Gå til innhold

****IKM uke 14****


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Mandag 01:

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med :) Gidder noen å sette meg opp på onsdag 3.? :)

 

Ut i sola, her skal det produseres vårspirer på løpende bånd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Samme IKM uke igjen! :) Gøy! :)

 

Mandag 01:

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Samme IKM uke igjen! :) Gøy! :)

 

Mandag 01:

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

Takk for at du la meg til. Da satser vi på å vandre sammen over i 1. tri i april! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLOSEN på dag 1 narre dagen. Håper det klaffer denne mnd. Er lei etter 4 kjemisk graviditeter.

 

Anonym poster: 472e9cf3c5da2f603cfc0bd57791a296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Da er jeg tilbake for de som måtte huske meg, var ganske aktiv i fjor frem til sept/okt.

Jeg husker ihvertfall deg godt Cayenne, og har vært innom innimellom for å se om det har klaffet for deg, nå håper jeg virkelig dette blir vår mnd..-:)

For de som husker meg så ble jeg jo gravid igjen i sept/okt 2012, jeg gikk helt frem til uke 10 og alt så kjempefint ut med den lille, dessverre fant de noe på meg som gjorde at jeg måtte opereres,og vi måtte dessverre avbryte svangerskapet som da endelig så ut til å gå fint.

Jeg ønsker ikke å gå i detaljer siden dette var veldig tøft og sårt, så jeg valgte derfor også å melde meg ut av dette forumet en stund, men kort fortalt så var det de fant mest sannsynlig årsaken til mange av mine SA og MA.

Jeg hadde høy HCG i kroppen helt frem til januar, og vi startet ikke prøvingen før da, det har ikke klaffet enda, bortsett fra at jeg hadde en kjemisk graviditet nå forrige PP, noe jeg egentlig skjønte raskt siden jeg er en Temper å så fort at temperaturen lå for lavt til at det kunne gå veien.

Så nå håper vi virkelig at det klaffer denne PP, og håper jeg klarer å la vær å teste for tidlig denne PP.

Gleder meg til å følge dere alle som henger seg på i denne IKM uken og ønsker dere lykke-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo! Her kom teite tr i dag, men nå har jeg tørket meg selv opp og er klar for å prøve igjen:) Bare 2.pp på meg. Men det er rart med det; her går man i mange år og engster seg mang en gang for at man skal være gravid pga en glemt pille eller en sprukket kondom.. Så kjører man på med sex i 6 dager på rad med positive el- tester lysende mot seg og det skjer ikke en dritt...

 

Desember baby er tingen!! :) lykke til til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

HALLOSEN

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

Trist lesning joha99.. Krysser fingrene xtra hardt for deg! *varm klem* Vet forresten ikke hva som skjedde med innlegget ditt.. :P

 

Småen100: når er din IKM? Haha, husker følelsen når jeg så to steker på pinnen og jeg gikk på minipilla.. :P Glemte ikke pillene engang, tok de for sent.. :P

 

Håper det blir en jul med et nytt nurk i armene til alle flotte jenter her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg husker deg Joha - og velkommen tilbake! :) Fryktelig trist å høre historien din, må ha vært helt grusomt. Håper virkelig du får en ny spire i magen snart! (Og alle vi andre også.) :)

 

 

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ma/sa denne uke ( mandag 4. ) kan jeg vel kanskje forvente å få TR i løpet av uke 14.... vi ble vel anbefalt å ikke prøve før en mens er overstått så mensen kommer nok uke 14 og så får første pp bli el etter det : ) så da håper jeg på positiv test i uke 18 : ) men jeg henger her inne i mellomtiden jeg da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

HALLOSEN

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

Lessismore

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

 

Heisan.

