Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

 

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

 

 

 

***Torsdag 29/11***

 

 

 

***Fredag 30/11***

 

 

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

 

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

 

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

 

 

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpernestegang:)

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også:) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er første mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig jeg hører hjemme her, men muligens uke 47, så kan stikke innom denne tråden iblant også :P

 

Jeg er 27 år, har samboer og to felles barn på 7 og 4,5 år (gutt og jente). Slutta på p-pillen i slutten av august, og ventet til etter vanlig mens før vi begynte prøvinga på nr.3. Klaffet ikke på første forsøk, men forhåpentligvis denne måneden her..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

 

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

 

 

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også :) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er første mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

 

Hei igjen.

 

Ble kjempe lei meg på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet igjen. Krysser fingrene for at det er vår tur igjen nå, og at spirene våre klarer løpet ut neste gang.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig jeg hører hjemme her, men muligens uke 47, så kan stikke innom denne tråden iblant også :P

 

Jeg er 27 år, har samboer og to felles barn på 7 og 4,5 år (gutt og jente). Slutta på p-pillen i slutten av august, og ventet til etter vanlig mens før vi begynte prøvinga på nr.3. Klaffet ikke på første forsøk, men forhåpentligvis denne måneden her..? :)

 

Hei.

 

Jeg er også i grenseland mellom uke 47 og uke 48. IKM er enten søndag 25 eller mandag 26 alt ettersom om syklusen er på 27 eller 28 dager:)

 

Skal jeg sette deg opp på mandagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpernestegang:)

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også :) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er første mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

 

Hei igjen.

 

Ble kjempe lei meg på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet igjen. Krysser fingrene for at det er vår tur igjen nå, og at spirene våre klarer løpet ut neste gang.

 

Klem

 

Ja denne gangen er det helt klart vår tur!! Krysser fingrene for oss begge:)

 

Takk for at du satt meg på lista! Aner ikke hvordan syklusen blir, men prøver meg i uke 48 inntil videre.

 

Jeg venter nå på blodprøveresultater og satser alt på akupunktur denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser også på at det blir uke 48 for meg, aller første prøveperiode :) Min kjære gleder seg så til den prøvinga, og er helt innstilt på å gjøre en innsats hver dag gjennom hele syklusen... Tipper det dabber av etterhvert, men det bør jo gi litt ekstra store sjanser første pp i hvert fall :)

 

Setter meg ikke opp på noen dato ennå, for har ikke fått mensen denne mnd ennå. Men ut fra spottinga jeg alltid pleier å ha først, bør den komme for fullt i løpet av helga en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da hopper jeg over her med ikm 30. over i pp 5 og håper at lille spiren kan sitte etterhvert. tror jeg skal prøve bidro i denne mnd og se om det kan hjelpe, når skal jeg begynne å ta de og når skal jeg slutte på de? noen som vet??? noen som har prøvd det før?

må jo prøve noen måneder til før legen gjør noe men er litt utålmodig så tenker å gå til privat Gyn etter jul å se om de er villig til å gjøre noe. Lest og hørt om mangen som har blitt gravid med den kreftkuren som skal virke bedre enn pergo og med mindre bivirkninger. men forstår det slik at det ikke er bare bare å få det og vet ikke om jeg har så lyst på medisiner.... kryss fingrene for at spiren sitter før det kommer til det ;) Lykke til til alle sammen her da ;) Måtte november bli vår måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også :) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er fØrste mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

 

Hei igjen.

 

Ble kjempe lei meg på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet igjen. Krysser fingrene for at det er vår tur igjen nå, og at spirene våre klarer lØpet ut neste gang.

 

Klem

 

Ja denne gangen er det helt klart vår tur!! Krysser fingrene for oss begge:)

 

Takk for at du satt meg på lista! Aner ikke hvordan syklusen blir, men prØver meg i uke 48 inntil videre.

 

Jeg venter nå på blodprØveresultater og satser alt på akupunktur denne gangen:)

 

hvor mange akupunktur timer må man regne med når man sliter og prØver? har lurt på det samme selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Da melder jeg meg inn her, og satser på at høstmørket i november vil gjøre susen. ;) Noen som kan sette meg opp på fredag 30.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Håpernestegang:)

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også :) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er fØrste mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

 

Hei igjen.

 

Ble kjempe lei meg på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet igjen. Krysser fingrene for at det er vår tur igjen nå, og at spirene våre klarer lØpet ut neste gang.

 

Klem

 

Ja denne gangen er det helt klart vår tur!! Krysser fingrene for oss begge:)

 

Takk for at du satt meg på lista! Aner ikke hvordan syklusen blir, men prØver meg i uke 48 inntil videre.

 

Jeg venter nå på blodprØveresultater og satser alt på akupunktur denne gangen:)

 

hvor mange akupunktur timer må man regne med når man sliter og prØver? har lurt på det samme selv...

 

Vet ikke, vi sliter ikke med å bli gravide så det har jeg ikke sjekket ut. Tar akupunktur for å styrke livmoren og for å normalisere kroppen etter MA,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

 

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

 

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

 

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her etter å ha vært lenge borte. Har prøvd ei stund men er evig optimist hver pp. Prøver bidronninggele og wild yam denne gangen. Kanskje d funker? Taper iallefall ikke noe på å prøve d. Har vel IKM 26.11 tror jeg. kan noen plotte meg inn på lista?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kan skravle med dere jeg også :) håper at ikm er 28, men får ikke satt meg opp fra mobilen.

Hatt to MA, og dette er fØrste mens etter sist MA. Satser på en normal 28 dagers syklus:)

 

Hei igjen.

 

Ble kjempe lei meg på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet igjen. Krysser fingrene for at det er vår tur igjen nå, og at spirene våre klarer lØpet ut neste gang.

 

Klem

 

Ja denne gangen er det helt klart vår tur!! Krysser fingrene for oss begge:)

 

Takk for at du satt meg på lista! Aner ikke hvordan syklusen blir, men prØver meg i uke 48 inntil videre.

 

Jeg venter nå på blodprØveresultater og satser alt på akupunktur denne gangen:)

 

hvor mange akupunktur timer må man regne med når man sliter og prØver? har lurt på det samme selv...

 

Vet ikke, vi sliter ikke med å bli gravide så det har jeg ikke sjekket ut. Tar akupunktur for å styrke livmoren og for å normalisere kroppen etter MA,

 

jeg lurer på å prøve da je g har pcos men mens hver mnd i håp på at det kanskje kan hjelpe til eggløsning og at et befruktet egg fester seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her etter å ha vært lenge borte. Har prøvd ei stund men er evig optimist hver pp. Prøver bidronninggele og wild yam denne gangen. Kanskje d funker? Taper iallefall ikke noe på å prøve d. Har vel IKM 26.11 tror jeg. kan noen plotte meg inn på lista?:-)

 

Hehe, jeg vurderer faktisk å ta litt av hostesafta jeg har stående rundt EL, nettopp fordi det ikke skader å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Majka81

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg. Har vært prøvene i noen måneder, så nå ønsker jeg meg videre. Håper vi blir mange! :)

 

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Majka81

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Endret av Plass til en til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Majka81

 

 

***Tirsdag 27/11***

 

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

 

***LØrdag 1/12***

 

 

 

***SØndag 2/11***

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...