Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Wow! Tenk om du har rett sienna! :) :) :)

jeg har aldri heller fått en strek etter en halvtime....når jeg har testa, selv ikke på den jeg prøvde meg på ei uke før eg faktisk testa positivt :) dvs den mnd jeg faktisk var blitt gravid, det var rett og slett for tidlig, og så ikke antydning til strek engang når jeg faktisk plukket den opp av søpla etter en halvtime ( for tenk hvis at... :) ) 5 dager etter, to dager før ikm . testa jeg positivt :) så test deg igjen om et par dager, hvis du klarer å vente... Lykke til!!!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir snart sprø av denne testingen..... 4 uker siden sa til søndag. CB digital positiv mandag.... svakt positive cb pluss tester i går og idag... litt sterkere postive a1 tester igår og idag. Og de skal jo lissom være mindre følsomme enn CB... jeg skjønner ikke en dritt.. er det rester etter aborten eller er jeg gravid er påskens store spm!! Helt ok om jeg ikke er gravid, for det beste er vel å vente en syklus etter sa og få termin i januar, men jeg vil bare ha det avklart her ; )) puppene er fortsatt større og ømmere enn vanlig...og jeg blir kvalm av å kjøre bil.. det pleier jeg ikke bli med mindre jeg leser. Føler kroppen bare tuller med meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså, teite meg! Tok en test istad. Er vel ca 11-12 dpo idag. Den ble selvsagt kritthvit, og jeg la den fra meg. Men så, kanskje en halvtime senere, kikket jeg på den igjen, og da var det en svaaaaaaak strek der! I know, mest sannsynlig falsk positiv, men nå klarer jeg ikke å tenke på annet! Dumme dumme meg. Får ta en ny test imorgen...

 

Har opplevd detta sjølv og var gravid. Så har troen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart sprø av denne testingen..... 4 uker siden sa til søndag. CB digital positiv mandag.... svakt positive cb pluss tester i går og idag... litt sterkere postive a1 tester igår og idag. Og de skal jo lissom være mindre følsomme enn CB... jeg skjønner ikke en dritt.. er det rester etter aborten eller er jeg gravid er påskens store spm!! Helt ok om jeg ikke er gravid, for det beste er vel å vente en syklus etter sa og få termin i januar, men jeg vil bare ha det avklart her ; )) puppene er fortsatt større og ømmere enn vanlig...og jeg blir kvalm av å kjøre bil.. det pleier jeg ikke bli med mindre jeg leser. Føler kroppen bare tuller med meg....

Du var jo ikkje lankt på veg så tror der er ein fin liten påske spire på gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser helt tydelig en strek der, hallosen. Det med at den blir svakere, kan det ha noe med hvor utvannet urinen er?

Noen som vet hvor mye hcg testene fra billigtester.no trenger, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt tydelig en strek der, hallosen. Det med at den blir svakere, kan det ha noe med hvor utvannet urinen er?

Noen som vet hvor mye hcg testene fra billigtester.no trenger, forresten?

Billigtester ligger på 25 mlU.

 

Har tatt 2 dager på rad med morgon urin og tydlig svaker for kvar dag. Detta er test i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt tydelig en strek der, hallosen. Det med at den blir svakere, kan det ha noe med hvor utvannet urinen er?

Noen som vet hvor mye hcg testene fra billigtester.no trenger, forresten?

Billigtester ligger på 25 mlU.

 

Har tatt 2 dager på rad med morgon urin og tydlig svaker for kvar dag. Detta er test i kveld.

 

Hmmm. Merkelig at de blir svakere da. Kan det være kjemisk? Igjen? Jeg krysser hvertfall fingre og tær for deg. Håper det ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligere strek i dag! Tenk om, tenk om! Det er likevel ganske tidlig, 12 dpo i dag, og IKM til tirsdag. Herregud, så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem dager til IKM, og etter at jeg helt ute av det blå begynte og blø neseblod noe så kraftig for et par dager siden, klarte jeg ikke å motstå lysten til å teste idag. Testet med billigstrips, og fikk en svak, svak strek. :s Samboer så den også! Dette var ikke på morgenurin, skal teste på nytt med den imorgen. Jeg måtte selfølgelig svi av enda en test, og fikk samme svake strek. Samboer er ikke i tvil, men jeg klarer ikke å juble helt enda. Sååå spennende. Har masse tegn på at det har gått veien denne gangen, men det har jeg også tidligere. Til opplysning har jeg prøvd disse stripsene før, og aldri fått den samme streken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamor90: så gøy! Jeg har det på akkurat samme måten med de billigstripsene. Vi får håpe spirene klorer seg fast, og at vi sees i termingruppen for desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er:) virker som dette var en bra mnd, med så mange positive tester allerede. Selv har jeg negative tester og regner med at det blir ny pp og kanskje en baby i 2014... Masse lykke til dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt lessismore og mammamor90 :) :)