Melder meg inn her, jeg. Det blir vel den 8. pp. Begynner å bli litt småutålmodig nå ja, men gir ikke opp. Satser på en julebaby!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt når ikm blir jeg.. Fra å ha 30-32 dagers sykluser i lang tid nå, kom tr denne gangen på dag 26. Nå skjønner jeg heller ingenting for det viser seg at tr har til bestått av ca 3 dråper siden start i går.. Det murrer og styrer på, og jeg har knasket i ibux i tilfelle det plutselig tar til, men det blør tydeligvis nesten ikke. Har aldri spottet noe før mens før, den pleier å komme i full styrke.. Så jeg vet ikke om jeg skal regne dette for mensen jeg.. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde teste igjen i morgen.. Testet helt blendahvitt i går 13 dpo så tror ikke det.. Huff, får droppe ibuxen da til jeg er helt sikker. Det bare kjennes som at magen skal gå inn i skikkelig krampehelvete når som helst liksom. Var helt lyserosa på papiret i går morges, og bare en dråpe i trusen med mer brunlig i dag.. Veldig rart, og rart med såpass murringer, vondt egentlig, for å få ut to dråper blod.. Jeg tror kroppen bare har gått inn for å lure meg på et vis. Har absolutt ingen symptomer på graviditet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde teste igjen i morgen.. Testet helt blendahvitt i går 13 dpo så tror ikke det.. Huff, får droppe ibuxen da til jeg er helt sikker. Det bare kjennes som at magen skal gå inn i skikkelig krampehelvete når som helst liksom. Var helt lyserosa på papiret i går morges, og bare en dråpe i trusen med mer brunlig i dag.. Veldig rart, og rart med såpass murringer, vondt egentlig, for å få ut to dråper blod.. Jeg tror kroppen bare har gått inn for å lure meg på et vis. Har absolutt ingen symptomer på graviditet..

 

Tror ikke det er så vanlig med tidlige symptomer som det virker her inne. Jeg merket iallfall ingenting spesielt før uke 6 begge gangene. Veldig mange gjør ikke det. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle

Inatt kom stygge stygge TR på besøk 5 dager for tidlig :( :( så nå hører jeg til her, litt usikker på hvilken dag, men ca midten av uken tror jeg :)

 

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

HALLOSEN

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

adealsadeal (7pp, 1 SA)

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

 

Søndag 07:

Lessismore

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Mandag 01:

joha99 (ute av telling av pp, 2MA, 4 SA og 2 kjemiske)

HALLOSEN

 

Tirsdag 02:

 

Onsdag 03:

Cayenne

adealsadeal (7pp, 1 SA)

 

Torsdag 04:

 

Fredag 05:

Mamma til Emma (5 pp)

 

Lørdag 06:

flykræsj (5. pp)

 

Søndag 07:

Lessismore

 

 

Gravid:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synger TR på siste verset! DEEEEEEILIIIG!!!!!! Hater virkelig TR altså!

 

Nå blir det sex annenhver dag hele perioden og hver dag rundt EL, koste hva det koste vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Ser vi møtes igjen, flykræsj. ;) Håper vi ikke møtes i IKM uke 18 da... :)

 

Neste gang vi møtes, Lessismore, er i termingruppe: desember :) Alltid tenkt at jeg ikke vil ha barn sent på året, men nå bryr jeg meg ikke. La oss håpe vi får verdens beste julegave :) Fikk forresten tips hos gynekologen: ikke styre med sex hver dag. Annenhver eller, hver tredje dag er optimalt, da bygger sæden seg opp og blir mer konsentrert (!?) Jeg har tenkt så mye på hva jeg bør og ikke bør, men mannen er jo også sentral ;) Lykke til godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng, flykræsj. Det med sex annenhver dag er nok lurt. Og så var det det med å prøve å ikke stresse. Jeg har tenkt akkurat som deg, at jeg ikke vil ha baby seint på året, men nå blåser jeg i det. Myyyyye heller en desemberbaby enn ikke baby i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

...og som sagt, en fantastisk julepresang! Jeg tenkte at da er han/hun så liten til skolestart, men alvorlig talt. Når man ser på gruppenivå går det sannsynligvis ikke dårligere med dem enn med andre barn. Det er mange andre faktorer som er viktigere og har større innvirkning! Tror dette kan bli måneden hvor alt klaffer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...