Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, d blir vel rundt 1 på meg også :-) så gøy! Noen andre som får sitt første barn, har dere flere? Og hvor gamle er dere? Jeg blir 25 i april :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir barn nr 2. Har en gutt som blir 4 i april. 5 uker i morgen og litt mage allerede... Er d vanlig? Magen kom ikke før senere med førstemann... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

 

Så hyggelig!

 

Fikk positiv test på tirsdag! Jeg har 2 terminer; men tror den som er 2. oktober er mest riktig :) (25. september hvis man har 28 dager syklus, men jeg har syklus som er ca 35 dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d blir vel rundt 1 på meg også :-) så gøy! Noen andre som får sitt første barn, har dere flere? Og hvor gamle er dere? Jeg blir 25 i april :-)

 

Dette blir vår første. Jeg er 25 år :) Vi hadde en MA i oktober, så nå håper jeg spiren klamrer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir min 4.!!!!! Hehe

Ikke helt planlagt da min minste bare er 5.mnd, men når det først er skjedd så går vi på med godt mot :)

Jeg blir 29 i år :)

Har en sønn på 7, datter på 2 og datter på 5 mnd :)

Termin 5. Oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 :) har ei datter på 10 fra før, men jeg og samboer har vært sammen i fem år og dette er vårt første sammen <3 så på mange vis føles det som nr 1....,alt er nytt, er så lenge siden jeg var gravid sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt min første fest på druejuice i vinflaske, funka veldig fint det. Bortsett fra at det ble litt kvalmende på slutten..

 

Ellers holder puppene mine på å drepe meg, så utrolig ømme. Andre som har symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp hatt min første fest på druejuice i vinflaske, funka veldig fint det. Bortsett fra at det ble litt kvalmende på slutten..

 

Ellers holder puppene mine på å drepe meg, så utrolig ømme. Andre som har symptomer??

 

Droppa fest i helga jeg. Fant på en god unnskyldning.;-) Men kan jo ikke holde på sånn de neste 7 ukene, så jeg blir nok avslørt før uke 12.

 

Mine symptomer er trøtt og sliten, men har ikke fått ømme pupper enda. D et også periodevis ømt og stivt i magen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ingen anelse på hvordan jeg skal holde det hemmelig i 10 uker til. Er mye festligheter som skjer fremover. Og siden vi er førstemann ut i gjengen får alltid jentene spørsmål om de er gravide om de ikke skal drikke en dag.. Så jeg må kanskje sitte mye barnevakt for lillebroren min fremover (han er 6), så jeg får snike meg unna. Hehe..

 

Hvem forteller dere det til tidlig? Foreldre? Søsken? Venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ingen anelse på hvordan jeg skal holde det hemmelig i 10 uker til. Er mye festligheter som skjer fremover. Og siden vi er førstemann ut i gjengen får alltid jentene spørsmål om de er gravide om de ikke skal drikke en dag.. Så jeg må kanskje sitte mye barnevakt for lillebroren min fremover (han er 6), så jeg får snike meg unna. Hehe..

 

Hvem forteller dere det til tidlig? Foreldre? Søsken? Venner?

 

Har fortalt d til våres foreldre, et par kollegaer og venner samt søstra mi. Ettersom d blir nr to så er d ikke superhemmelig, men litt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur at eg skal vere her :)

Kryssar berre fingrane for at alt går bra!

Dette blir nr 4, har tre andre på 8, 6 og 4 år. Så dette blir attpåklatten vår, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis ei jente fra før, så unnskyldninger for ikke å drikke er lette å finne.....kombinert med at mine beste to venninner også er gravide så går det nok sikkert bra! Det verste blir nok å holde det hemmelig, siden alle er gravide nå får vi stadige spørsmål om når vi skal ha smått..... Forøvrig er jeg fortsatt trøttere enn trøtt, vonde pupper, varm i ansiktet og kald ellers......og generelt oppblåst! Når må man regne med å trenge mamma-bukser? Husker ikke fra sist.....men passer nok mine egne klær en stund til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 8. Oktober :) ma i mai i fjor... Men har to fra før, så dette blir min 3. om alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? kommer symptomene snikende?

 

Jeg er så utrolig trøtt. Sitter på jobb og kjemper mot øyelokkene. Har lyst å legge meg under pulten å sovne, hehe.. Hva jobber dere med? Jeg har kontorarbeid, så sitter med pc og er i møter store deler av raten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt trøtt og har vonde pupper....har nylig hatt omgangssyke, den har sluppet taket......men, idag føler jeg meg kvalm og ug

gen igjen, og litt svimmel.....lurer på om dette er starten på svangerskapskvalme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...