Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, tror jeg må teste i løpet av helgen om tr ikke dukker opp. har små stikkinger på sidene og i livmor området av og til. hatt det i mange dager. kan ikke huske å ha kjent slikt før. ikke i forbindelse med EL engang. Nervepirrende! det er helt sykt hvis det har klaffet denne gangen. hadde sex 6 dager før EL , jeg hadde lunge betennelse før EL, drakk en hel stor flaske med cosylan og fikk masse EL slim. trodde EL ville blo utsatt siden jeg var syk før EL, men det ble den ikke.... æææ, har ikke sagt det til mannen enda at tanta ikke er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

ja, tror jeg må teste i løpet av helgen om tr ikke dukker opp. har små stikkinger på sidene og i livmor området av og til. hatt det i mange dager. kan ikke huske å ha kjent slikt før. ikke i forbindelse med EL engang. Nervepirrende! det er helt sykt hvis det har klaffet denne gangen. hadde sex 6 dager før EL , jeg hadde lunge betennelse før EL, drakk en hel stor flaske med cosylan og fikk masse EL slim. trodde EL ville blo utsatt siden jeg var syk før EL, men det ble den ikke.... æææ, har ikke sagt det til mannen enda at tanta ikke er kommet.

 

Kjempespennende!! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Jeg har tatt to tester til, svak strek innen tidsfristen:) Håper tanta holder seg borte på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror jeg må teste i løpet av helgen om tr ikke dukker opp. har små stikkinger på sidene og i livmor området av og til. hatt det i mange dager. kan ikke huske å ha kjent slikt før. ikke i forbindelse med EL engang. Nervepirrende! det er helt sykt hvis det har klaffet denne gangen. hadde sex 6 dager før EL , jeg hadde lunge betennelse før EL, drakk en hel stor flaske med cosylan og fikk masse EL slim. trodde EL ville blo utsatt siden jeg var syk før EL, men det ble den ikke.... æææ, har ikke sagt det til mannen enda at tanta ikke er kommet.

 

Casylan gjør jo EL slimet perfekt for svømmerane. Håper du får ein fin overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg håper, HALLOSEN :) om TR ikke dukker opp i løpet av morgendagen er det meget stor sannsynlighet for positiv test i helgen. jeg vet jo at jeg hadde el for 15-16 dager siden pga blodprøven :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det midnatt og jeg er kommet på dag 3 på overtid. da krysser jeg fingre for det neste døgnet :) sorry for at jeg maser, men har enda ikke fortalt til samboer at tr ikke har dukket opp. så må lesse alt over på dere isteden. ingen andre i denne gruppen som skal teste i helgen? føler det er så stille. natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, Sienna! Jeg må vel ta en test i morgen hvis ikke tanta dukker opp da, tenker jeg. Kjentes ut som el var i helga for 18-19 dager siden, men er ikke sikker.. Neg. test på tirsdag. Tror egentlig ikke det klaffet pga minimal sengekos denne gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kl er 02 og jeg har for første gang på mååånedsvis våknet midt på natten pga at jeg er tissetrengt. var på do for 2 timer siden før jeg la meg, og har ikke akkurat bøttet nedpå med drikke før jeg la meg. nå skruller jeg meg halvt ihjel etterhvert altså. Cayenne, dette høres likt ut som meg.er jeg gravid nå så er det med sæd som har levd i 7!!! dager! mannen dro nemlig offshore 6 dager før EL og vi hadde sex kvelden før han dro. har egentlig trodd at hele prøveperioden røk pga men håper jo at det viser seg å være feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masa her igjen ;) kjennes konstant tissetrengt ut siden jeg stod opp for 2 timer siden. Kanskje det er UVI på gang? :S Vet liksom ikke hvordan den tissetrangen kjennes ut når man er gravid, siden jeg aldri har vært det, og fremdeles ikke vet om jeg ER gravid. Gjør ikke vondt når jeg tisser da, enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masa her igjen ;) kjennes konstant tissetrengt ut siden jeg stod opp for 2 timer siden. Kanskje det er UVI på gang? :S Vet liksom ikke hvordan den tissetrangen kjennes ut når man er gravid, siden jeg aldri har vært det, og fremdeles ikke vet om jeg ER gravid. Gjør ikke vondt når jeg tisser da, enda :P

 

Du må jo bare ta en test! Ikke noe farlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal teste i løpet av helgen om tanta ikke lurer meg.

