Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Tatt i dag men måtte forstørre det.

med_gallery_851310_7723_1839718.jpg

 

Har testet meg i dag igjen og den er blitt litt sterkere en det som er på bilde,. Håper men har hatt korsryggsmerte i dag.

 

Håper andre får posetive tester,og kan drysse masse gravid støv til meg. Kanskje det hjelper at egget klorer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde max utslag på CB fertilitetsmonitor 9. Og 10. februar, hvor mange dpo er jeg da egentlig i dag? Begynner å lure på om jeg tenker feil år jeg regner meg som 15 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde max utslag på CB fertilitetsmonitor 9. Og 10. februar, hvor mange dpo er jeg da egentlig i dag? Begynner å lure på om jeg tenker feil år jeg regner meg som 15 dpo i dag?

 

Jeg rekner fra dag etter max. Så du har rekna på samme måte som jeg gjør.

Jeg fikk ikkje max utslag men har posetive tester.Litt rart synest jeg.

 

Har du testa deg ? Er vel noe på gang siden tante rød ikkje er komment ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW HALLOSEN! Gratulerer med spire!! Endelig litt gladnyheter :)

Tårer ikkje og TAKKE pga detta er 4 mnd med posetiv. Håper den barre klorer seg fast denne mnd. Har 3 kjemisk gravid bak meg og er redd det kan.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer HALLOSEN!!

 

Jeg har ikke testa meg, for orker ikke å BÅDE bli skuffet OG bruke penger på en test som er blank :) Er litt usikker på hvor lang lutealfase jeg har, siden dette er første måned jeg har sjekket el.. Har sykluser på mellom 29-31 dager, så må nok bare vente noen dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her venter jeg til fredag/lørdag med å teste... Har egentlig ikm på torsdag men har ingen symptomer sålangt på noe som helst...så jeg tror ikke det klaffet denne mnd heller...

Var så sikker på at denne mnd skulle det gå, var på ul og gynekologen så faktisk egget!!

Måtte helga komme fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg er så spent, for alle oss denne måneden! Holdt på å ryke på en test i mårrest, 9 DPO, men fikk meg heldigvis fra det. Altfor tidlig, og hadde bare blitt skuffet uten grunn! Krysser fingrene for dere andre som er litt nærmere IKM enn meg.

 

88Lina: sjekk linken om når man tester positivt første gang. Ligger høyt oppe på forumet. 10 DPO er usannsynlig tidlig, fortsatt like stor sjanse til positiv test! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte det klore seg fast, Hallosen!

Her er TR på vei. Ikke kommet for fullt enda, men tror nok håpet er ute denne måneden. Men baby er velkommen uansett når på året den kommer. Satser på adventsbaby!

 

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

Cayenne

 

Gravide:

HALLOSEN

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

Sidney

Lykketroll13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er TR på vei. Ikke kommet for fullt enda, men tror nok håpet er ute denne måneden. Men baby er velkommen uansett når på året den kommer. Satser på adventsbaby!

 

Huff, så kjipt. Men neste gang sitter den. Er altså ikke mange doble streker denne måneden. Ingen flere testere altså??

 

Hallosen: Har du testet på nytt? Håper det sitter denne måneden, det hadde du fortjent etter så mange kjemiske på rekke og rad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig litt ambivalent til positiv test. Jeg har selvfølgelig kjempekjempekjempelyst til at den skal være positiv, men det betyr også at jeg må gi ifra meg en sjanse på jobben som inkluderer en del laboratoriearbeid som ikke er kompatibel med graviditet. Og akkurat dette prosjektet kan bety litt sånn rent karrieremessig for min del.. Så at det er 100% likestilling i norsk arbeidsliv er ikke sant, ikke så lenge kvinner fortsatt må være de eneste som kan føde.. ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha merker jeg liksom prøver å "knipe igjen" sånn at ikke tr skal komme! Som om det gjør meg mer gravid ;) Er sååå tungt å gå rundt og vente, og begynne på scratch igjen hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ekstra spennende for deg, Polarqueen! Hvor lenge varer prosjektet? Håper du får både i pose og sekk!!

 

Nååå skjønner jeg hva som er poenget med knipeøvelser. Takk for tipset, Tålmodsprøva ;)

 

Egentlig har jeg mer lyst på januarbaby enn desemberbaby, for barnet sin del i hvertfall. Men bare det kommer, så spiller det egentlig ingen rolle.

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tr.. tvitvi.. begynner nesten å bli LITT mindre pessimistisk! Hvis den har tenkt å komme får den jammen gjøre det snart!

 

Hvordan går det med Prøverpånr1 tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter enda, så tr kommer hvert øyeblikk. Bedre lykke neste pp her.. Håpe tr holder seg helt borte for deg, Tålmodsprøva - krysser fingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok dag 37 i syklusen: Fremdeles ingen TG (TanteGrusom), Ikke kvalm, trøtt, uggen eller oppblåst. MEN jeg har vondt i puppene, sår i ryggen og spiser toast med skinke, ost, ruccola og vårløk som om det er godis! Samt jeg ikke liker cola lengre, men kun drikker solbærsaft. Begynner virkelig å få trua nå, men tør ikke håpe.. Venter Max ti dager før jeg krever at mannen gir meg en test! 47 dager er like lenge som min lengste syklus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ekstra spennende for deg, Polarqueen! Hvor lenge varer prosjektet? Håper du får både i pose og sekk!!

 

 

Jo takk, men det blir nok ikke mulig. Med mindre jeg ikke blir gravid før i juni/juli.. Noe jeg absolutt ikke håper! :)

 

Egentlig har jeg mer lyst på januarbaby enn desemberbaby, for barnet sin del i hvertfall. Men bare det kommer, så spiller det egentlig ingen rolle.

 

 

Ja jeg tenker også at januarbaby må være bedre, på alle måter. Da er det vel ikke noe stress med barnehageplass heller. Men tør ikke la vær å prøve uansett da.. SÅ blir happy åkke som! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag og er lik den som var i går. Men i dag har jeg korsryggsmerter. Er redd det går til grunne denna gangen og.

 

Sitter og følger med om det kommer posetive tester. Men er det da ingen som vil teste da ? Er så spent på kven som kommer med 2 streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg helt mista troa igjen, har skikkelig mensen-vondt i magen, sitter med varmeflaske på magen som sedvanlig er på denne tida i måneden. Og masse hormonkviser. Grr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gynekologtime igår og hun kunne ikke se at jeg var gravid (innvendig ultralyd), så jeg bare venter på mensen nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, testet i dag (10 DPO) og kunne skimte en svaaaak svaaaak strek!!! Fikk den til og med fanget på bilde (tror jeg). Skal prøve å legge ut her om jeg får til.

 

Shit! Er ikke sikker på om jeg skal tro på det eller ikke.. er så mange med kjemisk så jeg tør ikke juble helt før jeg ser at det sitter over helga. Men: jeg kan i allefall bli gravid, og det er jo fantastisk! Hadde nesten mista trua etter 7 pp'er.

 

Væææ, dette er skummelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bildet en gang til, og det er så svakt at man må virkelig legge godvilja til for at det er en strek. Jeg tester heller på nytt i morgen (har fått ny ladning med billigtester..) og legger ut om det blir litt sterkere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente til over helga selv ikm er i dag og tanta er ikke å se...har en clear blue digital som ligger å roper på meg oppe på badet...

Men jeg føler meg ikke gravid at all!!

Å det hardkokte skjedd med di andre tre :) så jeg tar det hele med knusende ro. Hvis det ikke klaffer nå så venter vi til i april å satser på januarbaby :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...