Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Gratulerer ja : ) selv aner jeg ikke når jeg har IKM etter sa for 25 dager siden, men cb digital viste gravid mandag. aner ikke om det er hcg rester etter aborten eller om jeg er så heldig at de er en desemberbaby inni der!! jeg prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid, men må leve som om jeg er det. Kjøper meg et par tester idag og tester igjen i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer ja : ) selv aner jeg ikke når jeg har IKM etter sa for 25 dager siden, men cb digital viste gravid mandag. aner ikke om det er hcg rester etter aborten eller om jeg er så heldig at de er en desemberbaby inni der!! jeg prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid, men må leve som om jeg er det. Kjøper meg et par tester idag og tester igjen i påsken.

 

Takk takk :) :)

Når jeg hadde SA var testen negativ dagen etter...men det varierer jo for alle. Krysser fingrene for at du er gravid på ny :) lykke til med testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt var du på vei når du hadde sa da ? jeg begynte å blø i uke 9 men fosteret var ikke mere enn 5 uker.. så alt hadde jo stoppa opp for 4 uker siden. dvs at HCG sikkert har stoppa å øke også.

 

er litt for spennende det her, får rase avgårde å kjøpe noen tester nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt var du på vei når du hadde sa da ? jeg begynte å blø i uke 9 men fosteret var ikke mere enn 5 uker.. så alt hadde jo stoppa opp for 4 uker siden. dvs at HCG sikkert har stoppa å øke også.

 

er litt for spennende det her, får rase avgårde å kjøpe noen tester nå!!

 

Jeg var 6-7 uker på vei, men så såvidt en liten fostersekk så der var nok aldri noe:(

Men kjenner at angsten sitter for å miste igjen, men kan ikke annet enn å håpe at det går bra denne gangen :)

 

Ja det er veldig spennende :)

Hvor lenge er det siden du mistet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å blø 4.mars. Fikk cytotec tabletter 5.mars for å støte alt ut.

sluttet å blø for 13 dager siden nå, og tror kanskje jeg hadde el samtidig. Virket hvertfall sånn på utfloden.Sjekka aldri for el.

HVis jeg fortsatt har 26 dagers syklus som før så er IKM imorgen og mandag hvor jeg testet positivt var 4 dager før IKM. Så i teorien kan jeg være gravid. Har kjøpt 2 CB tester og 2 a1 tester nå så nå skal det testes i påsken. Kanskje ikke noe poeng å teste idag, prøver å vente til fredag eller lørdag. Da er det jo nesten 4 uker siden aborten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Håper virkelig du også er gravid :) (og alle dere andre her så klart :) )

Godt jeg ikke er alene om å bruke masse penger på tester..haha :P

Jeg testet jo imorges med morgenurin, ventet 4 timer også tok jeg den digitale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var jo flaut å gå inn på apoteket å kjøpe 4 tester haha heldigvis så var det så mye folk der at de rakk vel ikke se på hva jeg kjøpte en gang... og det er jo bare 2 dager siden jeg kjøpte forrige test der ; )) jadda!! Unger er dyrt før de en gang er produsert : ))

 

ja jeg håper virkelig jeg er gravid!! men jeg prøver som sagt å dempe forventningene litt her ; ) men desemberbaby hadde vært supert. da har jeg i såfall en i dese,ber en i januar og en i februar : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i know :P

Jeg kjøpte de CB pluss igår og idag var jeg nede å kjøpte digitale...hos samme dama...haha :P

 

Jeg har en fra før, juli, så desember er egentlig greit :) og med mye nær familie som kommer hjem til jul er det egentlig perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ryggsmertene mine komment og det har vert NEGATIVE tegn for meg. Så blir nok kjemisk denne mnd og.

 

Gratulerer til alle med POSETIVE TESTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt hallosen :(

Håper det bare er "falske" tegn for deg og at de ikke betyr annet enn en graviditet :) jeg hadde sykt vondt i ryggen forrige uke, så var sikker på at løpet var kjørt, men den gang ei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

har akkurat registrert meg og siden jeg også har IKM uke 14 så hvorfor ikke bare henge meg på!!

må innrømme at jeg sliter litt med å skjønne alle disse rare forkortelsene dere bruker, men regner med at IKM har noe med når mensen skal komme og at vi alle håper at den skal utebli :P

 

Jeg er på min første prøveperiode, og det blir med første barn. Vet det er lite sannsynlig å bli gravid på første forsøk men var litt moro å lese alle innleggene her så ble litt ekstra ivrig og måtte registrerere meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein ny test i dag og ser svakere ut og ryggsmerte. Tror løpet er kjørt denne mnd og. Får håpe testen var noe feil med men det var morgon urin da.

