Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 25 år :) Termin rundt 10. Oktober :) Nummer 2 i rekken :) har fortalt det til nærmeste familie og venner og i tillegg noen på jobben.. Er vel tidlig å fortelle til så mange allerede kanskje? Men jeg er så glaaaaad at jeg klarer ikke å holde munn om det i 10 uker til ... :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) I dag fortalte vi nyheten til de kommende besteforeldre, kommende tanter og onkler :) Det var så rørende og flott å se reaksjonene og det var veldig verdt det! Til svigers puttet vi tøfler i nyfødt størrelse i en hjerte formet eske med en lapp " Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på disse tøflene så jeg ikke fryser på tottene når jeg kommer i oktober?" og det samme til mine foreldre bare i votter. Kjempe koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6 på vei etter mine beregninger, termin ca 11. oktober. Blir 24 i sommer og vårt første barn. Gleder meg så innmari, har lyst å fortelle det til alle, men velger å holde det hemmelig noen uker til... :)

 

Det er så gøy å ha noen i akkurat samme situasjon. Jeg er også 24 og venter den første. Gleder meg til å dele erfaringer fremover ;-)

 

Ja det blir kjempespennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) I dag fortalte vi nyheten til de kommende besteforeldre, kommende tanter og onkler :) Det var så rørende og flott å se reaksjonene og det var veldig verdt det! Til svigers puttet vi tøfler i nyfødt størrelse i en hjerte formet eske med en lapp " Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på disse tøflene så jeg ikke fryser på tottene når jeg kommer i oktober?" og det samme til mine foreldre bare i votter. Kjempe koselig :-)

 

og så koselig ide du hadde ! likte den veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

30 år og gravid med mitt første barn og er ca. 6 uker på vei.

Kjempe spent på hvordan dette kommer til å gå :)

Luft i magen og litt knipe, ellers ingen symptomer på noe som helst. Måtte ta 2 tester for å være på den sikre siden :)

Jeg og samboeren har bestemt oss for å ikke si det til noen enda.. Men har veldig lyst å si det til noen :)

Lurer også på når man evt. kontakter lege for undersøkelse? Er vel på tide snart?

 

På forhånd takk for svar :)

 

Jeg skal alene på første undersøkelse, blir vell bare blodprøver å slikt :-)

 

Gratulere :-) jeg kontaktet lege denne uke, og har time på tirsdagen nå :-) er 6+5 idag jeg :-)

Hei :)

30 år og gravid med mitt første barn og er ca. 6 uker på vei.

Kjempe spent på hvordan dette kommer til å gå :)

Luft i magen og litt knipe, ellers ingen symptomer på noe som helst. Måtte ta 2 tester for å være på den sikre siden :)

Jeg og samboeren har bestemt oss for å ikke si det til noen enda.. Men har veldig lyst å si det til noen :)

Lurer også på når man evt. kontakter lege for undersøkelse? Er vel på tide snart?

 

På forhånd takk for svar :)

 

Gratulere :-) jeg kontaktet lege denne uke, og har time på tirsdagen nå :-) er 6+5 idag jeg :-)

 

Takk for svar :)

Da satser jeg på å bestille time neste uke engang... Pleier man å ha med kjæresten? Eller går man bare alene? :) Har ikke sagt dette til noen av mine venninner, så da kommer "dumme" spørsmål her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) I dag fortalte vi nyheten til de kommende besteforeldre, kommende tanter og onkler :) Det var så rørende og flott å se reaksjonene og det var veldig verdt det! Til svigers puttet vi tøfler i nyfødt størrelse i en hjerte formet eske med en lapp " Hei bestemor og bestefar. Kan dere passe på disse tøflene så jeg ikke fryser på tottene når jeg kommer i oktober?" og det samme til mine foreldre bare i votter. Kjempe koselig :-)

Smart og kreativ måte å si det på :-) gleder meg til vi skal fortelle nyheten også, men tror ikke det blir før nermere uke 12. Er 7+0 idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

Blir snart 30 år og er gravid med første;) To streker på både den ene og den andre graviditetstesten;) Enda litt i sjokk, men aller mest i ekstrem lykkerus;) Beregnet termin ifg terminkalkulatoren er 12. Oktober;) Kan noen skrive meg inn på lista? Jeg er ikke så god på sånn der;)

Ømme og tunge bryst, murring og tendenser til kvalme er det jeg kjenner av symptomer til nå;) Håper iallfall kvalmen bare er forbigående;) Men så lenge alt går bra å det kommer et friskt lite nurk i oktober, så skal jeg vel takle det som måtte komme av plager;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen i dag og fått det bekreftet :D Og jeg vil få nøye oppfølging, så det var en stein fra brystet. Har fortalt noen nære venner foreløpig, de kommende besteforeldre får vente litt. Min far kommer på besøk om et par uker, har tenkt til å fortelle det da. Om en stund blir det nok bilde på FB med en bolle i ovnen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig SnartMamma. Gleder meg til jeg skal på kontroll i neste uke, håper å få svar på en del spørsmål og forhåpentligvis på høre hjertelyden. Er 7+2 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrene krysset!

Jeg har hatt flere runder med depresjon, og legen min vil *ikke* at det skal skje igjen, og ihvertfall ikke når jeg er gravid. Håper at jeg kommer inn til spesialisthelsetjenesten denne gangen, men er uansett på samme side som fastlegen :) Rå dame det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! åssen går det med dere andre oktoberdamer?

Her er de litt ømme og tunge pupper og noe såre brystvorter..

 

Og innimellom... kanskje sånn annehver dag så brekker jeg meg av enkelte lukter og situasjoner... ikke dirkete kvalm i forkant, bare brkker meg... er 5+4 idag og venter spent på om kvalmen kommer og innkalling til tidlig UL : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg har også såre brystvorter og er så uendelig trøtt! Jeg vil virkelig sove hele tiden .. Er en ekstrem forandring for meg som vanligvis har veldig mye energi og har planlagt hver time av døgnet. Men nå er det bare å lytte til kroppen og ta det med ro :) Er ofte kvalm og, som gjør at jeg har veldig dårlig matlyst ... Ingenting som frister., men det vil vel endre seg det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt min første fest på druejuice i vinflaske, funka veldig fint det. Bortsett fra at det ble litt kvalmende på slutten..

 

Ellers holder puppene mine på å drepe meg, så utrolig ømme. Andre som har symptomer??

 

Akkurat en sånn fest hadde jeg også i helga ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul i dag 7+2 viste bankende hjerte :D jippii!! Gyn mente jeg var kortere på vei.. bare 5-6 uker mente han.. men må være hvertfall mellom 6 og 7 uker.. så jeg teller etter min mens frem til ordinær ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee :) er 5+6 idag.. Skal til legen i uke 8.. Hadde Sååå lyst til å høre hjertet, men mener å huske at med de 2 andre, så var ikke det før rundt uke 13?? Hmmm...

 

Kvalmen har kommet her, generelt kvalm hele tiden, hvis jeg IKKE spiser, blir det bare værre! :/ så her har jeg hamstra grønnsaker og frukt, suppe i lange baner!! Skal lage løksuppe ikveld ;) så redd for vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...