Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Jeg har fått munnsår....Det fikk jeg forrige gang jeg var gravid også...Har aldri hatt det før og ikke etter, men nå i dag dukket det opp et, så jeg håper det kan være et symptom...masse mensmurringer og utflod også....Ikke alle som blir glad for å våkne opp med munnsår :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått en mini svak positiv grav test (billigtester). Har testet siden onsdag og de to forrige dagene har det vært blanda hvitt... Men i dag kom det en svak strek innen tre min:) på onsdag og i går spottet jeg... Og mensen følelsen har vært klart tilstede! Men vil vente på sole klar test før jeg blir jublende glad!!!

 

Åååå, dette høres spennende ut ! Du er nok gravid :)

 

Kjenner jeg blir helt nervøs her jeg sitter. Har også svake menssmerter, og på onsdag spotta jeg litt brunt. Men ingenting nå. Har ikke testet enda, for det er 6 dager til jeg skal ha mensen, så tørr ikke enda, men kjenner at de roper på meg inne ifra badet :D

Detta blir gøy å se ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selvsagt ikke å dy meg og testa litt i dag. :P Er så teit at det ikke burde være mulig. lol. Og så ender jeg opp med verdens svakeste resultat, det er noe der, men umulig å si om det er skyggestrek eller en sinnsykt svak rosa... Og da mener jeg veeeeldig svak. Så skal smøre meg meg tålmodighet og vente til søndag med og teste på nytt.

Og det blir spennende å se hvordan det går med deg Lille blå fugl, høres da virkelig lovende ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Lille Blå fugl og Svirremirre!!! Krysser fingrene for dere :) Ser at du og jeg har samme IKM Svirremirre! :) Så håper at jeg også kan teste svakt positivt når jeg kommer tilbake fra en langhelgtur nordpå :)

 

Har egentlig vært ganske flink til å ikke tenke på om det har klaffet eller ikke denne mnd. Vi har hatt mye besøk, bursdagsfeiringer, overtid på jobb og mye vasking hjemme. Men selvfølgelig skal da kroppen min sørge for at jeg hele tiden blir mint på om jeg er gravid eller ikke... Hele tiden sender den dumme hjerna mi "gravid-signaler" til meg... Akkura tnå som jeg har blitt så flink til å ikke gruble hele tiden... Jaja, må bare prøve å legge det bort, for jeg vet ganske sikkert at det ikke har klaffet nå helelr, vi har jo snart prøvd i to år uten hell...

 

Lykke til alle sammen :) Håper det er mange som får positive tester neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager dpo i dag og absolutt ingen symtomer, men det er vel helt vanlig... Jeg har ikke helt troen denne pp, bommet skikkelig på EL. Hadde knallpositiv test forrige fredag, men traff ikke mannen før søndag kveld :-( I teorien skal det vel gå, men hadde veldige El-følelse på lørdag, så da er det nok for sent med aksjelegging over ett døgn etterpå.

Det dummer er jo at jeg selv om sjansene er helt minimale denne pp ikke klarer å la være å håpe og inbilde meg at jeg er gravid likevel... Så det blir nok en nedtur neste helg ja.. Prøver å fokusere på desember!

 

Moro med noen positive tester allerede, håper de små spirene klamrer seg fast! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å klø skikkelig på brystvortene i dag og så iler det liksom i de. Som om de er kalde. :P Rar følelse og vanskelig å forklare. Noen andre som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

 

da falt jeg ut av uke 47 og siste sjanse uke 48. Masse lykke til jenter! Håper dere får mange positive tester - ser dere er mange så statistikk sett er det gode sjanser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg har mange symptomer altså. Mye murringer, også i korsryggen, tisser oftere, tror jeg har sterkere luktesans - ihvertfall har jeg luktet mange 'nye' lukter denne uken.

Men, har dessverre erfart i april i år at symptomer kan lure deg trill rundt (da var vi ikke prøvere men vi hadde et 'uhell').

Innser et det er i overkant optimistisk å tro/forvente at det skal ha klaffet i 1.pp. Men det er lov til å håpe, ikke sant?!?

Endret av Mari_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen føre meg opp på gravid? I dag lyste cb testen med ett fint kryss mot meg:) krysser fingrene for at spiren sitter til tross for litt spotting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Lille Blå fugl, så morro. Blir spennende for deg i morgen Svirremirre. Jeg tror ikke lenger på symptomer jeg ;) Har trodd at jeg har vært gravid flere ganger, men har jo ikke vært det. Men tullete som jeg er kjenner jeg jo etter hele tiden for det... Er jo til å bli gal av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du på Lille blå fugl :)

 

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

Lille blå fugl

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel i grunn ingen symptomer.. Jeg kjenner det prikker litt innimellom, men det har jeg kjent før. Hvis vi ikke får det til nå, så skal jeg forsøke pergo i neste runde for å støtte egglederne litt. Jeg fikk resept til denne pp, men valgte å vente en runde til. Venter til over Ikm med å teste, så slipper jeg å bli skuffet mer en en gang evt. Ja, jeg er litt pessimist nå! ;)

 

Gratulerer til deg, Lille blå fugl! :)

Endret av Plass til en til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Majka81

 

 

***Tirsdag 27/11***

OsloMor

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjent så mye som en eneste murring de siste dagene, men nå i kveld har det kommet litt murringer igjen, men det er det jo uansett. Flere som har mange murringer på kveldene, men ikke i løpet av dagen?

