Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

testet positivt idag 1 dag etter ikm.... Tror foreløpig termin er 4 januar : )) Håper mange flere joiner meg her inne så fort som mulig!!! God helg alle sammen : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare si gratulerer! Så koselig å se du ble gravid igjen så fort etter du mistet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk : ) er helt i ekstase her og sikkert en smule hormonell for jeg begynner å grine nesten når jeg får gratulasjoner her inne ; ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt HH8o!! Og dessuten er det sikkert kjekkere for poden å være født i januar enn i desember... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk : ) ja januar er en super mnd å få barn i !! Nå håper jeg bare spiren sitter godt og vokser seg stor og god til januar :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Gratulerer så mye til deg! :)

Er 4+0 i dag jeg.

Krysser fingrene for at spirene våre sitter! Og ønsker deg velkommen til januar klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også ha i januar :) blir nr 3 da :) termin er 2 januar, men er kroppen min lik di andre gangene så er nåkk ikke termin før 9-12 januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!! Gratulerer til dere andre!!!! Jeg venter nr 2. Har fått menstermin 22. desember, men etter mine beregninger blir termin 1. januar. I tillegg regner jeg med å gå over tiden, så tenker rundt 10. januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere alle!! Jeg hører til i november, men så kos å høre HH80 :) Du hadde akkurat mistet i den tiden jeg begynte her inne på forumet... Denne gangen sitter spiren!!! :) Lykke til, og bare krev en kjempe oppfølging fra fastlege og sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det : ) forløpig er jeg hvertfall trøttere noen gang enn jeg var i forrige svangerskap da det gikk galt!! her tar vi alle symptomer som et godt tegn : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her med termin 1 januar....

Men om det går veien denne gangen(har 4 Sa og 2ma bak meg)

Så kommer den mest sannsynlig i desember siden jeg har født 2 ganger 3-4 uker før tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt om jeg skal tørre å snike meg inn her helt enda... Venter på bekreftende blodprøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 2 dager over mensdato som er 100% korrekt hver mnd nesten på timen så blir spennende å se ved testing imorgen tidlig :-) :-/ ikke planlagt men alltid velkommen.. blir da termin 6 januar og nr.3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere :D fant det ut på onsdag selv, og nå syns jeg bare det er ekstremtlenge til den berømte uke12!!! er hysterisk glad og vil bare rope det ut til hele verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-) Er 5+2 i dag, med termin 2. januar. Så får vi se om knøttet sitter godt, og når den velger å si hei! Kan jo fort bli desember også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :)

 

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusler inn her jeg og.. og håper jeg blir!

Endelig på PP9 ble det klaff! I følge terminkalkulatorer på nett har jeg termin 5 januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusler inn her jeg og.. og håper jeg blir!

Endelig på PP9 ble det klaff! I følge terminkalkulatorer på nett har jeg termin 5 januar. :)

 

Gratulerer så mye. Dette blir en spennende tid for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :)

 

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

 

Hvis du skal ta tidlig UL så må du gjøre det privat og betale for det. Da ringer du direkte til klinikken du vil bruke. Vanlig UL gjennom det offentlige er ikke før i uke 17-18. Jeg har bestilt tidlig UL privat, i uke 9. Klinikken jeg skal på kan gjøre UL fra uke 7 og oppover..

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen lyste 2 streker nesten før jeg hadde fått tisset ferdig :) så foreløpig termin er 6 januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :)

 

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

 

Hvis du skal ta tidlig UL så må du gjøre det privat og betale for det. Da ringer du direkte til klinikken du vil bruke. Vanlig UL gjennom det offentlige er ikke før i uke 17-18. Jeg har bestilt tidlig UL privat, i uke 9. Klinikken jeg skal på kan gjøre UL fra uke 7 og oppover..

 

Takk skal du ha eneleh :) Da har jeg ihvertfall blitt litt klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle januardamer : ) hvordan er formen ? Jeg er trøtt, trøtthet som kommer i bølger. Litt stikkinger nederst ved lysken noen ganger , litt stikkinger i puppene og litt tyngre pupper. De er ikke ømme . Tisser om natten ... Ellers merker jeg ikke noe : ) spent på om kvalmen kommer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...