Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på 1. kontroll i morgen. Regner med jeg får innvendig UL, gyn sa vertfall det forrige gang. Han regnet med at vi burde høre hjertelyd til nå. Er 8+3 i dag. Jeg klarer nesten ikke å vente. Godt at denne arbeidsdagen snart er ferdig, så blir det nok litt fleksing i morgen slik at dagen ikke blir så lang frem til timen kl 14.

 

Andre som skal på kontroll denne uken?

 

 

<<-- Noen som vet hvordan vi får bort alt dette tullet under bildet mitt...?

 

Det er bare du som ser "tullet" under bildet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

HH80

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i morgen .. gruer meg som bare rakkern :(

 

Hvorfor skal dere ha tidlig ul? *nysgjerrig* :)

 

Jeg fikk pergo for å bli gravid, og har hatt fast oppfølging. Hadde innvendig UL allerede samme uke som det ble positiv test, men gyn kunne da ikke se noe for det var for tidlig. Så han ville jeg skulle komme inn nå for en sjekk.. Så dette er under det offentlige, ikke noe jeg har bestilt særskilt. Men er litt digg å, slippe å vente så lenge. Pergo gir også økt sannsynlighet for fleringer, så det er nok også for å bekrefte/avkrefte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi å skal ha tidlig ultralyd i uke 8, fordi vi ble gravid gjennom prøverørsmetoden :-) så vi får oppfølging. Gleder meg til å høre det lille hjertet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på tidlig ul 8.mars. Er da 9 fullgåtte uker . Er overspent da jeg ikke er kvalm og lurer på om det er noe der inne : ) er bare litt trøtt, større og ømme pupper og litt treg mage :). Er det innvendig ul på 9 uker ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var på tidlig ultralyd i dag. 7+0. Fikk sjå 0,7cm med liv og et sterkt hjerte! Fantastisk:-D var innvendig UL i dag, og skal tilbake på innvendig i veke 11. Fikk beskjed om at det kanskje var mulig med utvendig i veke 11, men det var litt tidlig.

Endret av Frigg84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fordi jeg har en sa og en provosert abort pga alvorlig kromosomfeil uforenlig med liv som ble oppdaget i fjerde mnd sist. Derfor er jeg også under offentlig oppfølging denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket time til UL 12.mars. Er da 9+3 :) Da jeg spurte om det var innvendig eller utvendig så svarte ho at det kommer ann på hvor fotogen bebisen er osv.. Men jeg forbereder meg på innvendig UL, ser de fleste har det i uke 9 :)

 

Litt usikker på om jeg skal ha med meg mannen min eller ikke, han sier at han har lyst til det.. Jeg er bare så redd for alt som kan være galt at jeg føler at jeg tar den første UL alene så kan han være med på neste UL :)

 

Tenker å ta enda en i uke 12.. Jeg trenger ingen oppfølging, bare velger tidlig UL for å se at alt er bra. Syns det er altfor lenge å vente til uke 18!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg hiver meg inn her :)

Er 28 år, gravid for første gang etter 6 prøverørsforsøk. Har termin 18.oktober, og er i dag 7+0 uker på vei. :)

Skal på min første UL mandag 25.Februar, og mannen skal være med.

 

Veldig koselig og se at det er så mange oktober-mager her, gleder meg til og følge dere fremover. Men som en liten kritikk mener jeg det er unødvendig og skive om alle SA og lignende man har hatt. Dette gjør ihvertfall meg ekstra bekymret for min lille spire. Kan vi ikke heller fokusere på det fine og positive ved det og være gravid? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvsagt viktig å være positiv og jeg beklager om mitt innlegg var negativt vinklet, men det er faktisk viktig å også forberede seg på at ting KAN få en annen vending enn det man selv er forberedt på. Det vet jeg at mange har erfart. Selvsagt håper man det beste hver gang, og man må jo tro at det går bra :) Men med mange vonde opplevelser bak seg er det vanskelig å rosemale de første ukene/måneden, og om man ikke kan ytre det, blir det jo ikke noe ærlig innlegg heller... Men jeg tror jeg forstår hva du tenker, så det er ikke kritikk av hva du sier, mener bare at man må se fakta også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mørketid: Når er timen din i dag? Min er kl 14, klarer neste ikke å vente!!!

 

Fikk du beskjed om å ta med urinprøve? Jeg har ikke fått noe info, men tenkte at jeg tar med i tilfelle :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 13.30 så da er jeg jo rett før deg, har samme følelsen, vil ha timen NÅ! Nei, jeg har ikke med urinprøve, siden dette er en ren ultralydundersøkelse på sykehuset :) MASSE lykke til da, puh..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen har det gått med dere på ultralyd??

 

Selv har jeg 16 dager til UL og syns tiden går saaaaakte!!

Ingen kvalme heller her i gården og er 6+5 idag...

Puppene er fortsatt store, magen er til tider treeeg og jer er vel litt trøttere... men det er det jeg har av symptomer...

 

hvis jeg skal få gå gjennom et vellykket svangerskap uten kvalme så er det jo bare helt fantastisk...

 

når jeg tenker etter var kvalmen mye verre med nr en enn nr 2... så kanskje den nå ikke kommer med nr 3 da : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normal... jeg har hatt litt.,men har lest om mange her inne som har ganske mye murringer. Sånn at man tror mensen er rett rundt hjørnet : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

HH80

 

14.okt

Gartnerfrue

 

16.okt

Strikkelura

Vimsus

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

 

23.okt

5 små hjerter <3

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

27. okt

5 små hjerter

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn det føles ut, at mensen kommer når som helst. Ubehagelig. Håper ikke det er noe...

 

Slik har jeg hatt det i 10 dager nå.ubehagelig..venter liksom på at mensen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempefint!!! :-D Fikk se et sterkt bankende hjerte!! Nurket var bare 9,8mm, så han trodde ikke jeg var så langt som 8+4, men han var veldig usikker, så jeg fikk ny ul om bare 13 dager, så det er digg! Så slipper jeg å vente så lenge til neste gang jeg får se liv. Men siden han ikke sa noe om hvor han antok jeg var fortsetter jeg å telle på min måte ;-)

 

Skal prøve å legge ul bilde i albumen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: har vært en kjip uke for oss ente opp på ullevåll sykehus på lørdag etter mistanke om svangerskap utenfor livmor, det var det heldigvis ikke fikk se det lille nurke på innvendig UL helt fantastisk, hjerte slo og slo <3 men har siden lørdag forsatt og blø og blø drit nervøs ny sjekk på fredag, håper det ikke er SA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...