 

Testa negativt i går. Venter mensen tidligst mandag, seinest torsdag, så om jeg ikke har fått den innen torsdag tar jeg en test til, men forventer å få den ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer i 2 dager nå, pluss litt brunt utflod, akkurat som at mensen er rett rundt hjørnet. Men den kommer ikke. Mensen min pleier som regel å komme sånn "bang"! Tok en test i ettermiddag men den var negativ. Er nå 9 DPO ca, burde den bli positiv nå? Arg, skulle vell hatt morgenurin også, dumme meg...

 

Off, vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe, men mister ikke håpet før TR kommer, som er til torsdag tror jeg. Hva tror dere, bør jeg stole på testen idag ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer i 2 dager nå, pluss litt brunt utflod, akkurat som at mensen er rett rundt hjørnet. Men den kommer ikke. Mensen min pleier som regel å komme sånn "bang"! Tok en test i ettermiddag men den var negativ. Er nå 9 DPO ca, burde den bli positiv nå? Arg, skulle vell hatt morgenurin også, dumme meg...

 

Off, vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe, men mister ikke håpet før TR kommer, som er til torsdag tror jeg. Hva tror dere, bør jeg stole på testen idag ? :(

 

Awaaa jeg er ingen ekspert altså, men har lest meg opp litt på når man kan/bør teste og har fant følgende hos clearblue; 2Dersom du tester før forventet menstruasjon, og får resultatet "Ikke gravid", kan du fremdeles være gravid. Hormonnivået er ennå kanskje ikke høyt nok til at testen kan registrere det. I kliniske tester utført med tidlige prøver, ga Clearblue Digital Graviditetstest følgende resultater: 55 % av kvinnene fikk resultatet "Gravid" fire dager før forventet menstruasjon, 86 % av kvinnene tre dager før, 97 % av kvinnene to dager før, og 99 % av kvinnene én dag før forventet menstruasjon.

 

Så 9 dpo er jo veldig tidlig og du kan absolutt være gravid allikevel. Har en god venninne som testet negativ dagen før ikm og positiv 2 dager etter ikm. Så ikke gi opp håpet enda :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer i 2 dager nå, pluss litt brunt utflod, akkurat som at mensen er rett rundt hjørnet. Men den kommer ikke. Mensen min pleier som regel å komme sånn "bang"! Tok en test i ettermiddag men den var negativ. Er nå 9 DPO ca, burde den bli positiv nå? Arg, skulle vell hatt morgenurin også, dumme meg...

 

Off, vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe, men mister ikke håpet før TR kommer, som er til torsdag tror jeg. Hva tror dere, bør jeg stole på testen idag ? :(

 

Awaaa jeg er ingen ekspert altså, men har lest meg opp litt på når man kan/bør teste og har fant følgende hos clearblue; 2Dersom du tester før forventet menstruasjon, og får resultatet "Ikke gravid", kan du fremdeles være gravid. Hormonnivået er ennå kanskje ikke høyt nok til at testen kan registrere det. I kliniske tester utført med tidlige prøver, ga Clearblue Digital Graviditetstest følgende resultater: 55 % av kvinnene fikk resultatet "Gravid" fire dager før forventet menstruasjon, 86 % av kvinnene tre dager før, 97 % av kvinnene to dager før, og 99 % av kvinnene én dag før forventet menstruasjon.

 

Så 9 dpo er jo veldig tidlig og du kan absolutt være gravid allikevel. Har en god venninne som testet negativ dagen før ikm og positiv 2 dager etter ikm. Så ikke gi opp håpet enda :)

 

Takk! skal prøve å roe nervene ! Men det er ikke lett :) Tror ikke jeg vil teste før til onsdag, om ikke tr kommer innen da. Da håper jeg at jeg kan stole på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ på IKM og positiv 2 dager etter IKM da jeg var gravid med førstemann. Og andre gangen var den negativ 11 DPO, men positiv på IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører vel til på denne uka her, men orker ikke å være like aktiv lenger. Etter over to og et halvt år med prøving så er det vondt å aldri få positiv test når førstegangsprøvere får klaff med en gang. Vil bare gi et lite vink til de andre sliterne her inne og si at alt er bra hos meg. :) lykke til til resten av dere på uke 48 :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...