Gå til innhold

<3 oktober-magene <3


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Da var ultralyden unnagjort! Litt spesielt å se at det faktisk var noe der inne :) Ble satt tilbake 1 uke.. Hadde en SA i starten av januar, så jordmor gikk ut fra den :) Men legen mente jeg var akkurat 9 uker, og min SA-beregning 10 + 1.. Litt kjipt, men så lenge alt var bra får jeg vel være fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid kjedelig å bli satt tilbake, det ble jeg også.. Men nå er det bare 2 dager til 12 uker, så da er den viktigste milepælen nådd :-)

 

Nå er facebookgruppen opprettet. Den heter: Oktober <3 2013

Siden det er en hemmelig gruppe er jeg usikker på om dere finner den i søket. Men send meg en pm, så fikser vi det.

Aaalt e myyy lettare på fæis, blunkesmilefjæs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :) Jeg var på min andre ul i går.. Ble noen dager kortere enn hva jeg trodde, men alt har vokst som normalt de siste 3 ukene, så nå er jeg 9+6 i dag.. :) Det skulle vel bety at jeg har termin 20 oktober, men har ikke fått satt meg opp på lista.. Et eller annet som gjør at jeg ikke får det til! Lurer på å fortelle storebror på snart 9 i påsken den store nyheten.. Gleder meg sånn til det.. :) har vært litt skeptisk til å fortelle, men nå er jeg 10 fullgåtte i morra... Og en meget aktiv liten krabat som viste seg på ul i går, så tror ikke vi klarer å holde hemmeligheten for han lenger.. :) resten av verden får vente et par uker til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i dag og var plutselig kvalmfri etter ca 6 uker med kvalme og de fire siste sengeliggende.. Er nå ca 12 uker på vei (enten 11+6 eller 12+2) men klarer liksom ikke puste helt lettet ut heller. Er jo livredd for at noe har skjedd :/ dere andre som har vært kvalme, har dere plutselig våknet å vært "friske"? Eller har det gradvis gått over??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være snill å fjerne meg fra 23. Oktober? Fikk konstantert en MA i dag så da blir det ikke 2013 baby på meg :'(. Lykke til til dere andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.okt

Ønske-spire

RosaHelikopter

Majka81

Lykkeliten88

Nr 2 på vei

 

2.okt

lillespiree

lulilu

Elefanten Skrukkeskinn

 

4. okt

Familiedrømmer <3

SnartMamma?

FrkSpent

 

5.okt

Lykkeliten90-oktoberspire

 

6.okt

Millamint

Mia Maria

Lille-trille90

 

7.okt

Torunpia

 

8.okt

dr@gen

 

10.okt

Idasecret

Hopfully3

kokosbolla:)

Frigg84

Amina88

Mamma'n til Snorre <3

 

11.okt

Emma27

LeneOkt

Janniche81

 

12.okt

Amalie87

Sicame

 

13.okt

Minu87

 

14.okt

Gartnerfrue

Vimsus

 

16.okt

Strikkelura

 

 

17.okt

haustmor

 

18.okt

lillemeg-er gravid!

4nøtter

 

20.oktober

Hønseføtter og gulerøtter

Moj29

BettaBett

 

21.oktober

Mamma med spire

 

23.okt

Nerdybirdy

 

24. okt

Beppa

 

25.okt

Adrielle

Bitteliten87

July88

 

26.okt

 

27. okt

 

28.okt

Bolla Piggsvin

Bambi-88

 

30.okt

AussieAnette

 

BettaBett- jeg satt jeg opp på 20 oktober :)

 

5 små hjerter <3 - jeg tok deg bort fra listen. Så trist å høre om MA! Håper det ikke tar lang tid før du blir gravid igjen :) sender deg mange trøsteklemmer og håper det går bra med deg trossalt!

