Gå til innhold

IKM uke 9!


Supersnusken

Anbefalte innlegg

Her har vi satset på annenhver dag, har hørt at det er det lureste. Tror kanskje det var i "the great sperm race" faktisk! Synes den var morsom, men ble litt deppa også, det virker jo helt utrolig at noen i det hele tatt klarer å bli gravide.. :)

Hørte også for en stund siden at det er 2 dager før el flest blir gravide, så sånn sett lurer jeg på å droppe eltestingen neste pp, vi går liksom og venter på pos test vi, og starter først da, det er kanskje for sent! (vi koser oss jo utenom el også altså, men i dagene før lader vi ofte opp litt! :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

88Lina :)

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi huset fullt av familie på besøk ikveld, og mannen reiser bort neste uke. Så da spørs det om det blir mer aksjelegging i denne pp'en. Kanskje vi kan lure besøket ut på butikken en tur i morgen.. :P uansett så starter den laaaaaange ventingen til IKM. Jeg er tom for billigtester og gidder ikke kjøpe fler. Så da blir ventetiden ennå litt lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

88Lina :)

Perejente

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Ikke kast meg ut av gruppa da :D

 

 

Mandag 25

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

 

Onsdag 27

En til, please.

 

Torsdag 28

 

Fredag 1

88Lina :)

Perejente

 

Lørdag 2

 

Søndag 3

 

Gravide:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de fleste datt ut av lista ;)

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Cayenne

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Cayenne

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

 

Melder meg inn her jeg også! 1 pp etter ma i januar. Kjøpte fertilitetsmonitor, så om det ikke går på første forsøk har jeg i alle fall gleden av en ny duppedings å bruke! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 dpo. Murringer innimellom og grusomt ømme pupper. Og bena mine koker!

 

Men dette er nok bare helt vanlige greier. Har fått masse plager mellom EL og IKM etter at jeg fikk TR tilbake etter 2år uten.

 

Har ikke så mye tro denne gangen da.. Fikk bare lagt inn aksjer 1gang, men det var til gjengjeld når egget slapp, i følge EL-testene i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en svømmer som skal til TulleVenterPåRusk..

Da jeg ble gravid med datteren min hadde vi sex kun 1 gang den mnd det klaffet. Det var også på el-dagen ;)

 

Har ikke hatt samme flaks med andremann :( Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er bare innom for å ønske alle en fin lørdagskveld. Nå er vel vi fleste over i DPO-land...blir utrolig spennende å se hvem som kan juble om en stund. Ønsker så inderlig at jeg kan bli blandt dem denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, håper så inderlig, men jeg har vel egentlig gitt litt opp etter så mange pp'er. I det siste har ungene krabglet og slåss så busta fyker også, så det hender jeg lurer på hva vi driver med :P Regner med el har vært her også, men aner egentlig ikke når, siden hele familien har vært slått ut av omgangssyka siste uka. Ble bare to runder i høyet også...

 

Hvordan har det gått med strategien deres da, En til? Klarer dere å gjennomføre??! Her i gården er vi nok litt for slitne for denslags! ;)

 

Ha en super lørdag, alle sammen! :D

 

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tror jo jeg hadde el sykt tidlig, dvs, cd 9, siden jeg hadde sterke el-smerter fra cd 5-9 og alle tegn på at el har vært etterpå. Så supert om noen kunne flytte meg fram til mandagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok over i DPO-land jeg også nå. Hadde nok vært lurt å ta en runde til i dag, men med huset fullt av familiebesøk med unger som står opp grytidlig blir det litt tricky.. Fikk lagt inn aksjer sist på fredag og lørdag var maks utslag på EL-tester, så satser på at det var grei timing.. Ja da er det bare den lange ventetiden igjen og så satse på et graviditetsboom for IKM gruppa her!! ;) god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, Cajenne, da er du på rett plass. Forstår så inderlig godt at du blir motløs, men spiren VIL sitte til slutt!!

 

Jo, strategien gjennomføres, men har jammen vært igjennom noen snåle hyrdestunder med tidspress, overhengende fare for å bli oppdaget og varierende motivasjon...men innimellom virkelig så hyggelig"flire" .

 

Da kan vi bare starte symptomjakten...for den kommer jo like fullt uavhengig av graviditet eller ikke, eller hva?

 

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er å uutholdelig... Skulle ønke man bare kunne få vite rett etter samleie , teknologien burde ha kommet såpass langt syns jeg.. Vi lever jo tross alt i 2013 :) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobber jeg i helgen, noe som passer bra for å ikke tenke på om det skjer noe "der nede" eller ikke :)

Føler ikke vi traff helt denne pp, så har ikke så høye forventninger. Ingen symptomer overhodet, men det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller, så tar ikke det så tungt. De to siste pp har jeg hatt festeblødning, kvalme, nestenbesvimelser, fått kviser, og vært helt helt sikker, men så negativ test :( Sist var det nok en kjemisk, for hadde svak svak strek før ikm.

 

Prøver meg på litt Crinone denne gangen, ikke påvist noe progesteronmangel men gynekologen sa det ikke skadet heller, så da så. Men er jo sinnsykt dyrt, så hvis dette drøyer vet jeg ikke helt om jeg fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

Prinsesse07

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også offisielt inne i DPO-land med større forhåpninger enn noensinne. Hadde kraftige eggløsningskramper i går og med aksjelegging to dager før (som visstnok skal være optimalt), så satser jeg på at en svømmer har kommet frem denne gangen! :D

 

Whoho, spennende tider. Symptomjakten starter..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25

Lykketroll13

1.gangsprøver

Cayenne

 

Tirsdag 26

Supersnusken

Tålmodsprøva

Prøverpånr1

 

Onsdag 27

En til please

Tulleventerpårusk

Prinsesse07

Mamma til Emma (4pp)

 

Torsdag 28

Methos

Mamma til 3

Sidney

 

Fredag 1.

88Lina

Perlejente

PeppaPig

 

Lørdag 2

HALLOSEN

Snart vår tur?

 

Søndag 3

Polarqueen

 

Gravide:

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører nok mer til her enn i uke 8. EL tidlig i uke 7, så da blir det vel IKM man-ons uke 9. :)

 

Prøver å ille tenke baby denne mnd.. Slappe av, spise godt, lytte til kroppen og vente på TR (som jeg er sikker på at kommer snikende)

Noen som har begynt symptomjakten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...