Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Tulle og Polarqueen;

Jeg og. Puppene er ikke bare ømme, men litt såre også. Jeg håper, men tør ikke tro. Er på slutten av min andre boks med folat, så det betyr vel at vi har forsøkt i snart 6 mnd uten spire hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har skikkelig stikninger på venstre side av magen.. Håper at det er positivt tegn på at noe er på gang!

 

Legen ringte meg istad ang timen min på mandag og ba meg komme fastende slik at hun fikk tatt noen ekstra prøver.. eeeek nå har jeg begynt å grue meg bittelitt. Og i alt stresset glemte jeg å spørre om hva prøvene var for :/ ja, ja 4 dager igjen til timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror løpet er kjørt for denne gang. Hatt kraftige murringer og stikk i dag. Og nå er (beklager detaljer) utfloden blitt svakt brun. Synes det er vanskelig å kjenne om tappen er lukket eller åpen.. Har aldri helt klart å kjenne det. I dag var det kommet noen klumper på tappen også, hva kan det være..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å la være å tenke så mye denne pp, derfor ikke vært her inne noe særlig.. Har jo bestemt meg for å ikke teste før ikm denne gangen.. Men føler meg veldig svimmel, kan det være et tegn tro..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleVenterPåRusk: det var kjipt. Men håpet er vel ikke helt over ennå?

 

Supersnusken: jeg er jo fersk i gamet, men har lest at andre lister opp svimmelhet dom et symptom! Så da må det jo telle positivt! ;)

 

Lykketroll13: jeg var på apoteket og kjøpte ny boks i dag jeg, tredje.. Pp7 på oss og førstegangsprøvere. Så da synes jeg det er på tide! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skikkelig lei meg:( pms som bare det, akkurat samme symptomer som vanligvis. Murringer, kviser og skikkelig hissig og sur! Nå kommer nok straks det fryktede.. Nesten lyst til å gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TulleVenterPåRusk: det var kjipt. Men håpet er vel ikke helt over ennå?

 

Supersnusken: jeg er jo fersk i gamet, men har lest at andre lister opp svimmelhet dom et symptom! Så da må det jo telle positivt! ;)

 

Lykketroll13: jeg var på apoteket og kjøpte ny boks i dag jeg, tredje.. Pp7 på oss og førstegangsprøvere. Så da synes jeg det er på tide! ;)

 

Nei, det er jo ikke det. Har ikke kommer noe mer og det som kom var veldig lite. Tappen er høy, hard og bakovervendt, så jeg kjenner ingen åpning..

 

Får vente å se om det skjer noe neste uke :)

 

Anonym poster: 9bb9e7a45220bdbb60e30ef02ed0b440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje hat utslag med MAX på CBFM men tok ein G test i stad. Ja kva tror dokke. Jo den er svakt svakt posetiv (jeg skimter rosa strek). Da er det den 4 mnd med posetiv test men tårer ikkje og glede meg. Når tante rød ventes så kommer den. Ja kommer tante rød på fredag el lørdag ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Hallosen - får håpe den sitter nå! :) hvis ikke ville jeg fått meg en legetime, det er jo ikke normalt med så mange kjemiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skikkelig stikninger på venstre side av magen.. Håper at det er positivt tegn på at noe er på gang!

 

Legen ringte meg istad ang timen min på mandag og ba meg komme fastende slik at hun fikk tatt noen ekstra prøver.. eeeek nå har jeg begynt å grue meg bittelitt. Og i alt stresset glemte jeg å spørre om hva prøvene var for :/ ja, ja 4 dager igjen til timen...

 

Så bra - håper det ordner seg nå, Peppa! :D Det er vel glukosebelastning legen vil ta siden du skal møte fastende, vil jeg tro. For å sjekke om du har insulinresistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje hat utslag med MAX på CBFM men tok ein G test i stad. Ja kva tror dokke. Jo den er svakt svakt posetiv (jeg skimter rosa strek). Da er det den 4 mnd med posetiv test men tårer ikkje og glede meg. Når tante rød ventes så kommer den. Ja kommer tante rød på fredag el lørdag ????

