Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Ja jeg føler både ømme bryster og at det er noe i ferd med å skje nedi der.. Må si jeg misunner de som bare blir gravide uten å prøve eller vite om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg fortsatt ikke sett noe til el slim, men har hatt noen dager med lyskesmerter.. så ikke godt å si om jeg har hatt el eller hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg selv en gynekologtime og har da en hel uke å "glede" meg til den. Skal be hun sjekke hvordan det står til med egga mine ;) og håper selvfølgelig på en gladnyhet. Jeg vet at de tar rutine graviditetstest så er jeg heldig så sier hun allerede da at jeg er gravid :D

 

Jeg har sluttet å lete etter symptomer for de gangene jeg har gjort det så har jeg blitt mer skuffet enn de gangene jeg ikke har leita etter noen symptomer.

Så nå er kvalme kun fordi jeg har spist for mye sjokolade, jeg har vondt i magen fordi jeg (igjen) har spist for mye sjokolade og jeg har kviseutbrudd fordi jeg (atter en gang) har spist for mye sjokolade. Jeg har også murringer i mageregionen fordi jeg selvfølgelig har spist for mye sjokolade, og jeg er humørsyk fordi helt ærlig hvem ville ikke vært det med det sjokoladeforbruket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du flyttet meg, En til :) Men begynner å lure på om det var riktig, for de ømme puppene skulle vært her for lenge siden! Ja ja, får bare vente og se - med både influensa og omgangssyke i hus i løpet av måneden har jeg ikke store forhåpninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg føler både ømme bryster og at det er noe i ferd med å skje nedi der.. Må si jeg misunner de som bare blir gravide uten å prøve eller vite om det :P

 

Huff, ja.. forrige pp trodde jeg virkelig at jeg var gravid.. slitsom tid dette her.. kunne godt tenkt meg at jeg hadde klart å være litt mer avslappet ift det hele, og ikke lete så mye etter symptomer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, Polarqueen. Måtte du lykkes!

 

Takk, det samme! ;) og til resten av IKM gruppa. Har trua på oss denne mnd altså! :) godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

 

uff, lange dager i dpo land!! Merker ingenting på om at noe er på gang som vanlig:/ En vennine av meg ble gravid for 3 måneder siden og hun hadde merket masse masse murringer en uke før ikm pluss småsulten dagene før ikm. Jeg blir litt bekymret fordi jeg ikke merker noe, går liksom å venter på å kjenne noe:/ uff, det er slitsomt å være prøver. Vi er i 5pp periode nå, og tankene mine begynner å lurer på om det kan være noe galt med fruktbarheten vår:( min vennine ble gravid første pp, og jeg tenkte at det ville sikkert vi også bli. >Så feil kan man ta :)

 

Har dere merket noe enda i disse dpo dagene?

Ha en riktig god tirsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noe lyst blodblandet på papiret i dag! Bare en gang foreløpig.. hmm, håper ikke mensen kommer.. da har jeg hatt veldig tidlig eggløsning:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trua på det altså.. er komt mer og synes det minner mer og mer om mensen.. murringer også.. så får se det an hvordan det utvikler seg.. får evt hoppe til ikm uke 12!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg videre, for her er mensen kommet for fullt med korsryggsmerter og det hele! 21 dagers syklus denne gang, sist var den på 17 dager! Så da prøver jeg meg på ikm uke 12:p

 

Ønsker alle sammen lykke til videre! Håper det klaffer for hele gjengen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg selv en gynekologtime og har da en hel uke å "glede" meg til den. Skal be hun sjekke hvordan det står til med egga mine ;) og håper selvfølgelig på en gladnyhet. Jeg vet at de tar rutine graviditetstest så er jeg heldig så sier hun allerede da at jeg er gravid :D

 

Jeg har sluttet å lete etter symptomer for de gangene jeg har gjort det så har jeg blitt mer skuffet enn de gangene jeg ikke har leita etter noen symptomer.

Så nå er kvalme kun fordi jeg har spist for mye sjokolade, jeg har vondt i magen fordi jeg (igjen) har spist for mye sjokolade og jeg har kviseutbrudd fordi jeg (atter en gang) har spist for mye sjokolade. Jeg har også murringer i mageregionen fordi jeg selvfølgelig har spist for mye sjokolade, og jeg er humørsyk fordi helt ærlig hvem ville ikke vært det med det sjokoladeforbruket :D

 

Ha, ha, sjokoholiker her også, kjenner meg igjen ja! ;)

 

Forresten, skal du bare ta UL for å se på eggstokker? Er det noe man burde gjøre? Bare nysgjerrig jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg videre, for her er mensen kommet for fullt med korsryggsmerter og det hele! 21 dagers syklus denne gang, sist var den på 17 dager! Så da prøver jeg meg på ikm uke 12:p

 

Ønsker alle sammen lykke til videre! Håper det klaffer for hele gjengen!! ;)

 

Kjipern! Lykke til neste pp! Skal se det klaffer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så vonde pupper! Blir gal... Og så murrer det og stikker, spesielt mot høyre side. 8-9 dpo i dag. Skal prøve å ikke teste før tidligst søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.gangsprøver: så kjipt!! Men se det på den måten at da er det kortere til neste el!!!

