Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

Jeg tror du kjenner blodgjennomstrømmingen. Jeg har slik du forklarer og kan nesten minne om at det bruser litt. Hvis det er det samme er det helt normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Er en jente på 17 år som venter ett lite gull 27. Januar og er 8+3 uker på vei. Lurte på om noen vil gi meg en plass på lista? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes
2. eneleh_, Januarbaby2014
3.MeretheNordland,
4. HH80, Avion, Spire nr.2 <3, MissJones
5.sevilla, LilleMy+1<3
6. olebrum26_05&amp;09-jan14
7.Anaira, Anonym88
8. Klatrejenta, Camilla136
9. Når 3 blir 4 <3
10. Alleria,lady82
11. Paulita, Mej 
12. *Attpåklatten*, Januar-spirer <3 (venter tvillinger), Mamsentil3
13. Prinsesse07, ØYENønskerLITEN
14. Junior&amp;vesl@, zelda83, eplekart11
15. Fruktig, Januars lykkeliten
16. Stinemor:)2,blonid
17. Koneogkone+litenjente
18.
19.
20. rugemaskinen, Power puff
21.browneyes, lilja90
22. LilleMy007,
23. Steinbukkpia
24.
25. CecilieMedNr2, Smet, My73, hupsi, Usababy, januarspire---2012+2014
26. Camillok, Ibris89
27. Prøverpånr1,bolla87, preggy96
28. Stjerna2011, Minnimusa
29. Regina_George
30. Lmt1g
31. Lillepu86, Piu

 

Sånn da har vi fått deg inn på lista Preggy, velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spire nr 2<3: hvordan gikk det på ultralyden? :)

 Takk som spør usababy ;)

 

Det gikk aldeles strålende :) 5fingre og 5 tær på hver hånd og fot, sprelte masse og hoppet rundt..!Ca.8cm lang nå, og det føltes helt uvirkelig å se h*n :wub: Alle mål var fine, nakkefold osv helt topp, så babyen er frisk og fin :)  Skjønner det egentlig ikke helt selv enda..men etterhvert som vi nå har fortalt det til besteforeldre, familie og nærmeste venner forstår jeg jo at det er noe stort på gang..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra alt var bra på ul !!! Vi er jo akkurat like langt og jeg skal på ul imorgen : )) gleder meg og er veldig spent !! Kjenner du noe liv ennå .. Dette er mitt tredje barn og jeg er ganske sikker på at jg kjenner noe innimellom. Små bobler på akkurat samme sted nederst i magen på venstre side : )) formen er faktisk bedre også ! Ikke spydd på to dager !!!! Tjohooooo !!! Formen din bra da spire nr 2 ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 8+0 idag og symptomene mine er blitt en del svakere,  :mellow:  Aner ikke hvorfor.. 

Og for første gang på lenge har eg fått sovet en hel natt uten å springe på do til en hver tid..

Noen flere som har hatt symptomer som bare blir borte? Hadde det selv i uke 6 men da kom de tilbake veldig fort.. 

Kvalmen er ikke der mer. (det er en av de som er helt borte)

Skal på UL om 6 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_, Januarbaby2014

3.MeretheNordland,

4. HH80, Avion, Spire nr.2 <3, MissJones

5.sevilla, LilleMy+1<3

6. olebrum26_05&amp;09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta, Camilla136

9. Når 3 blir 4 <3

10. Alleria,lady82

11. Paulita, Mej

12. *Attpåklatten*, Januar-spirer <3 (venter tvillinger), Mamsentil3

13. Prinsesse07, ØYENønskerLITEN

14. Junior&amp;vesl@, zelda83, eplekart11

15. Fruktig, Januars lykkeliten

16. Stinemor:)2,blonid, fr0zen84

17. Koneogkone+litenjente

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes, lilja90

22. LilleMy007,

23. Steinbukkpia

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73, hupsi, Usababy, januarspire---2012+2014

26. Camillok, Ibris89

27. Prøverpånr1,bolla87, preggy96

28. Stjerna2011, Minnimusa

29. Regina_George

30. Lmt1g

31. Lillepu86, Piu

 

Termin ca 16 januar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 8+0 idag og symptomene mine er blitt en del svakere,  :mellow:  Aner ikke hvorfor.. 

Og for første gang på lenge har eg fått sovet en hel natt uten å springe på do til en hver tid..

Noen flere som har hatt symptomer som bare blir borte? Hadde det selv i uke 6 men da kom de tilbake veldig fort.. 

Kvalmen er ikke der mer. (det er en av de som er helt borte)

Skal på UL om 6 dager..

