Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Tok meg den frihet å oppdatere jeg :) Dere får rette opp om noe er feil!

 

 

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

Mamma til Emma (4pp)

MissAlma

 

Torsdag 28

Tomine83

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Cayenne

 

Gravide:

HALLOSEN

Mamma til 3

Polarqueen

monika70

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

Sidney

Lykketroll13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Henger meg på her!

Ikm var idag, men har allerede testet positivt;-)

Tatt bp idag, og er spent på hcg!

*lykkelig*!!

 

Gratulerer! :D Har ikke du forsøkt en stund, eller?

Jeg hadde ikke tenkt å teste (lei av hvite tester), men må vel til helga da det kan bli litt vin i et middagsselskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på her!

Ikm var idag, men har allerede testet positivt;-)

Tatt bp idag, og er spent på hcg!

*lykkelig*!!

 

Gratulerer! :D Har ikke du forsøkt en stund, eller?

Jeg hadde ikke tenkt å teste (lei av hvite tester), men må vel til helga da det kan bli litt vin i et middagsselskap..

Joda, du har rett! Jeg har forsøkt nå i over tre år.. og har 3 ivf og 3 fryseforsøk bak meg.. Samt 2 pergokurer, og en del egeninnsats..! Dette var mitt 4.ivf forsøk. Så jeg er veldig fornøyd, men samtidig litt nervøs;-)

 

Jeg har ikke testet en eneste positiv test de siste årene, så jeg skvatt selvfølgelig til å billigstripsen begynte å bli positiv.. Måtte da ta en cb digital som viste Gravid -1-2uker!

Venter nå på svar på hcg! Gleder meg veldig til ul, for å få bekreftet at det er liv her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så herlig! :D Gir håp for oss gamle damer ;)

Så absolutt!!

Må nevne at jeg er snart 43, så dette her kom ikke for tidlig, for å si det sånn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer spesielt til deg, da, Monica70!!

Og til dere andre. Tenk 4 gravide allerede! Håper det blir flere!

 

Vi andre får kose oss med vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Polarqueen og eit spesielt stooort gratulerer til deg, monika70! Herlig å høre at du har testet positivt etter så lang tid. Ønsker dere lykke til og håper at alt går bra!!

 

Lykke til til dere andre. Jeg har fått tr for fullt og har allerede planer om rødvin i morgen OG på lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test kl 06 i morges, var ganske sikker på at det kom til å gå denne gangen, men neida.. :( Den var negativ... Forventet mensen da i dag, og trodde en stund den kom, men det gav seg litt... Kom liksom bare en bitteliten stripe?

 

Sist jeg var gravid trodde jeg at jeg fikk mensen, hadde "rar" blødning i noen dager før jeg tok en test som var positiv... Mistet i uke 6 :(

 

Men dette kan vel ikke være det samme? Burde ikke testen vist gravid i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med å teste i morgen? 12 dpo da (tror jeg) så tenker jeg kjøper en test og tester på ettermiddagen. Hvis negativ tar jeg meg kanskje et halvt glass vin i middagsselskapet jeg skal i.

 

Noe som er litt rart er at 9 dpo var det akkurat som om det stakk i livmora tre ganger, og etter det har de vanlige mensmurringene forsvunnet. I stedet har jeg en sånn 'tyngdefølelse' der. Noen som har opplevd dette? Og kanskje vært gravid? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag og streken var tydelig svakere enn i går.. :( mulig jeg må fjernes fra gravid-lista allikevel. Orker ikke teste før mandagsmorgen, reiser bort i dag og tar ikke med tester!! Lykke til og god helg til resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg utrolig glad for deg, monica70. Endelig ble det din tur! Hurra!

 

Krysser fingerene for deg også Polarqueen...

 

Og sier som Lykketroll at vi andre får nyte vår rødvin...jeg skal også igang med aksjelegging. Like spent hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

MissAlma

 

Torsdag 28

Tomine83

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Cayenne

 

Gravide:

HALLOSEN

Mamma til 3

Polarqueen

monika70

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

En til, please.

1.gangsprøver

TulleVenterPåRusk

Sidney

Lykketroll13

Mamma til Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, det var dumt, Mamma til Emma. Bedre lykke neste mnd!

 

Krysser fingre for deg, Polarqueen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm her fortsatt.. Men tok test for 2 dager siden å den var negativt ;) så er veldig spent egentlig... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm her fortsatt.. Men tok test for 2 dager siden å den var negativt ;) så er veldig spent egentlig... :)

Ikm her fortsatt.. Men tok test for 2 dager siden å den var negativt ;) så er veldig spent egentlig... :)

 

hva tenker dere om det?er det fortsatt mulighet for om jeg kan ha blitt gravid siden jeg ikke fikk TR idag.. men samtidig blir jeg usikker fordi jeg testet negativt for 2 dager siden.. hmm...finner så mye fint babytøy og ting jeg vil ha også for tiden :) åååh, babysyk *

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gått så lenge over. Og aldri vært så sikker på at jeg var gravid. Haddet IKM på onsdag, fikk mensen i natt (pleier aldri få den om natten heller...). :(

Skikkelig nedtur......

 

(Testen negativt idag og på torsdag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tanterød komment. Så HALLOSEN er bare og stryke fra GRAVID lista. Kjemisk igjen for 4 gang.

 

Gratulerer til dokke andre med posetive tester.

 

Anonym poster: 83c58c29efac5bab315c6b38d1dae88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosen: Trist med så mange kjemiske, det har skjedd meg også! Det er en av grunnene til at jeg har sluttet å teste tidlig, bare vent til IKM i steden, da slipper du den voldsomme oppturen, og deretter nedtur.. Dette er det jo bare vi overivrige testere som merker, normalt ville man jo bare hatt en helt vanlig syklus med mens som evt kommer et par dager for sent, noe som er helt normalt. Tok opp dette med gynekolog når jeg var til utredning for habituell abort. Hun sa at man tror av over 80% av alle befruktede egg ikke fester seg og utvikler seg videre. I tillegg kommer alle tidlige SA som man jo sier er ca 1/3 kanskje flere.

Så tester man ivrig vil man nok ofte oppleve hyppige kjemiske. Så mitt råd er å vente med testingen, selv om det er vanskelig... Blir du ikke gravid etter et år er det på tide med utredning! Håper du slipper det, og at neste befruktede spire fester seg riktig godt! Lykke til! :)

Endret av Supersnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det ikkje så tunkt når det går gal. Da er det noe feil med heile befruktningen. Vil heller ta det tunkt når jeg er komment opp i noen uker. Jeg er jo ikkje ung lenger 41 snart 42. Har liggende 300 gravid tester som kostet meg 150 kr.

 

Anonym poster: 83c58c29efac5bab315c6b38d1dae88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve med vitamin d og progesteronkrem eller andre proesteronstøtter. Kan hende du bare trenger litt vitamin til eggene og ekstra dose progesteron :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAVID!!! Hadde vel en mistake når tr aldri kom, men ventet til dag med å teste. Deilig. 6. pp, men første på CBFM, så mulig jeg har bommet på el tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye tålmodighetsprøva !! HURRA !! Selv hadde jeg tr på fredag, har enda ikke testet. Venter på postbudet med testene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...