Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hulk, da kom mensen tidligere enn forventet. Ble utrolig lei meg

:(

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.


  •  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

Lykketroll13

Cayenne

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Tulleventerpårusk

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

Endret av Perlejente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

Lykketroll13

Cayenne

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dårlig statistikk hittil på IKM-gruppa vår! Nå må resten av gjengen komme med positive tester altså!! ;) krysser fingre og tær for dere med IKM i dag. Hold oss oppdatert!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok dag 36 i syklusen: Ingen symptomer unntatt litt ømme bryster, pleier å være så proppfull av symptomer hver mnd som kan være graviditetssymptomer at jeg "er gravid" i 8-9 dager etter EL før TR kommer. Overbeviser meg selv hver mnd om at NÅ sittærn, men denne mnd? Nada symptomer. Ikke oppblåst, ikke kvalm/uggen, ikke trøtt, ingenting. Pluss at puppene ikke er noe særlig bemerkelsesverdige heller. Har veldig ustabil syklus, men SÅ ustabil trodde jeg ikke den kunne være.. :P Krysse fingrene foa at det er en grunn til at TR ikke har rennt ned dørene her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er i eng IKM-gruppe hvor det ikke er noen positive i starten av uka! Håper dere som er igjen slår til senere i uken! Vi andre sees vel igjen i uke 12 eller 13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok dag 36 i syklusen: Ingen symptomer unntatt litt ømme bryster, pleier å være så proppfull av symptomer hver mnd som kan være graviditetssymptomer at jeg "er gravid" i 8-9 dager etter EL før TR kommer. Overbeviser meg selv hver mnd om at NÅ sittærn, men denne mnd? Nada symptomer. Ikke oppblåst, ikke kvalm/uggen, ikke trøtt, ingenting. Pluss at puppene ikke er noe særlig bemerkelsesverdige heller. Har veldig ustabil syklus, men SÅ ustabil trodde jeg ikke den kunne være.. :P Krysse fingrene foa at det er en grunn til at TR ikke har rennt ned dørene her.. :)

 

Som jeg skulle sagt det selv! Må nok flytte ikm noen dager fram, men pms-trollet skulle uansett vært her for lenge siden! Hmmm.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har begynt å teste ennå? :P jeg holder som regel ikke lengre enn 10 DPO før testemanien slår inn. Dere er standhaftige altså!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg testet i helgen, den var negativ, så må prøve å vente til ikm ;) blir veldig dyrt å teste hver dag. Og jeg bruker bare de fra CB.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbok dag 36 i syklusen: Ingen symptomer unntatt litt ømme bryster, pleier å være så proppfull av symptomer hver mnd som kan være graviditetssymptomer at jeg "er gravid" i 8-9 dager etter EL før TR kommer. Overbeviser meg selv hver mnd om at NÅ sittærn, men denne mnd? Nada symptomer. Ikke oppblåst, ikke kvalm/uggen, ikke trøtt, ingenting. Pluss at puppene ikke er noe særlig bemerkelsesverdige heller. Har veldig ustabil syklus, men SÅ ustabil trodde jeg ikke den kunne være.. :P Krysse fingrene foa at det er en grunn til at TR ikke har rennt ned dørene her.. :)

 

Som jeg skulle sagt det selv! Må nok flytte ikm noen dager fram, men pms-trollet skulle uansett vært her for lenge siden! Hmmm.. :)

 

Jeg har allerede flyttet min fra i går til onsdag da jeg hadde sen EL denne mnd. Hadde EL-slim fra man-ons for 14 dager siden, så da flytter jeg IKM til onsdag å ser hva som skjer. Denne mnd var EL-slimet VELDIG tydelig i flere dager og la inn aksjer som villmenn! :) Mannen har ikke sagt noe om at han skal handle inn en test heller, så får se om jeg venter til lønningsdag å kjøper en test da.

 

Lykke til alle damer som er i dpo land!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tiden kan ikke gå fort nok... så spent!! Har hadd samleie jevnt annahver dag hele mnd, samt kjøpt CBtest så viste når jeg hadde eggløsning. Gjort alt etter "lista" Så HÅPER lille sitter nå... går inn i en depresjon om tr kommer. Kjenner murringer og noe ubehag i ryggen, håper det ikke er mensen!! Håper alle får positive tester:)!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utskraping for 2 uker siden er det nok ikke EL på en liten stund for meg, så jeg er ute av denne gruppen.. Må nok bare vente på mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert.. Cayenne, skulle du flyttes?

 

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

Cayenne

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

Sidney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flytt meg gjerne til søndag - tror det er mer realistisk! (Har ikke helt peiling etter å ha hatt både influensa og omgangssyke ila siste mnd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er det bare Lykketroll13 vi skal heie på i dag!

 

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

Cayenne

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

Sidney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spotte. Forventet, men likevel litt skuffet..

Sukk, skjønner skuffelsen din. Så mange uheldige det var her i denne gruppa da :(:( Men statistisk sett samles det mye håp til resten av gjengen her da. Kanskje endelig også det er din tur Cajenne? Nå har jeg heia lenge nok syns jeg ;) Og Lykketroll, har du testet? Spent!

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å spotte. Forventet, men likevel litt skuffet..

Sukk, skjønner skuffelsen din. Så mange uheldige det var her i denne gruppa da :(:( Men statistisk sett samles det mye håp til resten av gjengen her da. Kanskje endelig også det er din tur Cajenne? Nå har jeg heia lenge nok syns jeg ;) Og Lykketroll, har du testet? Spent!

 

Ja, du har vært trofast, søte deg :wub: Men spørs om det hjelper, he he :P

Kjipt med spotting da, Prøverpånr 1 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for heiarop!! Hører dere helt hit!

Jeg har ikke testet i dag, men om ikke TR kommer, så tester jeg i morgen. Heldigvis ingen tegn til noe rødt enda. Etter min 24-dagers syklus skulle jeg egentlig hatt TR i går, men hadde symptomer på EL mand/tirsd for to uker siden.

Har løs mage, hodepine og ømme pupper. Egentlig vondt i hele kroppen og hadde lyst å gå tidlig hjem fra jobb i dag. Krysser fingrene for at plagene ikke er forgjeves, selv om jeg godt vet at kostholdet har vært ræva i helgen og at det like gjerne kan være grunnen.

Har litt gangsperre nederst i magen også, men den kan være reell etter trening lørdag... Prøver å ikke håpe for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...