Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

Trodde ikke en var over i 2.trimester før uke 16.. Jeg er 13+0 idag, og ser mange her sier at en da er kommet over i det trimesteret. Jeg kjenner meg jo mye bedre i formen enn tidligere, da føltes det som om jeg konstant var fyllesyk....  :wacko: Nå føler jeg meg mer glad på en måte hehe.. og magen begynner å bli stor. Dette er mitt tredje barn, men de andre to er store så hadde nesten glemt hvordan dette var. NÅ husker jeg det B)  Jeg skal på UL igjen den 29. august. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har å lyst å dra på en privat UL før OUL :-P

Har den der kanskje,nei,ja tanken om det haha :-p men tor nok jeg blir å ta en privat ;-P har man lyst har man lov.

Når kan man egentlig ta 3D? Noen sir 24uke og noen enda tidligere enn det :-/

Jeg skal på 3D 22. juli og er da 13+4:-) hvis du vil ha et bra bilde av babyen og se mere ansiktstrekk anbefaler de mellom uke 26-28 tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+0 i dag:)

..så blir her en uke til!

Jeg skal på min første kontroll om 6 dager, da vil vel time til ultralyd komme etter det en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har å lyst å dra på en privat UL før OUL :-P

Har den der kanskje,nei,ja tanken om det haha :-p men tor nok jeg blir å ta en privat ;-P har man lyst har man lov.

Når kan man egentlig ta 3D? Noen sir 24uke og noen enda tidligere enn det :-/

Jeg skal på 3D 22. juli og er da 13+4:-) hvis du vil ha et bra bilde av babyen og se mere ansiktstrekk anbefaler de mellom uke 26-28 tror jeg:-)

 

Okay kanskje eg skal bestille meg en UL time til August da  :) Da er eg ca 15uker på vei.. Hadde hvert utrolig gøy å se den lille litt bedre enn men vanlig UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+0 i dag:)

..så blir her en uke til!

Jeg skal på min første kontroll om 6 dager, da vil vel time til ultralyd komme etter det en gang?

Eg er 11+2 og eg glede meg til eg er over den 12 uken  :P

Eg var på min første kontroll da eg var 9+4/5 og da ga legen meg beskjed at eg ville få henvisning i posten til OUL og den har eg fått 4 september  :D

Så ja time til ordinær ultralyd vil komme etter det, er vel normalt med det i uke 18 og framover?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke en var over i 2.trimester før uke 16.. Jeg er 13+0 idag, og ser mange her sier at en da er kommet over i det trimesteret. Jeg kjenner meg jo mye bedre i formen enn tidligere, da føltes det som om jeg konstant var fyllesyk....  :wacko: Nå føler jeg meg mer glad på en måte hehe.. og magen begynner å bli stor. Dette er mitt tredje barn, men de andre to er store så hadde nesten glemt hvordan dette var. NÅ husker jeg det B)  Jeg skal på UL igjen den 29. august. Gleder meg :)

Nei man går over til 2 trimester når man er 12 fullgåtte uker  :)  Så det er alt fra 12+0 til 13+0  ;)  Du er nok 2 trimester nå ja gratulere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er 12+0 i dag:)

..så blir her en uke til!

Jeg skal på min første kontroll om 6 dager, da vil vel time til ultralyd komme etter det en gang?

 

Eg er 11+2 og eg glede meg til eg er over den 12 uken  :P

Eg var på min første kontroll da eg var 9+4/5 og da ga legen meg beskjed at eg ville få henvisning i posten til OUL og den har eg fått 4 september  :D

Så ja time til ordinær ultralyd vil komme etter det, er vel normalt med det i uke 18 og framover?  :)

ja, det er en god følelse å nå 12 uker.. Du er ikke langt unna nå:)

Har lest at oul skal være rundt uke 18, ja.. Så da skal jeg vel på det i slutten av august/begynnelsen av september.. Ser fram til det, blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+0 idag :) Akkurat kjøpt min første mammabukse, så får vi se hvor stor jeg blir etterhvert. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kan noen fjerne meg fra lista med termin 25.jan? 12 fullgåtte uker i dag og konstatert MA hos lege i dag :( Trist! Men tiden leger alle sår, sies d...

Takk for meg, og lykke til videre dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enn så lenge...for i morgen er jeg 13+0 og stikker til 2. trimester.. ;)  Andre som er plaget med forstoppelse..?  :(  Føler meg som en sprekkferdig ballong pga av det.... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her enn så lenge...for i morgen er jeg 13+0 og stikker til 2. trimester.. ;)  Andre som er plaget med forstoppelse..?  :(  Føler meg som en sprekkferdig ballong pga av det.... :wacko:

det går litt trått her også gitt..

prøver masse vann og fiber/kli til frokost.. håper d hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke alene om det nei, har så vondt i magen enkelte ganger pga forstoppelse :-/ men for meg funket det å spise mye ananas, drikke vann, spise noe med melk i og rosiner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble anbefalt å kjøpe Laktulose, og det funker fint for magen - men det smaker heeeselig!! Prøver å drikke mye vann og holde meg mer i bevegelse. Men det er ikke så lett det med magen :wacko: SYns uansett hvordan jeg spiser så følese det som om det bare legger seg oppå hverandre i løpet av dagen - at det ikke jobbes med. så på kvelden føler jeg meg bare helt full og temmelig uggen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle dere som enda er her hvordan går det?  :)

Eg skal på ny UL neste uke for å se om den lille veks som den skal, å eg håpe så inderlig at han/hun gjør det  :D

Er i dag 12+0  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er her enda, også 12+0 i dag:)

Og skal også på ny ul neste uke (fredag da 13+2) jeg er så spent og håper alt er bra:) men jeg har i grunn troen, har klart å holde roen etter ul 7+1 hvor alt var bra. Ingen garanti selvsagt men det føltes godt:) hun sa hun skulle klare å se kjønn da også, håper hun gjør det, har så lyst å fortelle sønnen vår på 2,5 det:) (han veit ikke enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Lykkeligmamma84: håper du får sett kjønn på neste ul! Vi håper også på det, neste torsdag. Da er jeg nesten 14 uker. :)

 

Gleder meg til å se dem på ul igjen....i mellomtiden er det så herlig å kjenne de små kile-bevegelsene som har begynt de siste dagene! Da vet jeg at de lever. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Lilja90: de kan sannsynligvis se kjønn da.Fra uke 13-14 skal det være mulig. :)
Lykke til!

 

 

Nå hopper jeg over i 2.trimester, er 13+0 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...