Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

OMG, testet i dag (10 DPO) og kunne skimte en svaaaak svaaaak strek!!! Fikk den til og med fanget på bilde (tror jeg). Skal prøve å legge ut her om jeg får til.

 

Shit! Er ikke sikker på om jeg skal tro på det eller ikke.. er så mange med kjemisk så jeg tør ikke juble helt før jeg ser at det sitter over helga. Men: jeg kan i allefall bli gravid, og det er jo fantastisk! Hadde nesten mista trua etter 7 pp'er.

 

Væææ, dette er skummelt!!

 

Så gøy! Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbok dag 38 i syklusen: Ingen endring, punktum. :)

 

Fremdeles ikke TR og ingen tegn til den heller, drikker fremdeles solbærsaft (er veldig tørr i munnen om dagen) melkefarget utflod.. Er på massiv symptomjakt, men uansett hvor mye jeg "kjenner på kroppen" så merker jeg ingenting. :) Baaaah! 9 dager til testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki oki oki den CB ropte alt for høyt og jeg ga etter :))

Da jeg sto å venta på resultatet kom bare den h....... Boka opp på skjermen!!! Jeg og digitale dingsebomser går ikke overens ;)

Så jeg demonterte heile greia for å finne stripsen å dær var et en svaaaaaak teststrek ;)

Venter på en ladning med billigtester i dag så jeg skal teste på nytt med en gang den kommer! :)

Tør ikke slippe jubelen helt løs enda ;)

Men jeg skal da aldri mer bruke så mye penger på en digital test...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den jeg!!

Gratulerer!!

-hadde slik svak test jeg også, men tok en cb digital dagen etter for sikkerhetsskyld og fikk positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser den jeg! Gratulerer!! Streken din var littegeann sterkere en min, men satser på en slik i morgen jeg!! :D hurra for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein ny test i dag og den går feil vei. Blir nok kjemisk denne mnd.

 

Får vel vente på tante rød.

 

Så kjedelig da! Men det høres jo ikke helt rett ut med så mange kjemiske? Du får ta deg en tur til legen for å høre om dette! Lykke til!! Håper jo at den fortsatt sitter hos deg da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et stort HURRA for alle som har testet positive denne gangen :D

 

Så kjipt Hallosen. Du bør forhøre deg med legen angående alle disse kjemiske testene.

Håper at du allikevel er gravid denne mnd, og håpet er ikke ute før mensen kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, HALLOSEN! Så utrolig kjipt hvis det er enda en kjemisk. hadde virkelig tatt turen til legen dersom det er tilfellet, høres jo ikke helt riktig ut med så mange på rad. Måtte det likevel vise seg å ikke stemme :)

 

Spennende da, MissAlma. Har du testet?

 

Og HURRA for positive tester! Kommer etter i slutten av mars jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER mammatil3 :) Nydelig følelse !! Her sitter jeg med svært ømme bryst, mensmurring, noe smerter i korsrygg, sulten, tisser og ofte å venter på å få testet igjen... eller evt. ny TR! Håper resten som er igjen får POS tester !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh.. Spillt håndballkamp og kroppen verker.. :P Vonde knær, albuer og lysta. :) Ellers ingen tegn til TR.. Hvis noen lurer på hvorfor jeg venter så lenge med å teste så er det fordi jeg blir like skuffet hver gang testen lyser mot meg *HVIIIIIT*.. Virker nesten som om at testen spytter meg i ansikter og freser "ikke din tur ennå, taper" Blir så lei meg av hvite tester at jeg holder meg unna frem til jeg er "sikker"..Pluss at det koster en formue OG jeg er SÅÅÅ mye mer avslappet ang prøving, baby, graviditet + alt annet det å være prøver innebærer. Min lengste syklus EVER var på 47 dager uten graviditet.. Så da er grensen min der! :) 9 dager til testing hvis ingenting skjer. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test no kl 5 i natt og da har jeg ikkje vert på do siden kl 22 tiden i går. Testen skimmter jeg så vitt rosa strek. Så det er nok kjemisk igjen

 

Var på storkontroll hos gyn og tok blodprøver, UL innvendig og utvendig og alt såg bra til. Det er vel ca 7 mnd siden jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye tester i dag, og ser ut til å gå rett vei. Fortsatt svak, men litt sterkere strek enn i går. Lagt ut bilde her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79577-10-og-11-dpo/

 

Tok en DOCmorris også (måtte dobbeltsjekke at det stemmer..), og den var det også svak strek på.

 

Mannen kommer hjem fra Nordsjøen i dag, har kjøpt en liten babyleke som jeg har pakket inn til han. Tipper han blir glad! :D Vår første etter å ha bodd sammen i 12 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Polarqueen! :D

 

Takk takk! Du har ikke testet ennå? :) Må jo bli flere enn to (tre med Hallosen) som får positive tester denne uka?! Er så spent på resten av gjengen!!

 

Har store problemer med å konsentrere meg om jobb i dag, selv om jeg har en omfattende rapport som strax har deadline.. Greier ikke å rydde tankene mine vekk fra testene og hva jeg skal si til samboern når han kommer hjem ikveld!

Endret av Polarqueen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på her!

Ikm var idag, men har allerede testet positivt;-)

Tatt bp idag, og er spent på hcg!

*lykkelig*!!

 

Gratulerer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...