Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere til alle med positiv test :) og håper mange flere henger seg med :) ikm. mandag 1april etter 28dagers syklus, og klar positiv test på tirsdagen :) startet med kvalme forrige lørdag, å har fortsatt kvalme, hadde vondt i magen og eggstokker og kjentes ut som mensen skulle komme, derfor tok jeg test så tidlig. Har veldig menssmerter og kjenner alerede bekkensmerter:/ sterkt plaget di to forrige svangerskapene. Er en del svimmel og liksom rar i kroppen. Nå håper jeg at den sitter denne gangen og at di to gullan vi har fra før av får bli storesøsken :) Egentlig skulle vi vente et par mnd nå, men hadde et lite uhell rett etter mens (4-5dager etter første dag i mens)... Tørr ikke slippe jubelen helt løs enda da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velger foresten å prøve å ikke skrive på dialekt, fikk et lite hint om at det ikke er alle som forstår helt hva jeg skriver da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan 2gull! Gratulerer til deg og! Fantastisk at vi er så mange på tjukka i denne gruppa! Kanskje vi skal oppdatere lista?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse til alle med positiv test! :)

Noen som vil oppdatere lista?

 

Jeg har hatt sen EL denne perioden også, så er kun 4dpo.

Har vært hos legen og fått henvisning til ny gyn.

Venter på ny time nå. Masse venting igjen, men denne gangen skal jeg ha full utredning. Og hvem vet,- kanskje jeg blir gravid før jeg skal til legen (har lest at mange blir det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med Positive tester :)

 

Her kom Mensen dundrene og plutselig onsdag 27, mange dager før IKM...og det lukter dårlig progrestron lang vei da temperaturen var kjempehøy og plutselig falt, samt masse symptomer på manglende progr etter å ha lest om det:(

Så neste PP blir det smøring med naturlig progrstronkrem fra helsekosten siden legen ikke vil gi meg krem på resept fordi han mener verdiene mine er innen for normalen og at om egget er sterkt nok så vil progr bli høy nok...

Men jeg kommer til å smøre................

Nå er jeg mer gira enn noen gang på at det skal klaffe DENNNNNNE PP og uansett blir det nok 2013 baby siden de 2 andre barna jeg har er født 3-6 uker før tiden, så her satser vi på Lucia barn, midt i desember...

 

Lykke til alle dere andre og håper vi møtes i 1 Trimester snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med Positive tester :)

 

Her kom Mensen dundrene og plutselig onsdag 27, mange dager før IKM...og det lukter dårlig progrestron lang vei da temperaturen var kjempehøy og plutselig falt, samt masse symptomer på manglende progr etter å ha lest om det:(

Så neste PP blir det smøring med naturlig progrstronkrem fra helsekosten siden legen ikke vil gi meg krem på resept fordi han mener verdiene mine er innen for normalen og at om egget er sterkt nok så vil progr bli høy nok...

Men jeg kommer til å smøre................

Nå er jeg mer gira enn noen gang på at det skal klaffe DENNNNNNE PP og uansett blir det nok 2013 baby siden de 2 andre barna jeg har er født 3-6 uker før tiden, så her satser vi på Lucia barn, midt i desember...

 

Lykke til alle dere andre og håper vi møtes i 1 Trimester snart:)

Jeg tror jeg også har for lave progesteronverdier. Har også tenkt å smøre meg med progesteronkrem. Men tenkte å få resept på dette fra legen. Hva slags progesteronkrem har du kjøpt og hvor mye/ofte vil du smøre deg med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Womens Care på helsekosten, det er naturlig progrestronkrem lager på Jamsrot som inneholder progrestron.

Du kan også bestille en krem som heter progesta Care som Alternativ medisin klinikken bruker.

Begge kremene er laget av det samme.

Det står at man skal smøre ca hver 12 time, morgen og kveld på tynne hudpartier, ca 1 spiseskje.

Begynner å smøre når man vet at eggløsning er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Ny test idag: suuuuupersvak strek innen tidsfrist. Men jeg måtte virkelig anstrenge øynene og tror vel egentlig ikke det er andre enn meg som ville sett den. Etter fem min ble streken sterkere... Nå har jeg bare en digital igjen. Satser på å vente noen dager før jeg tar den. Hvis jeg klarer å vente da….. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår våget jeg og ta en CB digital test, og da sto det Gravid 1-2!!! Altså kjempe tidlig enda, så alt kan jo skje, men at jeg er gravid nå er det ingen tvil om. Har hatt den umiskjennelige verkingen i korsryggen som jeg hadde med nr 1. Har hatt skikkelig mensmage i to dager også. Er fortsatt tre dager til IKM, så stusser litt over at jeg fikk positiv test så tidlig. Håper det bare er et gull;) Krysser fingre for dere andre som er i testeland nå også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flykræsj

Gratulerer så mye mammamor! Av en eller annen grunn stoler jeg også litt mer på digital. Der kan ikke øynene eller fantasien spille noen puss. Gravid eller Ikke Gravid - ingen rom for en gal kvinnes tolkning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å oppdatere lista, hvis noen er glemt/skrevet på feil "plass", så håper jeg noen andre kan fikse my mistakes :P :P

 

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

HALLOSEN

 

Tirsdag 02:

Vera831 (20pp. Positiv test i des 2012: 4+3 og så kom tr :(

 

Onsdag 03:

Cayenne

adealsadeal (7pp, 1 SA)

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

flykræsj (5. pp)

 

Søndag 07:

Lessismore

Inga85

Lanabebi86

 

Gravid:

adealsadeal (7pp, 1 SA

Markinga

Mammamor90

Lessismore

flykræsj

2gull(med nr3 i magen:)

 

Ny pp:

HALLOSEN

joha99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Klarte ikke vente.... Tok en CB Digital og der sto det GRAVID!!!! Ææhhhh, kvakk til da jeg så det! IKM først til lørdag, synes dette var veldig tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå kjekt flykræsj :) :)

Min va jo også veldig tidlig, med mindre EL var tidligere enn jeg tror :P testet positivt tirsdag og IKM er onsdag, så det er jo hele 8 (!!!) dager før IKM for min del :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer flykræsj og mammamor! Jeg tok også en cb digital idag, og der sto det gravid 1-2! Vi blir mange over i 1.trim herfra. Og mange i desembergruppa. Jeg sniker både litt her og der, moro om flere følger etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde dette med å kopiere lista, men fikk det ikke helt til... Kan noen sette meg opp med IKM lørdag 6. april? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer flykræsj og mammamor! Jeg tok også en cb digital idag, og der sto det gravid 1-2! Vi blir mange over i 1.trim herfra. Og mange i desembergruppa. Jeg sniker både litt her og der, moro om flere følger etter! :)

 

Jeg fikk gravid 2-3 imorges...forstår ikke helt det i forhold til siste mens og sånn, men men :P får vel endelig bekreftet termin på UL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte ikke å motstå testetrangen da jeg stod opp i dag. testet såklart blendahvitt. ikm i morgen. det var a long shot siden samboer dro offshore 6 dager før EL og vi kun fikk lagt inn aksjer rett før han dro. vet at det er noe galt med meg (en følelse jeg har) så gleder meg til laparoskopi om 3 uker og 2 dager. håper dagene går FORT! Gratulerer til alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med påskeegg i magen her skjønner jeg! Så moro! Gratulerer alle sammen!! :D Velkommen inn i 1.trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...