet dette: hvordan regner vi ut befruktnings dag? uttak, dagen mellom når vi fikk befruktning bekreftet eller innsett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...