Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Da ble det ny pp på meg likevel, har fått så lange sykluser at det må bli ikm uke 9. Håper dette er uken det skal klaffe med!

 

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

 

Onsdag 27

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper jeg også kan bli med her. Venter på at mensen skal komme tilbake eller en MA og tror den kommer til helga.. Så da blir IKM ca 1. mars. Men får vente å se om dette stemmer før jeg setter meg opp på en bestemt dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

 

 

Sånn, der er du på! Blir vel flere her etterhvert tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange i uke 9 enda, vi blir vel flere etterhvert!

(Måtte bare skrive litt så vi ikke "faller ut" av førstesiden.. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen Supersnusken og dere andre.

 

Får vel fylle på litt her... Mannen min har utfordret meg til et veddemål. Full amour hver dag, så er han heeelt sikker på at babyen er på bakings. Jeg har veddet imot. Den som taper må ut med en ekstra dyr italiensk og en pose praliner dyppet i havsalt. Så dette kan jo bli riktig gøy..og jeg kommer til å være drittlei sex på slutten, hahaha!

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

En til, please(pp10).

 

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Da er det nok en ny pp periode i vente så jeg er med på uke 9. har ikm 28/29 februar. Måtte babystøvet komme vår vei<3 :)

 

 

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

 

Torsdag 28

Methos

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:


  •  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er oppdatert liste. Vi blir vel flere etterhvert! Begynner å kjenne igjen noen navn her nå ja.. Hyggelig med kjentfolk, men helst skulle jeg jo sett at ingen "gamle" trengte å stå på denne listen, meg selv inkludert! ;-)

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

En til please

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, vet nesten ikke om jeg orker å holde på HVER dag.. mellom alt annet man skal gjøre?! Håper ikke det er et must..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joiner her, IKM søndag 3. mars for meg. Fint om noen med pc kan oppdatere listen.. Tantebesøk i går, håper hun stikker om en dag eller to. Så starter pp 7. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

En til please

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp

 

Slenger meg på her, har fått posetive tester siden november. Når tante rød dag kommer så kommer tanta og. Skulle ønske nurket klorer seg fast denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

En til please

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1

 

Lørdag 2

HALLOSEN

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

Ny pp

 

Sånn, da tror jeg lista er oppdatert! Begynner å nærme seg EL for noen kanskje? Jeg regner med el først sent til helgen, så bare lader opp for tiden.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hører til her, IKM 26 feb (det kan være litt før, men henger her så lenge). Krysser fingre for alle her, og litt ekstra for deg HALLOSEN. Håper du får positiv test denne pp også, og at den holder seg positiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn her jeg også etter et par uker 'fri' fra denne siden.

ikm fredag 1. Kan noen skrive meg opp siden jeg sitter på mobil og ikke får kopiert?

 

Skal tørke støvet av fertilitetsmonitoren denne mnd og se om det ikke gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

Ny pp

 

Da tror jeg alle er skrevet inn! Føler et lite ansvar for listen siden jeg startet den.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, slenger meg på her jeg også :) Kan noen snille med pc sette meg opp på lørdag 2. mars?

 

Satser på litt mer normal syklus på 28 dager denne gang, etter korteste syklus ever sist pp (26 dager).

 

Det som er litt merkelig er at jeg synes jeg kjenner begynnende el-smerter allerede nå, på cd 5! Kan vel ikke stemme? :o Uansett - tanta har såvidt reist, så da er det jo bare å begynne å øve litt ;) Lykke til med strategien En til, her i huset holder vi på med alt for mye og er alt for slitne for denslags, men skal jammen prøve på annenhver dag fra nå og hver dag fra cd 10-15 ca :P Men det kommer som regel noe i veien, enten det er unger, jobb eller sykdom ;)

 

Nå er det lenge siden jeg har vært i en skikkelig suksessfull ikm-gruppe, så nå er det nok vår tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, mine sykluser har vært litt opp og ned i det siste, men ser ut til at de har stabilisert seg på 27 dager noe.. Noe jeg syns er temmelig kort. Før var de jo på 31 og jeg kunne stille de etter klokka. Men, men .. skal ikke klage altså - tar jo kortere tid å komme til neste pp ;)

Lutealfasen min ser hvertfall enda ut til å være på temmelig nøyaktig 14 dager og det er jo den som er viktig :D

 

Ellers så håper jeg at jeg får litt babystøv av alle vennene mine som har fått babyer nå i det siste.. Noe av det må jo bare smitte over på meg :D

 

Ellers så har jeg planer om å dra til gynekologen snart. Må bare finne en som blir dekt av helseforsikringen min så skal jeg booke en time og be de ta alle tester som fins..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kommer inn til dere her med ikm uke 9.. er fortsatt noe usikkert

på hvordan syklusen min er.. hadde MA og fikk cytotec tbl 11.des.. fikk mensen igjen 10.januar, og som varte til 19.januar.. så fikk jeg en liten blødning 28 og 29, med spotting en dag før og etter.. trodde jeg hadde el rundt 22, med smerter i lysken.. hadde slim også.. Siden jeg ikke har testet positivt enda og heller ikke fått mensen, så får jeg gå ut i fra at blødningen forrige uke var verdens minste menstruasjonsblødning :P men tar en siste gtest på søndag, så får vi se om jeg er gravid eller om el kommer i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, nå har to av mine nærmeste venninner nettopp fortalt meg at begge er gravid med termin i juli. Jeg er selvfølgelig kjempeglad på deres vegne men kan ikke fri meg fra tanken om at "hadde det bare vært meg..". I tillegg er det en drøss med folk på jobb som venter barn nå. Alle i hele verden får unger for tiden. Folk planlegger det ikke engang, de bare: "oisann, jeg ble visst gravid"!!! Denne perioden skal egget bli teppebombet! Big time!! No escape!!!!

 

Det var dagens utblåsning.. Godnatt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...