Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Gratulerer alle sammen som har fått positiv, så gøy! testet svak positivt igjen idag så jeg og samboeren er såå spente:) Er fremdeles tidlig tror jeg kan ha Ikm f.o.m onsdag til søndag så får være tålmodig!!

Men viser det seg å være kjemisk som mange nevner skal jeg aldri mer teste såå tidlig for dette bare kødder med hodet mitt merker jeg!

Tror jeg må ta en sånn digitaltest jeg også så det er enten gravid eller ikke gravid og ikke svaaakt kanksje gravid:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye til alle som har testet positivt!! Dette var litt av en fin gjeng med spirer på vei :-)

 

Jeg har fulgt med på sidelinjen en stund må og har selv begynt å miste motet.. Er i 8 pp og har enda ikke testet positivt en eneste gang. Har vært hos gyn som mener alt er helt fint og at jeg "bare må slappe av".. Det er ikke så lett når tålmodigheten begynner å ta slutt! Denne PP'en har jeg blitt skikkelig forkjølet og ligget med feber så da regner jeg med at løpet er kjørt! Får satse på januarbebis i stedet :-) ikm er forøvrig 5 april, men som sagt så tror jeg nok ikke det har klaffet..

 

Igjen, grattis til dere med positive tester! Gleder meg masse på deres vegne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er ny her:-) Dette er vårt andre forsøk, så i følge denne tråden er vi ferskinger. Kan ingen av forkortelsene, kan noen forklare? Venter IKM på fredag/lørdag. Liker overhode ikke denne venteuken før IKM!!! Og det etter bare andre forsøk! Mine forrige svangerskap gikk på første og sjette forsøk, så jeg er ikke vant til å vente. Men nå er mannen min 43 år, og jeg er usikker på om sædkvaliteten hans er dårligere?!? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Tror ikke mannens fertilitet synker i takt med alder, i hvert fall på ingen måte like dramatisk som hos oss kvinner. Min mann er en del eldre enn din Attpåklatten, men har vist seg å være svært fruktbar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mannens fertilitet synker i takt med alder, i hvert fall på ingen måte like dramatisk som hos oss kvinner. Min mann er en del eldre enn din Attpåklatten, men har vist seg å være svært fruktbar ;)

 

Det har du nok rett i, puh.. Grattis med positiv test! Jeg testet i kveld, og den var negativ. At jeg ikke klarer å vente til fredag iallfall!!

Kan jeg spørre hvor mange år du er? Jeg er 34:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flykræsj

Jeg har også testet som en galning! Aner ikke hvor mange jeg har svidd av... Er 31 forresten. Lykke til med prøving og testing! Før man aner klaffer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt syyykt! Så gøy med så mange voksende mager!! Jeg kommer nok ikke til å teste før jeg er 1 uke over ikm hvis ikke TR kommer før den tid. Er litt småuggen og varm i dag, men om det er graviditet eller småsyk det vet jeg ikke.. Kos dere med magene deres jenter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrevet noe.. Da blir det ikke desemberbaby på oss.. :( TR kom på besøk nuh.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mamma-til-Emma! Det var dumt.

Jeg tør ikke helt å slippe taket her inne, sitter med 3 positive tester, men har IKM i dag, og er livredd for at den dumme tanta skal komme likevel. Har ingen symptomer på verken det ene eller andre, er bare redd. Kjipt assa, jeg som hadde gledet meg sånn til å bli gravid... :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist mamma til emma :( :( :(

 

Jeg har det på samme måte lessismore, men bestilte legetime til fredag, så håper det kan hjelpe litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist mamma til emma :( :( :(

 

Jeg har det på samme måte lessismore, men bestilte legetime til fredag, så håper det kan hjelpe litt :)

 

Det blir en tur til legen på fredag for meg og. Håper det roer nervene litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Skulle ikke skrevet noe.. Da blir det ikke desemberbaby på oss.. :( TR kom på besøk nuh.. :P

 

Kjedelig!! Men som lessismore og adealsadeal føler ikke jeg meg heller 100 % trygg akkurat... Har IKM til lørdag og stoler ikke helt på at alt skal gå i boks... Har ikke bestilt legetime. Trodde ikke det var så veldig hast? Er det det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mye bedre å teste på morgenen enn på kvelden? Har en test igjen (bestilt flere) og vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen tidlig.... Har ikke IKM før lørdag da...

Åhhh... altfor spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tok en test Idag. Begynte som vanlig så tenkte at den er selvfølgelig negativ. Så så jeg på den igjen og da var det en svak strek der. Tror det var innen tidsfristen eller rett etter. Den ble bare sterkere helt til den ble ganske tydelig. Ble helt sjokka, har jo aldri skjedd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hmm, tok en test Idag. Begynte som vanlig så tenkte at den er selvfølgelig negativ. Så så jeg på den igjen og da var det en svak strek der. Tror det var innen tidsfristen eller rett etter. Den ble bare sterkere helt til den ble ganske tydelig. Ble helt sjokka, har jo aldri skjedd før.

 

Så gøy!! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Lanabebi! :D har ikke dere forsøkt ganske lenge?

 

Negativ test her i går, så da er nok løpet kjørt. Bomma ganske bra på el denne mnd, tror jeg :P Lite overskudd til sengeaktiviteter. Men nå satser vi alt på vårbarn i 2014! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta på pilla i august så har tatt litt tid ja. Takk alle sammen men tør fortsatt ikke håpe noe, ikm er ikke før rundt 7. Kjedelig Cayenne, men håpet er ikke ute før besøket kommer?!!:)) Må vel ta en test til eller ti så får vi se om det blir desembergull på oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrevet noe.. Da blir det ikke desemberbaby på oss.. :( TR kom på besøk nuh.. :P

 

Kjedelig!! Men som lessismore og adealsadeal føler ikke jeg meg heller 100 % trygg akkurat... Har IKM til lørdag og stoler ikke helt på at alt skal gå i boks... Har ikke bestilt legetime. Trodde ikke det var så veldig hast? Er det det??

 

Nei det har ingen hast, de fleste leger vil ikke ta deg inn før uke 8. Men jeg har bestilt pga tidligere SA, pluss komplikasjoner forrige svangerskap samt at mamma har diabetes så legen vil jeg skal ta en glukose test greie ganske tidlig :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i allefall kjøpe en slik CB fertilitetsmonitor nå, så får jeg heller selge den når frøet klamrer seg fast. Tror jeg bommer på EL hver eneste mnd jeg nå.. :P Er veldig glad for alle spirene som gror denne uken, men litt trist også fordi det ikke er meg.. :( Krysser fingrene for en januarbaby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis lanabebi86 :) jeg har aldri opplevd to streker, så jeg tror sjansene dine er gode :) Ikm i går her, fremdeles ingen mens. neg.test 13 dpo. mensen dukker vel opp o løpet av dagen om egget brukte 48 timer på å slippe taket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles ingen mens. tok blodprøve på dag 21 i syklusen som påviste at jeg hadde hatt eggløsning. positiv el test fikk jeg på cd 13, og negativ igjen cd 14.i morgen er jeg på cd 31...begynner seriøst å lure om den ikke dukker opp i morgen, men den kommer nok. typisk det når man sitter å håper. natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håpet stiger jo litt for hver time som går uten at mensen melder sin ankomst. sitter å prøver å tenke at det må være pga sånn og sånn, men nå påbiste jo blodprøven at jeg har hatt eggløsning, og da skulle jeg fått mensen senest i går egentlig. tør ikke ta en test, må vente litt til.... liker å leve litt i håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...