Jeg hadde det slikt en natt jeg å, jeg må si jeg syns det var utrolig deilig. For fra å løpe 6-9 ganger pr natt. Fikk jeg faktisk sove en hel natt. Samme inatt å, men det kan jo være det ble ganske så seint pga sex. Så gikk på do rett etter sex sånn ca i 03 tiden, og sov til jeg sto opp...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter og lurer på om vi skal gå for tidlig ultralyd. Var til ul på sykehuset i uke 7. Legen tok noen prøver, målte blodtrykk, urin og det der, men ingen kjenne på magen, høre etter hjertelyd el. Skal ikke til ul før 9.august, og jordmor får jeg sikkert ikke før i september en gang :(

Synes det er veldig lenge å vente på å vite at alt står bra til, når det kan skje mye mellom uke 7 og 18...

 

Noen som vet om noen man kan gå til i Bergensområdet som ikke koster skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 21 januar med nr 2! Er 9 uker og 3 dager:)

Jeg lurer på en ting siden husker fra sist svangerskap er litt dårlig! Jeg har nesten ingen symtomer på at jeg er gravid! Er bare litt øm i puppene og litt små kvalm etter jeg har spist pluss tretthet! Ikke det at jeg ønsker de store symtomene siden jeg var rimelig dårlig men lille mannen min, men er redd forstå noe skal være galt! Er det noen som har det på samme måte?

Fikk også konstantert ekstrem lave blodverdier (4,8) og jern (1,2) og b12 mangel da jeg var 6/7uke på vei noe som resulterte i sykehusinnleggelse med blodoverføring... Er redd for noe skal være galt pga dette, men var på ul og ho sa alt så bra ut men jeg fikk liksom ikke sett noe selv som f.eks et lite hjerte slår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen svangerskap er like:-D så bare det at du har litt symptomer ville jeg tatt for en god ting:-D det kan vel og vær at siden du fikk blodoverføring så kanskje du fikk noe annet i kroppen som gjør at du ikke er så dårlig? Jeg skulle gjerne bytta...:-P går nok bra skal du sjå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HH80;Så spennende med ul imrg da-lykke til!du får oppdatere oss her etter det om du ønsker:-)Formen begynner absolutt å komme seg,fortsatt trøtt men ikke i nærheten av hvordan det var..ellers har både kvalme og andre ubehageligheter takket for seg-hurra!!du da??

Jeg har den der gullfiskhalen som pisker litt..kjente det 10+noe...er jo 2.gang,så håper jo det blir litt mer action om noen uker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter og lurer på om vi skal gå for tidlig ultralyd. Var til ul på sykehuset i uke 7. Legen tok noen prøver, målte blodtrykk, urin og det der, men ingen kjenne på magen, høre etter hjertelyd el. Skal ikke til ul før 9.august, og jordmor får jeg sikkert ikke før i september en gang :(

Synes det er veldig lenge å vente på å vite at alt står bra til, når det kan skje mye mellom uke 7 og 18...

 

Noen som vet om noen man kan gå til i Bergensområdet som ikke koster skjorta?

Kosta jo litt, men jeg var på Ultralydklinikken på Minde. Betalte 1300 for tidlig UL, og fikk super behandling. Flink, dyktig og forklarte alt mulig. Fikk både 2D, 3D og hjertelyd! Var da 8+5. Synes pengene var verdt det! Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg også !! Var sist i uke 10... Nå er jeg 11+ 5 : )) gruer meg alltid før ul men gleder meg mest !!! Blir jo gøyere og gøyere for hver gang : )) lykke til til deg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått på ul HH80? Her gikk det kjempe fint :) kunne ikke se noe galt og ble satt frem 5 dager :) deilig å se den lille ligge der å sprelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt supert !! Str stemte perfekt med 12 uker ! Ca 6 cm fra hode til rumpe !! Så fingre og føtter .. Sprella masse : ) nakkefold og neseben normalt ! Hjerne , hjerte og nyrer normalt : ) så gøy for oss begge to at alt var bra !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at ul har vært vellykket:-)hurra!

 

Morsomt at vi er like langt HH80,og så er din ca.6cm og min vel 8cm:p

Jeg fikk ikke stort barn sist(prematur)så spennende å se hvor stor denne babyen blir:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de måla er litt unøyaktige .. Men ul apparatet beregnet 6cm til å tilsvare 12 uker ... Det er fra hodet til rumpe da.. Kanskje 8cm er med bena ?? Jeg har også fått store barn så regner ikke med at denne blir noe mindre ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll mandag. Er det slik at vi får svar på blodprøvene, eller må man selv ringe for det? Eller ringer legen om det er noe "unormalt"? Jeg tror jeg må bestille tidlig ul, bare fordi det høres jo veldig kjekt ut, hehe. Så bra det har gått fint på ul for dere, herlig å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...