 

Håper ikkje tante rød kommer på man el tirsdag. Tvi TVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit markinga :)

Spennende med første barn og prøving :) håper det klaffer fort for dere!

Hehe, ja det er mye å sette seg inn i, IKM er ikke kommende mens, så den forsto du helt rett :) masse lykke til!

 

Så trist hallosen :( håper med deg at testen var feil! Og krysser fingre for at alt er bra, evt at spiren sitter neste pp! *sender deg en god klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere med positiv test!! :) håper din og holder seg positiv hallosen! Det er jo mange som sier graviditetstegnene er ganske like som pms.. Krysser fingrene.

 

Velkommen til deg Markingen! Første barn her også og 2. prøveperiode.

 

Jeg er 10 dpo i dag og har fortsatt blendahvite tester.. Begynner å tro løpet er kjørt egentlig. Har vært en del kvalm i går og i dag, men tror det er noe magegreier.. Nei, føler meg veldig lite gravid egentlig så da det ble negativt i dag også koste jeg meg like godt med et glass rødvin. Fortsetter å teste frem til ikm da.

 

Lykke til med testing fremover!! Håper dere har en super påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive tester allerede! Så gøy, gratulerer! Jeg er ca 10 dpo selv, og merker ingenting spesielt. Har ikke turt å ta noen test ennå, lei av å se hvite tester hver eneste måned.

Velkommen til de nye forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det feil veg igjen, svaker test i dag på morgon urin. Får sitte og vente på tante rød jeg da.

 

Håper det er fleire med posetive tester som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså, teite meg! Tok en test istad. Er vel ca 11-12 dpo idag. Den ble selvsagt kritthvit, og jeg la den fra meg. Men så, kanskje en halvtime senere, kikket jeg på den igjen, og da var det en svaaaaaaak strek der! I know, mest sannsynlig falsk positiv, men nå klarer jeg ikke å tenke på annet! Dumme dumme meg. Får ta en ny test imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok akkurat en test jeg å, aner ikke hvor mange dager etter eggløsning jeg, er altfor sløv til å huske og teste meg hver dag til å finne ut av det:p Men det kom en svak positiv på meg og med en gang, men skjønner jo nå at det ikke nødvendigvis betyr gravid.

 

Hvorfor gjør det ikke det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kom svak positiv med en gang, er den nok positiv, Markinga! Spennende!!

Jeg var så dum at jeg la vekk testen en halvtimes tid, og da jeg så kikket på den igjen, var det en svak strek der. Det står tydelig i bruksanvisningen at man skal lese av testen innen noen minutter etter at den er tatt, nettopp fordi det er vanlig at det kommer frem en falsk strek etter en stund. Vet ikke hvorfor denne falske streken kommer, vet bare at testen ikke er gyldig etter ca 10-15 minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ GUD, får teste igjen om ett par dager for å være sikker. Ble litt stressa nå, trodde ikke det skulle gå så fort. Men er jo mange som nevner kjemisk graviditet så kan jo være det, for alt jeg vet kan jeg være både 8 og 12 dpo så har jo testet ganske tidlig har jeg ikke?

Men er jeg gravid så har jeg vært utrolig heldig, har skjønt at det ikke er så lett å bli gravid derfor vi startet tidligere med prøvingen en planlagt.

 

håper testen din blir sterkere positiv neste gang du tester Lessismore, *krysser fingrene* for deg og alle andre her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer markinga :) :) :)

Håper testen din er positiv igjen neste gang du tar lessismore :D :D :D

 

Kjenner at jeg ikke tør å flytte over i 1. trim eller oppdatere lista her enda...vet ikke hvorfor men klarer ikke slappe skikkelig av helt enda :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lessismore jeg har aldri fått antydning til strek, og jeg pleier alltid å se på dem lenge etter også. så jeg tror du er gravid :) dere er så heldige dere som får to streker på g.test. håper jeg en vakker dag får oppleve det samme. grattis!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jammen meg litt i overkant spennende! Ja, hvis testen er riktig, er du heldig, Markinga. Ikke mange som får det til på første forsøk. Krysser fingrene for oss alle. Det ser ut til at IKM uke 14 blir en god uke! Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så er det jo faktisk endel nick som har kommet og gått her inne rimelig kjapt, så det er ikke uvanlig at den sitter på første forsøk. Det hadde jo vært stas da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...