Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Kan skrive under på det der med vonde, kalde brystvorter! Skal liksom ingenting til så står de rett ut og verker ut av en annen verden!

 

Ammeinnlegg i ull var ganske smart! Tror jeg må skaffe meg det selv:) Er forresten 9+2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært på første UL , 9+3 uker :) Alt så fint ut og kunne se mye mer enn jeg trodde! Kunne se at den spontant bevega seg , armen gikk opp og ned og den nikka med hodet :) hørte hjertet og det ligner på et menneske allerede :) Var forresten utvendig UL :D Kosta 800kr og det var verdt hvert eneste øre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Melder meg inn her jeg også! Litt usikker på dato enda da nettet sier så mye forskjellig; men iflg legen er jeg 10+6. Regner med termin er 4 eller 5 oktober. Skal på UL neste onsdag og gleder meg masse :) Veldig stas, da dette blir vår første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul på torsdag :D jeg fikk tilbud om å ta det i neste uke for da er det mye mer å se, men jeg må se at alt står bra til med spiren min og da fant vi ut at det beste var på torsdag så jeg slipper å bekymre meg så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ul !:D såg en liten krabat som sprelte og koste seg ;) alt så bra ut ! Litt vanskelig å måle lengden da h*n lå litt rart til (med armer og ben rett ut) men er mellom 10-11 uker ;) nærmere 11 enn 10 da.. etter mens er jeg 11 +3 :) lykkelig !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul Idag og er veeeldig spent! ;-) er litt bekymret siden eg ikke har ømme pupper :-( eneste var at brystvortene var vond når eg frøs veldig. Er 8+1 uker på vei , med min første så håper alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul Idag og er veeeldig spent! ;-) er litt bekymret siden eg ikke har ømme pupper :-( eneste var at brystvortene var vond når eg frøs veldig. Er 8+1 uker på vei , med min første så håper alt står bra til :)

 

Lykke til på ul :) ville bare si at med min første var jeg veldig bekymret siden jeg ikke hadde ømme pupper, ikke kvalm osv. Hadde ingen symptomer :) det går sikkert bra, du er nok bare like heldig som jeg var første svangerskap ;)

 

Gratulerer Nr2PåVei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere begge. Er hyggelig å høre at flere har hatt vellykket ultralyd. Jeg har også hatt generelt lite symptomer. Har hatt veldig ømme pupper, men dette begynner å avta. Har vært lite kvalm, bare enkelte dager på kveldstid, men ikke i nærheten av spykvalm. Kan brekke meg av dårlige lukter, og har fått en ekstrem luktesans. Irriterer meg over kollegaen ved siden av meg (sitter i landskap), som bruker alt for mye parfyme... :-P

 

I d siste har jeg kjent litt stikniger i magen, og kjenner det hvis jeg begynner å stresse eller løper. Så må nok bare ta det litt med ro. Jeg har ikke ultralyd igjen før 10. april. Kjenner det kan bli lenge å vente. Men kommer mest sannsynlig til å dele nyheten med familien i påsken.

 

Andre som har fortalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og fortalt det til familien og noen venner :) Svigermor blei så rørt stakkars :) Kom noen tårer ja ;) Ellers så har det vært litt delte reaksjoner fra folk. De fleste er glade da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer July88 :)

 

Nå har jeg også vært på UL og fikk se det lille hjertet som banket :) det var godt å se at alt var bra med den lille :) den var 17 mm, så legen sa jeg er 8+5 og ikke 8+0 som jeg trodde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når dere er på jobb og er kvalm og i dårlig form? Biter dere sammen tennene og fortsetter? Jeg er i såå dårlig form for tiden,kvalm og slapp. Ingen på jobb som vet at jeg er gravid ennå.. Så skal jeg jo fungere når jeg kommer hjem og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge. Er hyggelig å høre at flere har hatt vellykket ultralyd. Jeg har også hatt generelt lite symptomer. Har hatt veldig ømme pupper, men dette begynner å avta. Har vært lite kvalm, bare enkelte dager på kveldstid, men ikke i nærheten av spykvalm. Kan brekke meg av dårlige lukter, og har fått en ekstrem luktesans. Irriterer meg over kollegaen ved siden av meg (sitter i landskap), som bruker alt for mye parfyme... :-P

 

I d siste har jeg kjent litt stikniger i magen, og kjenner det hvis jeg begynner å stresse eller løper. Så må nok bare ta det litt med ro. Jeg har ikke ultralyd igjen før 10. april. Kjenner det kan bli lenge å vente. Men kommer mest sannsynlig til å dele nyheten med familien i påsken.

 

Andre som har fortalt?

Jeg fortalte det til nermeste fam da jeg var 10+0 :-) pga at faren min fylte 50 år den dagen :-) nå vet noen på jobb det, og mine besteforeldre og noen veninner det også :-) er 12+0 i morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beppa - jeg er også ekstremt kvalm nå. Bet tennene sammen i en ukes tid, men i dag er jeg hjemme fra jobb. Har heller ikke fortalt noen på jobb enda, men spørs om jeg må det snart. Er 7+6 idag, og kan jo i verste fall være plaget med denne kvalmen i mange uker til!! Vil jo helst være på jobb, så kanskje det lar seg gjøre hvis sjefen vet om det og man kan tilrettelegge enkelte ting :) lytt til kroppen og gjør det du føler for! :) kanskje det kan være nok med ei langhelg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...