 

Supersnusken: Aner ikke hva hun vil sjekke første timen. Jeg vet at det blir vanlig undersøkelse, blidprøver og at de sjekker for celleforandringer o.l

så vil hun sikkert prate litt og da får jeg fortelle at det har gått 1 år uten at det har skjedd noe så får jeg se hva hun sier. Alt er privat her borte så jeg må sjekke hva prisene er før jeg starter med skikkelig utredning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vonde pupper! Blir gal... Og så murrer det og stikker, spesielt mot høyre side. 8-9 dpo i dag. Skal prøve å ikke teste før tidligst søndag.

 

Godt å ha IKM-gruppa å betro seg til i disse DPO-dager. Samboeren hadde nok blitt sprø om jeg skulle kommet med alle liksom-symptomene mine. Han synes jeg oppfører meg som ei løpsk tipse med innbilt graviditet! Hehe! Men han er nok like spent som meg når testingen starter!! Men siden vi nå er på pp7 så begynner vel han som meg å bli lei av hvite tester, så skal prøve å roe testingen denne runden. Vente til IKM dag tror jeg.. Om det går.. Neppe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vonde pupper! Blir gal... Og så murrer det og stikker, spesielt mot høyre side. 8-9 dpo i dag. Skal prøve å ikke teste før tidligst søndag.

 

Glemte å si at puppene mine er også ømme/såre som fy. Og det bruker de ikke å være! Spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

uff, lange dager i dpo land!! Merker ingenting på om at noe er på gang som vanlig:/ En vennine av meg ble gravid for 3 måneder siden og hun hadde merket masse masse murringer en uke før ikm pluss småsulten dagene før ikm. Jeg blir litt bekymret fordi jeg ikke merker noe, går liksom å venter på å kjenne noe:/ uff, det er slitsomt å være prøver. Vi er i 5pp periode nå, og tankene mine begynner å lurer på om det kan være noe galt med fruktbarheten vår:( min vennine ble gravid første pp, og jeg tenkte at det ville sikkert vi også bli. >Så feil kan man ta :)

 

Har dere merket noe enda i disse dpo dagene?

Ha en riktig god tirsdag:-)

 

Hører til i Uke 7, men måtte bare svare deg. Med min første ble vi gravide i pp10. Denne gangen i pp11. Så selv om det ikke klaffer med det samme så er det fortsatt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vonde pupper! Blir gal... Og så murrer det og stikker, spesielt mot høyre side. 8-9 dpo i dag. Skal prøve å ikke teste før tidligst søndag.

 

Godt å ha IKM-gruppa å betro seg til i disse DPO-dager. Samboeren hadde nok blitt sprø om jeg skulle kommet med alle liksom-symptomene mine. Han synes jeg oppfører meg som ei løpsk tipse med innbilt graviditet! Hehe! Men han er nok like spent som meg når testingen starter!! Men siden vi nå er på pp7 så begynner vel han som meg å bli lei av hvite tester, så skal prøve å roe testingen denne runden. Vente til IKM dag tror jeg.. Om det går.. Neppe! ;)

Jeg har så vonde pupper! Blir gal... Og så murrer det og stikker, spesielt mot høyre side. 8-9 dpo i dag. Skal prøve å ikke teste før tidligst søndag.

 

Glemte å si at puppene mine er også ømme/såre som fy. Og det bruker de ikke å være! Spent!!

 

Huff, ja.. Hehe :) hver minste lille knirk i fra kroppen setter tankene i gang.

 

Mine er alltid ømme fra EL til IKM, men denne gangen har ømheten gått fra hele puppen rett etter EL til mer konsentrert om brystvortene, så jeg er og veldig spent.

 

Tro hvor lenge jeg klarer og vente med å teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har totalt gitt opp. Har ikkje fått MAX på CBFM. Er på dag 21 og ikkje fått max så har lakt alt på is denne mnd.

 

Får sitte og vente på TANT RØD og sjå kor det går med dokke. Håper det drysser masse POSETIVE TESTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har vel fått lagt inn litt aksjer for det, Hallosen? Er vel ikke alltid den monitoren er helt til å stole på.

 

Her er ømme pupper helt fraværende, mot normalt. Kanskje et tegn? :P

Aner egentlig ikke når jeg hadde el heller, skden jeg hadde to periode med tegn på el. Vi får bare vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett. Cayenne.Hadde el slim tirsdag til fredag forge veke. Og kun aksjer onsdag kveld forge veke. Siden det har jeg og gubben hat 12 skift. Jeg 12 timer føremiddag og gubben 12 natt. Har barre tuffet kvarandre i døra siden torsdag til mandag. Så jeg ser håpet lankt vekke.

 

Ja Ja kanskje eit POSITIFT tegn Cayenne. TVI TVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje el var torsdag eller fredag da, Hallosen - isåfall er det jo gode muligheter, ettersom sjansen skal være størst et par dager før el :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...