Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Gjest flykræsj

Ha ha:D Deilig å høre at andre også er besatt av testing. Tror jeg må ha svidd av over 50 negative tester det siste halvåret, er det mulig?:0

 

Som jeg skulle sagt det selv... Skjønner ikke hvorfor jeg driver på sånn? Ser i utg.punktet på meg selv som et rolig og tilbakelent menneske, men når IKM nærmer seg bryter testmonsteret seg frem i all sin gru :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende ja! Men det var nok bare innbilt, for idag merker jeg ingenting. Hehe, ikke unormalt at kroppen tuller med meg. Det er fortsatt lenge igjen til jeg kan teste, er bare 5-6 dpo idag... Godt man skal på fjellet, og avgårde, så man kan tenke på andre ting. :)

bare tittet innom her en tur... Ville bare nevne at jeg begynte med skikkelig mensenmurringer, og litt kvalme, sånn typisk etter å ha sittet på i en bil og lurt på om jeg faktisk ble bilsyk på den lille turen, cirka ei god uke før IKM, og jeg testa positivt to dager før IKM. Jeg lurte også på om jeg begynte med omgangssyken... Men to dager før jeg testa kom kvalmen enda mer, lenge til jeg skal spise lasagne igjen for å si det sånn ;) lykke til !!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja! Men det var nok bare innbilt, for idag merker jeg ingenting. Hehe, ikke unormalt at kroppen tuller med meg. Det er fortsatt lenge igjen til jeg kan teste, er bare 5-6 dpo idag... Godt man skal på fjellet, og avgårde, så man kan tenke på andre ting. :)

bare tittet innom her en tur... Ville bare nevne at jeg begynte med skikkelig mensenmurringer, og litt kvalme, sånn typisk etter å ha sittet på i en bil og lurt på om jeg faktisk ble bilsyk på den lille turen, cirka ei god uke før IKM, og jeg testa positivt to dager før IKM. Jeg lurte også på om jeg begynte med omgangssyken... Men to dager før jeg testa kom kvalmen enda mer, lenge til jeg skal spise lasagne igjen for å si det sånn ;) lykke til !!

 

Oioi! Stilig! Takk for at du delte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Titter innom her i ny og ne jeg også. Har bare gitt opp litt nå så nå er det bare sex for kos og leve livet:P Følger med på dere da:) Ikm ca 7 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testmonsteret tok overhånd her og... Svidde av en i dag - 7 dpo..... Ny rekord. :P Helt blendahvit som forventet. For noe tull.

 

Ellers er jo symptomjakten i gang. Mye stikking og murring, men det hadde jeg forrige pp også og det var jo ingenting. Guuuud tiden frem til IKM går så saaakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Testmonsteret tok overhånd her og... Svidde av en i dag - 7 dpo..... Ny rekord. :P Helt blendahvit som forventet. For noe tull.

 

Ellers er jo symptomjakten i gang. Mye stikking og murring, men det hadde jeg forrige pp også og det var jo ingenting. Guuuud tiden frem til IKM går så saaakte...

 

Hahaha, godt å høre det ikke bare er meg som driver på sånn! Man VET jo at testen kommer til å være negativ. Går det ikke an å bare vente liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, svidde av en test til morran her også. 8 dager dpo, så den var jo som forventet helt hvit:D tolmodighet lenge leve!!! Har så mage tester liggende så kommer nok til å teste hver dag frem til IKM nå:D håpløs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB pluss nettop...der er det et svaaaaaaaakt pluss tegn, såvidt jeg ser det så er skummelt redd for at det bare er skyggestrek :( er jo bare 8-9 DPO, men håper håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende adealsadeal! :D jeg svidde også av en test i håp om å få svar på om jeg kunne kose meg med litt vin i påska.. Men er maks 8-9 dpo og den var seff hvit som snø, så ble ikke noe klokere der gitt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg ble litt sjokka når det var en svak strek ettersom jeg ikke er så mange DPO, men kan ikke annet enn å håpe ;)

Jeg syns du skal kose deg med litt vin uansett, vet det er mange forskjellige meninger om det, men legen sa til meg at frem til testen er positiv må jeg leve som normalt ;)

Og jeg kjenner flere som har vært gravid noen mnd uten å vite det og vært på flatfylla et par ganger, panikken var der når de fant ut at de var gravid men ungene lever i beste velgående uten noen problemer :) :) ikke at jeg selv noen gang ville gjort det, men det var for å "vise" at et glass vin og to ikke gjør noen skade såpass tidlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp'n blir det bare tull føler jeg... Jeg hadde tr på besøk fra den 8. Mars til den 13. Mars.. Så den 16. Mars hadde jeg plutselig murringer så jeg tok en eggløsningstest og den var ganske positiv! Men eggløsning skulle ikke være før 22.mars...

Så i dag igjenn kjente jeg murringer så jeg tok en ny eggløsningstest og sen var også sterk og veldig positiv!

Kommer fra en veldig fruktbar familie, kan det være at jeg har eggløsning flere ganger på en mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 el 8 dpo og testet i dag og svakt svakt posetiv. Blir vel min 5 kjemisk igjen. Krysser at det ikkje blir kjemisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott hallosen, krysser fingrene mine for deg :)

Husker at vi hadde positivt samtidig forrige pp :)

Er noe dritt med alle disse kjemiske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 dpo her, og valgt å reise på hytta uten noen tester...

Reiser hjem på fredag, så regner med å teste på lørdag..

Pearlyn vist høye temperaturer de siste 4 dagene, noe dem kan være et tegn, ellers er det lite symptomer, kun litt murringer og stikking i underlivet og puppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Det er jo superspennende adealsadeal og HALLOSEN!! Positiv er positiv inntil det motsatte er bevist :) spennende tider i vente nå, selv om jeg tror dette er en dårlig pp for min del. Dårlig feeling lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer forsiktig, gleder meg til å se hvordan det går med dere:) krysser fingre for sterkere tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosen, er redd det er kjemisk her også siden det er så tidlig. Men tok ny test idag, fortsatt veldig svakt men litt sterkere enn igår...

Har lyst å ta digital men vet ikke om jeg tør :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Tok en test i dag tidlig, som vanlig helt hvit. I morgen reiser jeg på høyfjellshotell, og da lar jeg testene være hjemme!! Nå skal jeg gå på ski, kose meg og slappe av. Merker at jeg blir lei av meg selv slik jeg holder på nå. Forrige gang nøyde jeg meg med å ta EN test, og den var positiv. Denne gangen grenser testingen min til galskap... God påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sank tempen kraftig i dag, helt ned til mensnivå:(

Så da er løpet kjørt her:((((

Lykke til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Da var digital test tatt, den lyser gravid :D :D :D

 

Gratulerer!! Perfekt påskegave ;) Håper vi andre følger etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...