I dag skal vi på sykehuset å treffe første babyen født i familen av et søsken. Samboers bror ble nemlig far på onsdag :) Så da blir jeg vel HELT månebedotten. hehe

 

 

Jeg har allerede planen klar på hvordan jeg skal fortelle det til samboer hvis jeg nå faktisk har prestert å bli gravid. Han tror jeg har mensen nå, så han kommer nok til å bli overrasket og kjempe glad i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp å teste, da tanta ramlet inn døra her i morges. Så da bommet vi på el med flere dager, men synes igrunn det er helt ok med januarbaby i stedet for desemberbaby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sienna85, krysser fingrene for deg, og håper du er gravid!

Cayenne, æsj dumme tanta. Men, du får satse på et januarbarn i stedet. Det ordner seg nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Cayenne:( Håper på positiv test for deg Sienna85:) Jeg er så redd for at mensen kommer på søndag, har så mye mensmurringer ( mer enn vanlig). Er jo det som er kjipt med pos test før ikm, at plutselig kan jo mens bare dukke opp:/ Huff

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg på dag 4 over IKM, på cd 33. fremdeles ingen mens. tenker å teste på søndag om ingenting skjer før den tid. litt uggen i magen nå. har handlet inn ting som skal brukes til å overraske mannen med om jeg er gravid. jeg tenker jo at jeg må være det, for jeg vet jo at jeg hadde eggløsning. jaja. hehe. vi får se. fremdeles redd for blenda test. isåfall skjønner jeg ingenting. natta folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundlurt av min egen kropp. våknet av mens smerter. tanta ankommet. tok en test bare for å se om det kanskje hadde vært noe der. blenda test, som vanlig. forstår ingenting av at den kommer så sent. jaja, da må jeg gjennom laparaskopien likevel den 24 april. håpee de finner noe. får prøve å komme meg gjennom den neste timen med mens smerter nå før paraceten og ibuxen kicker inn. huff :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta også i morges. Hadde nesten klart å tro at jeg hadde symptomer på graviditet, hadde litt halsbrann og småkvalm osv. Men det var vel ønsketenkning.. :-( litt skuffa nå ja. Var så klar for desemberbaby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk lessismore. det kom noen tårer da jeg våknet i dag og begynte å kjenne på frykten over at jeg kanskje aldri kommer til å bli gravid. jeg vet det er stor sjans for at jeg kanskje en dag får to streker på en test, men tror vi må gjennom assistert befrukning for å få det til. er så redd det er noe veldig galt med meg eller at jeg bare aldri skal finne ut. skikkelig deppa nå, håper inderlig at lap'en avdekker noe, men er lei meg for at jeg skal inn 3 dager etter EL. så kan ikke håpe på graviditet før i tidlig juni. er så lei av all den der ventetiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse til alle gravide :)

Håper det klaffer for resten også. Jeg hopper på IKM uke 18, og tar imens vit b-6 og vitex :)

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk lessismore. det kom noen tårer da jeg våknet i dag og begynte å kjenne på frykten over at jeg kanskje aldri kommer til å bli gravid. jeg vet det er stor sjans for at jeg kanskje en dag får to streker på en test, men tror vi må gjennom assistert befrukning for å få det til. er så redd det er noe veldig galt med meg eller at jeg bare aldri skal finne ut. skikkelig deppa nå, håper inderlig at lap'en avdekker noe, men er lei meg for at jeg skal inn 3 dager etter EL. så kan ikke håpe på graviditet før i tidlig juni. er så lei av all den der ventetiden

 

Jeg skjønner så godt hvordan du har det. Det er lov å bli lei seg når det gang på gang på gang ikke klaffer. Har dere prøvd lenge? Med førstemann prøvde vi aktivt i nesten to år før spiren satt. Jeg var til flere undersøkelser, men alt var normalt. Denne gangen prøvde vi i 9 pp, og endelig er jeg gravid. Ikke gi opp, kjære deg, plutselig står du der med positiv test! Skal krysse fingrene for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...