Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testa Cayennis? :)

 

Jeg har begynt på spray :D

 

Sååå spennende, Fiesnupp! :D Nå sitter'n snart vet du! Leste forresten en sak på www.forskning.no som viste at de som fikk besøk av klovn på sykehuset etter innsett hadde mye større sjanse for å bli gravide... Så kanskje se en morsom film eller noe kan hjelpe? ;)

Testa neg fredag, trodde det var 12 dpo, men tydeligvis ikke for tr har ikke kommet enda. Kommer vel i morgen. Svært lite sengehygge denne mnd pga diverse sykdom i familien.

 

Ha en super søndag alle sammen - nå er det ut på ski her! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen igjen her forresten, bortsett fra 88Lina og meg? Som ikke har fått hverken tr eller positiv test? Testet jo på torsdag, men nå venter jeg bare og ser om tr kommer. Regner med det, siden syklusene har vært en smule ustabile i det siste.

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da testet jeg positivt i dag også på IKM og ganske mye sterkere enn på fredag selv om jeg tok den nå, midt på dagen. :) letta! Og spent. Må nok si det på jobb allerede i morgen på grunn av laboratoriearbeid jeg ikke kan gjøre.. Altfor tidlig å spre nyheten, men har ikke noe valg.. Lykke til alle andre, krysser fingrene for at jeg ser dere snart i 1. Tri. :) og tenk på at november eller desemberbarn er hakket mer tungvint enn januarbarn. Hadde det ikke gått nå hadde vi skippa en mnd..

Endret av Polarqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) Veldig glad! Håper alle som ikke har fått svar ennå får positivt, og at de som har fått tr får en adventsgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen nå ikveld (fra billigtester) den var neg... skal prøve igjen i morgen tidlig :) *HÅP* Godt streken var tydeligere Polarqueen, GRATULERER !! Må få update Cayenne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa Cayennis? :)

 

Jeg har begynt på spray :D

 

Sååå spennende, Fiesnupp! :D Nå sitter'n snart vet du! Leste forresten en sak på www.forskning.no som viste at de som fikk besøk av klovn på sykehuset etter innsett hadde mye større sjanse for å bli gravide... Så kanskje se en morsom film eller noe kan hjelpe? ;)

Testa neg fredag, trodde det var 12 dpo, men tydeligvis ikke for tr har ikke kommet enda. Kommer vel i morgen. Svært lite sengehygge denne mnd pga diverse sykdom i familien.

 

Ha en super søndag alle sammen - nå er det ut på ski her! :D

 

Meheheh, jeg er livredd klovner :) Men kan se noe annet gøy den dagen ja :D Takk for tipset! Håper det klaffer for deg og nå, hadde vært så gøy å forlate bli gravid sammen og over til 1.tri, vi gamle traverne her inne :)

 

Krysser alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiemor! Hva slags spray bruker du? Ble litt nysgjerrig :-)

 

Jeg har begynt på nedregulering i forbindelse med IVF forsøk. Tar en spray for å hindre naturlig eggløsning som setter meg i kunstig overgangsalder. Prøvd selv i to år uten å lykkes. Håper du slipper å ty til det samme, dette er ingen kjære mor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjekka den nå 5 min etterpå: SVAK POS :D

 

Hvisker "gratulerer"! :)

 

Jeg måtte fortelle på jobb i dag allerede. Altfor tidlig, men på grunn av arbeidssituasjonen så er jeg nødt for å unngå uheldig eksponering av kjemikalier.. Litt ekkelt, ble litt pinlig, men de som jeg fortalte til hadde heldigvis full forståelse. Huff, nå må jeg ut med nyheten til sjefen min også. Pluss et par til som er involvert. Hadde ikke tenkt meg starten på svangerskapet slik.. Men men, bare å hoppe i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test! Håper spirene klorer seg fast! Dere andre ser man kanskje igjen i en ny IKM-gruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser deg i uke 12, Supersnusken :)

 

Ellers sender jeg et stort gratulerer til de som har lykkes her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr, som forventet etter en mnd med mye sykdom hos store og små. Hopper til ikm uke 14, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ass Cayennis! Greit, jeg har uttak og innsett i uke 15. Denne ppn må du jobbe på børsen hele ppn slik at du garantert treffer på el og spis vitamin D så raskt du klarer! Det gjør godt for eggkvaliteten :) Får vi til det nå så blir du bare noen få uker lenger på vei enn meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ass Cayennis! Greit, jeg har uttak og innsett i uke 15. Denne ppn må du jobbe på børsen hele ppn slik at du garantert treffer på el og spis vitamin D så raskt du klarer! Det gjør godt for eggkvaliteten :) Får vi til det nå så blir du bare noen få uker lenger på vei enn meg :D

 

Og så må vi være maaasse ute i sola! Da har vi en plan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...