 

Så rart med 3 kjemiske på rad? Jeg har selv hatt to kjemiske, sist forrige pp. Har vært hos gynekolog, og de fant ingenting galt, men sa at jeg kunne prøve Crinone likevel, selv om man altså ikke fant progesteronmangel. Man kan jo tenke seg at lutealfasen blir for kort, og at egget derfor ikke rekker å feste seg ordentlig. Kan være verdt å ta en tur til gyn og evt få prøve Crinone? Jeg prøver for første gang nå, men har jo ingen effekt hvis jeg ikke er gravid da..

Men får håpe at egget klamrer seg fast denne gangen da! Hvis ikke, ta en tur til gynekolog! Tvi, tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: Ja det er det kanskje. Makes sense! Har time tidlig på ettermiddagen så jeg må sette klokka på 5.30 slik at jeg får spist litt ;) De sa 6-8 timer fastende så det burde akkurat gå!

 

Hallosen: Håper at det ikke er kjemisk denne gangen!! Skal krysse fingrene for deg!!

 

Håper at dette blir en fruktbar måned for oss alle og at vi kan heller møtes på 1.tri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært stille fra denne fronten, har ikkje så god følelse denne mnd, da vi ikke fikk lagt så mange aksjer.. Men det er første mnd på en stund jeg ikke har veldig ømme pupper en hel uke og det er ganske deilig :)

Lykke til alle sammen, og jeg håper virkelig det går bra denne mnd Hallosen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært stille fra denne fronten, har ikkje så god følelse denne mnd, da vi ikke fikk lagt så mange aksjer.. Men det er første mnd på en stund jeg ikke har veldig ømme pupper en hel uke og det er ganske deilig :)

Lykke til alle sammen, og jeg håper virkelig det går bra denne mnd Hallosen!!

 

Jeg har heller ikke antydning til ømme pupper, for første gang! Og det er maks en uke til ikm. Pleier å få det ganske fort etter el. Kanskje kroppen endelig har normalisert seg etter uttak av hormonspiral for nesten to år siden? Hehe, lov å håpe :P uansett litt interresant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og uff :( fikk mensen i går 6 dager før ikm!! sikkelig menstrasjon! er sikkelig deppa, skjønner meg ikke på syklusene mine. de er aldri til å stole på, har sykluser på 32 til 25 dager:/ aldri stabil. Kan det være noe gale med meg??

 

Ønsker dere alle masse lykke til den kommende uken <3 <3 tvi tvi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg må hoppe litt fremover, skulle hatt el rundt den 12. eller noe, hadde masse el slim men el testene var neg, helt til onsdag, da ble den plutselig pos, så da blir det lang syklus på meg siden el kom på dag 25 i syklusen isteden for dag 18 som den vanligvis har gjort :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, Methos. Ønsker deg lykke til neste pp. Er det mye stress i livet ditt? Det kan påvirke syklusen.

Jeg har også litt varierende. Stort sett ligger den på 24 dager. Av og til litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosen: Litt utydelig bilde, men den ser da positiv ut fremdeles? Lovende i alle fall! Sterkere enn forrige da tenker jeg, det må jo være bra! Krysser alt jeg har for deg! :)

 

Jeg tror jeg har litt mensmurringer, så tipper jeg slipper å teste på tirsdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, Hallosen!

 

Jeg har hatt pms siden torsdag, har store ømme pupper og har gått på en skikkelig sjokoladesmell. Venter med å teste til ut i neste uke. Har opplevd flere ganger at jeg har testet - selvfølgelig negativt - og så kom mensen samme dag eller dagen etter. Kunne ha spart de testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den sitter denne gangen Hallosen! Krysser fingrene for deg!

 

Så kjipt Supersnusken. Jeg regner med at jeg kommer etter deg ganske snart. Begynner å få mensenkvisene mine så da er den nok rett rundt hjørnet.

 

Lykketroll13: Jeg tør ikke engang å tenke på hvor mange penger jeg har svidd av på tester i løpet av dette året som prøver. Hadde sikkert hatt råd til en ferie på Hawaii ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke denne helt oppdatert lenger?

 

 

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

Prinsesse07

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg prøvd å oppdatere ;)

 

 

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Methos

Prinsessa07

Supersnusken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...