 

Jeg tør fortsatt ikke flytte over til 1. Trim...pyse.no her i gården...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den posetive testen jeg hadde bilde av er barre histore. Så no er det min 5 kjemiske på rad. Spotter blod nå så da er tante koment på fult mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester! :D

 

Og så kjipt med disse kjemiske, Hallosen :( Har du sjekket at du har nok progesteron til å opprettholde en graviditet? Du kan få progesterontilskudd hvis du mangler dette.

 

Her er ingen tegn på noe, ikke ømme pupper en gang, som pleier komme en uke før tr. Har ikke testa siden tirsdag, som tydeligvis var aaalt for tidlig... Har ikke tester hjemme, så får ta en test tirsdag om ikke tr har kommet. Men mistenker vi ikke traff el med laber innsats i sengehalmen denne måneden :P

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOSEN, har du brukt ulike tester? synes det høres helt sykt ut med 5 kjemiske på rad. da har jo hvert eneste egg blitt befruktet og delt seg perfekt, og alle har festet seg men sluppet taket igjen. med andre ord må du være super fruktbar siden statistikken sier at det er rundt 20 prosent sjans å bli gravid pr syklus. da har jo du truffet innad i de 20 prosentene 5 ganger på rad. hehehe. måler man ikke progesteron nivået i blodprøven man tar på dag 21 i syklusen? (ved 28 dagers syklus vel og merke) ville gått til legen å få det sjekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist hallosen :(:(:(

 

Enig i de andre to her at du bør gå til legen å sjekke dette. Legen din må jo ta det alvorlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert til stor kontroll. Ul innvedig og utvendig. sjekka eggleder og syster blodprøver, stoffskifte og masse meir.

 

Alt vart teken for topp til tå og alt var fint.

 

Vil ikkje gå inn på korfor storsjekk men har ein arbeidsplass med STERK magnet felter.

 

Har jo CBFM så eggløsningen veit jeg når. Har brukt ebay tester på 25 mlu og hadde dei samme sist prøveperiode. Bestiller 200 tester i gangen for ein liten slant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ blir gal av egen kropp. de 2 siste dagene har det vært som om noen trykker på eggstokkene med jevne mellomrom. dette har jeg aldri kjent før. må egentlig et mirakel til for at jeg skulle vært gravid nå siden vi hadde sex 6 dager før eggløsning og så dro han offshore. ikm på tirsdag. vil ikke teste, men heller vente å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hatt påskeferie fra testing og forum, men nå er jeg tilbake :) Mye nytt og spennende! Trist hallosen :( Synes også dette høres litt rart ut? Gratulerer lessismore og mammamor :) Flere også utenom adealsadeal? Testet i dag... Sinnsykt svak strek og ikke IKM før lørdag. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Tør ikke si noe til mannen enda!! Ææææhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende flykræsj :) :) :) Strek er jo strek som de sier :) :)

Her har testemanien tatt total overhånd :P Men liker å se at streken blir sterkere :P

Så er ca 4+1 idag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Når streken blir sterkere er det jo ganske bankers adealsadeal! Min Strek er så svak at jeg lurer på om den i det hele tatt var der... En time senere var den sterkere (jeg vet man ikke skal se på teste. Etter så lang tid, men jeg er et svakt msk) Ny test i morra tidlig i alle fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Min første strek var så svak at jeg trodde jeg så syner, sa ingenting til mannen min. Men tok en ny neste dag og da var den sterkere :) Krysser fingrene for deg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt småkvalm et par dager innimellom.. Hva tror dere? Er vel bare for mye påskemarsipan.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...