Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+2 og har UL om 2 uker jeg og :D Er oppblåst, murringer i livmor, hodepine, trøtt, ømme pupper ..

Tror kanskje kvalmen er på vei til å komme.. Siden fredag har jeg vært uggen hver dag og blir lett bilsjuk :/ Hjelper å spise jevnlig da :)

 

Er det noen flere som har fått vann i kroppen allerede? På nettene våkner jeg av at gifteringen strammer skikkelig, og i stad fikk jeg nesten ikke plass til foten i skoa :( Syns det kanskje er litt tidlig å hovne opp i kroppen nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+2 i dag. Jeg er ikke spesielt kvalm, men opplever en kombinasjon av å være veldig sulten og ikke ha lyst på mat. Men jeg er ennå syyyykt trøtt. Kunne sovet hele døgnet. Har også lett hodepine, men det kan like gjerne komme av at jeg er så trøtt.. Vi skal på skitur i helgen, så gruer meg litt til en aktiv helg og holde meg våken hele dagen, hehe..

 

Har ny UL allerede neste tirsdag, synes det er veldig greit.

 

Vi har ikke fortalt det til noen enda, utenom 2 venninner av meg. Men dersom det ser bra ut på ul neste uke kommer vi til å fortelle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

Janniche81

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

HH80

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen :)

Gravid for første gong, snart 27 år og 6+6 på veg no. kjempespennande, skremmande og fantastisk!

har termin 17 oktober TRUR eg, har fått litt forskjellige datoar.

Har enno ikkje vore av lege eller jordmor, skal avtale tid med jordmor denne veka, veldig spent!

 

ikkje så aller verst form: trøtt og ekstremt lyst på snus, litt kvalm og uggen om kveldane, ellers ganske bra, men sover veldig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

Janniche81

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

HH80

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

17.okt

haustmor

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

Janniche81

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

HH80

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

17.okt

haustmor

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

Moj29

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siste dagene vært ekstremt kvalm! Elendig matlyst og mega hodepine :( Ingen tvil om at jeg er gravid mao... Andre som plages med hjertebank/høy puls??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+2 i dag. Jeg er ikke spesielt kvalm, men opplever en kombinasjon av å være veldig sulten og ikke ha lyst på mat. Men jeg er ennå syyyykt trøtt. Kunne sovet hele døgnet. Har også lett hodepine, men det kan like gjerne komme av at jeg er så trøtt.. Vi skal på skitur i helgen, så gruer meg litt til en aktiv helg og holde meg våken hele dagen, hehe..

 

Har ny UL allerede neste tirsdag, synes det er veldig greit.

 

Vi har ikke fortalt det til noen enda, utenom 2 venninner av meg. Men dersom det ser bra ut på ul neste uke kommer vi til å fortelle :-)

Jeg er også veldig trøtt, så det blir tidlige kvelder! Har fortalt det til de 4 som viste at vi prøvde, veninner og søsteren min. Vil på UL å se at alt er bra jeg også før jeg forteller det :-) nervøs for morgendagen, men gleder meg litt også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fortalt det til noen av de nærmeste blandt familie og venner. Skal fortelle det til ho som blir storesøster til helga tenkte jeg :) håper ho takler det bra, selv om hun egentlig sier hun trives best som enebarn...;) tenkte egentlig å vente til etter legetime, men fikk ikke time før 19.mars så det er uaktuelt.....det positive er at da er jeg over i 2.trimester, så da kan nyheten gjøres offentlig etterpå :) får krysse fingrer for at alt er bra, full av symptomer så det lover bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL :-D å der inne var det stoor beveglese, sprellet og klappet :-D regnet ut at jeg er 9+4 idag, så heg hører vell nå egentlig hjemme i september, men det er fremdeles litt usikkert når termin blir :-)

Var hærlig å se et bankende hjerte! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at alt er bra med de med lite symtpomer også... jeg har nemlig helt anderledes symptomer nå enn ved mine to andre svangerskap.... kvalmen er nemlig ikke her!!! Bare brekninger en sjelden gang, ømme stor pupper og litt treg mage....jeg kan også kjenne sånne murringer over symfysen og i lysken noen ganger..... er 7+4 idag.....skal på ul fredag 8.mars : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg å henge meg på her :D Termin 19 oktober tror jeg ;) Første gang jeg er gravid, så dette er spennende :) Skal på første UL fredag 8. mars :D Hva kan jeg forvente her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noe slette meg fra den 11.? Jeg var på sykehuset i går og fjernet en "blighted ovum". Veldig trist, men godt å endelig bli ferdig med denne slitsomme og vondt tiden. Nå starter vi på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg å henge meg på her :D Termin 19 oktober tror jeg ;) Første gang jeg er gravid, så dette er spennende :) Skal på første UL fredag 8. mars :D Hva kan jeg forvente her? :)

Gratulere :-) kommer ant på hvor langt du er på vei, jeg var på ul i uke 9 å da fikk jeg se bevegelse :-) du må forberede deg på at det kan henne du må ta innvendig ul, noe som ikke er smertefullt i det heletatt :-)

Du får en litt mer nøyaktig termin dato på ul, å får vite hvor stort embryoet er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle oktober damer ! Hordan går det med dere? Jeg er veldig spent på ul til fredag. Er 8+2 isdag og kvalmen uteblir... Deilig men også litt skummelt da det får meg til å tenke på ma....men det går som regel bra. Jeg brekker meg innimellom da så får ta det som et godt tegn.. Som på jobben Igår da tidenes diaré bleie på en stakkars gammel mann på jobb... Pleier aldri å brekke meg over sånne ting men da brakk jeg meg så tårene spruta.... Ellers sovner jeg på sofaen hver kveld men ikke den intense trøttheten som jeg hadde i første svangerskap . Puppene er store og ømme ..og jeg tisser 1-3 ganger hver natt !! Virker som om svangerskapene blir lettere for hver gang for meg... Er tredje gang nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg redd det ikke går like bra :( kraftig blødning igår og vonde menslignende smerter :( er sååå bekymret :( Noen som har opplevd dette hvor det har gått bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10+0. Er utrolig kvalm og har vært det i tre uker. Kaster opp hver eneste dag og har mange vondter i magen, prøver å trøste meg med at det er et bra tegn men det er ikke så lett når man bli såå dårlig :( (var sånn med nr.1 også) når har dere blitt kvitt kvalmen? Så har jeg allerede fått råmelk? Er det normalt så tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10+0. Er utrolig kvalm og har vært det i tre uker. Kaster opp hver eneste dag og har mange vondter i magen, prøver å trøste meg med at det er et bra tegn men det er ikke så lett når man bli såå dårlig :( (var sånn med nr.1 også) når har dere blitt kvitt kvalmen? Så har jeg allerede fått råmelk? Er det normalt så tidlig? :)

Tror det er vanlig å få det tidligere når man har vært igjennom et svangerskap før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen slette meg fra terminliste 13.okt. Oppdaget ma på ul i går...kommer snart tilbake til 1.trimester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var kjempeleit HH80 :( håper på ny spire i magen din så fort som mulig!

 

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

Janniche81

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

17.okt

haustmor

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

Moj29

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...