Endret av Mamma med spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Mamma med spire. Tar imot all trøst jeg kan få nå om dagen. Men jeg er snart tilbake for å bli håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sees igjen i en vinter / vår klubb ; )) jeg hadde en ma for tre uker siden !! Og venter nå i spenning på mensen ; )) gled deg til du er ferdig å blø .!! Da blir alt litt lettere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke skjedd så mye de siste dagene! Hvordan går det med dere? Flere skal vel snart over i 2. trim? :)

Jeg er 9+6 idag, og mange av symptomene mine begynner å gå over. Er ikke så kvalm og trøtt lengre.. så da begynner man nesten å lure på om det er noe der eller ikke! Skal på første svangerskapskontroll neste uke. Det gleder jeg meg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel over på 2. trim i morgen.. Er 13+1 i dag :) jeg har slitt med hypermesis gravidium (ekstrem svangerskapskvalme) gått ned 8 kilo :/ MEN nå er heldigvis formen på bedringens vei :) kaster bare opp en gang om dagen og klarer å få i meg litt mat igjen :) så nå begynner jeg virkelig å kose meg med graviditeten :) jeg syns ikke du skal bekymre deg når symptomene blir borte, bare kos deg med at formen er bedre :) vi var på tidlig ul i uke 11 det var godt og betryggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det hørtes ikke godt ut! Bra du er på bedringens vei da :) har ikke kastet opp jeg, men var så kvalm at jeg ikke fikk i meg mat på flere dager.. heldigvis ikke verre :) skal vel kanskje bare begynne å nyte dette jeg også, man mååå jo ikke være dårlig hele tiden selv om man er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille nok å ikke få i seg mat på fler dager :/ ja, det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd i allefall :) har mange venninner som går gravide nå og som ikke har vært dårlige en dag :) trenger ikke ha noe å si, annet enn at dere er heldige som slipper unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff så grusomt å være så kvalm, har heldigvis ikke vært så dårlig jeg, men har ikke gått opp noen kg ennå, gått ned en kg.

jeg er 14+2 idag :D begynner å få litt mage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er facebook gruppa opprettet? Og hva er navnet på gruppa? :)

Ja :-) oktober <3 2013, men det er en hemmelig gruppe så du må bli invitert i den av facebook venner, så da må du sende meg en privat melling med navnet ditt så jeg kan legge deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :D endelig 12+0 :)

idag fortalte vi det til de kommende oldeforeldrene og de blei kjempe overraska og glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene bare raser avgårde! 11 uker i morgen! :) denne uka har vært rar og slitsom.. har hatt to tilfeller med blod i utfloden, og det har skremt meg veldig! Ikke friskt blod, mer lysebrunt/rødlig. Noen andre som har opplevd noe lignende? Har også hatt ganske mye ligamentsmerter disse dagene.. det virker som at det blir verre ved fysisk aktivitet. Disse to "blødningene" har kommet morgenen etter jeg har vært aktiv. Hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene bare raser avgårde! 11 uker i morgen! :) denne uka har vært rar og slitsom.. har hatt to tilfeller med blod i utfloden, og det har skremt meg veldig! Ikke friskt blod, mer lysebrunt/rødlig. Noen andre som har opplevd noe lignende? Har også hatt ganske mye ligamentsmerter disse dagene.. det virker som at det blir verre ved fysisk aktivitet. Disse to "blødningene" har kommet morgenen etter jeg har vært aktiv. Hva kan det være?

 

Jeg hadde sånn lysebrunt/rødlig fra uke 5 til 9 når jeg gikk gravid med førstemann. Det startet med helt rødt i uke 5 og gikk over til lysebrunt/rødlig etterhvert. Jeg ringte legen fordi jeg var så bekymret og husker dessverre ikke hva dem sa det kunne være, men de sa iallefall at så lenge det ikke var friskt blod trengte jeg ikke å bekymre meg. Kanskje du skal ta det mer med ro?

Jeg hadde også frisk blødning 3 dager på rad i uke 6 denne gangen, men i uke 8+5 var alt bra på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) det har ikke gitt seg enda, har fortsatt brun utflod (noen ganger med litt blod i). Slitsomt å gå og bekymre seg! Skal få meg en legetime i morgen. Håper jeg får komme på ul denne gangen!

Jeg burde kanskje ta det litt mer med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere enn meg som har ubehag i magen helt nederst? Blir så redd av dette! er 11+1 og var på ul på fredag og da så alt bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15 +0 i dag :) Jeg og samboeren min vurderer enda en privat ul før oul. Fikk innkallelse i posten i går; men det er ikke før uke 19!!! Er nesten 3 uker siden jeg var sist og det føles ut som en EVIGHET siden :P Er også veldig spent på om det blir gutt eller jente.. Noen som har innspill på for/mot? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...